Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
(28-06-2018, 08:37 AM)MrVanHool Έγραψε: Από ποιο αποτέλεσμα έκρινες θετικά το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ?!
Ότι από το κάθε Α/Σ οι γερανοι σηκωσαν από 70 λεωφορεία, ακόμα και λεωφορεία που θα μπορούσαν να επισκευαστουν τα πήραν για παλιοσιδερα οριστικά?
Από την "τακτοποίηση" των τύπων ανά Α/Σ που η Ράλλη δεν έχει πάλι οχήματα και δανείζεται από τον Πειραιά ακόμα μικρά, ενώ στις γραμμές με νταλίκες της Ανθούσας είναι όλα μικρά?
Από την αλλαγή ζωής 600 και πλεον εργαζομένων (γιατί είναι αυτοί από το Δ'κυκλωμα του ΑΜ ΡΑΛ) που καλούνται να σχολανε 25 χλμ μακριά απ'οπου ξεκίνησαν την βαρδια τους?
Από την συρρικνωση του μεγέθους της εταιρείας, που πλέον δεν θα υπάρχει ανάγκη για τόσους οδηγούς και τόσες βαρδιες αφού έκλεισε ένα ολόκληρο Α/Σ, άρα την εκ των πραγμάτων αραιωση των δρομολογίων?

Οι βάρδιες βγαίνουν κυκλικα κατά κύριο λόγο και σίγουρα δεν μπορείς να βάζεις αυτόν που μένει Αργυρούπολη να δουλεύει 0900-1700 στην Π.Ράλλη, γιατί έτσι θα χάνει όλη την ημέρα του.

Και επίσης, ιστορικό υπάρχει για να δείτε το ύφος των απαντήσεων. Νομίζω, φίλε Citaro, πως δεν ήσουν αυτός που χαρακτήρισε με άσχημο τρόπο τον συνδικαλιστη, αλλά μικρή σημασία έχει ποιος ήταν. Δεν είμαστε δικαστήριο και δεν είναι προσωπικό το θέμα. Δεν διαφωνώ καθόλου με το αποτέλεσμα των περισσότερων συνδικαλιστικων δράσεων, διαφωνώ με το ύφος των χαρακτηρισμων εδώ.

Όλα αυτά τα οχήματα που μπορούσαν να τα επισκευάσουν όπως αναφέρεις, γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια; Η κλασική καραμέλα έλλειψη προσωπικού / ανταλλακτικών έχει καταντήσει βαρετή. Όταν είχες προσωπικό δρομολογούσες σχεδόν 2.000 οχήματα την ημέρα, ενώ σήμερα μετά βίας ξεπερνούν τα 1.000, άρα αυτόματα θα έπρεπε να εχει μειωθεί και η αναλογία οχημάτων ανά τεχνίτη. Μήπως αρκετοί από τους εργαζόμενους, που τόσο πολύ συμπαθείς δεν κόπτονται για το καλό της επιχείρησης; Επίσης από τα 70 οχήματα που λες ότι σήκωσαν από κάθε Α/Σ (λογικά Ράλλη - Ανθούσα - Βοτανικό και κάποια λίγα από Μπραχάμι, γιατί ο Πειραιάς είχε χώρο και τα Λιόσια δεν πήραν ούτε ένα όχημα), πόσα ήταν όντως επισκευάσιμα; Εγώ είδα κατά κόρον χαλασμένες Volvo, γκαζιέρες (η Ανθούσα είχε καταντήσει νεκροταφείο οχημάτων) και Neoplan Midi που ειδικά ο Βοτανικό έχει σε τελευταία μοίρα (ειδικά προ κλεισίματος ΕΛΛ υπηρχαν μέρες που κυκλοφορούσε μονοψήφιος αριθμός Neoplan).
Η Ράλλη κατ΄ εξοχήν είναι Α/Σ που ακόμα και 1.000 λεωφορεία να είχε θα κυκλοφορούσαν 150 με το ζόρι. Θυμάσαι πέρσυ το καλοκαίρι που λόγω της αναρρωτικής άδειας του ψυκτικού (καλά να ναι ο άνθρωπος, δεν μου φταίει σε τίποτα), κυκλοφορούσαν σχεδόν όλα τα λεωφορεία μέχρι την Ανατολή και μετα τη Δύση του ηλίου. Γιατί αν δεν το θυμάσαι να σε βοηθήσω με αριθμούς: 2 Solaris στο 703, 1 στο 843, και Κυριακή με 3 οχήματα (2 N2) στο 608. 
Η αλλαγή στη ζωή των εργαζομένων λόγω της έδρας της επιχείρησης, συμβαίνει κατά κόρον στον ιδιωτικό τομέα και συνήθως με ένα κενό διάστημα, το οποίο βρίσκεσαι ως άνεργος στον ΟΑΕΔ. Δεν έχει διαφορά αν το ζήσουν οι 600 αυτοί εργαζόμενοι, καθώς το βιώνουν κάθε καλοκαίρι χιλιαδες άνθρωποι στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης που μεταναστεύουν στα νησιά για εύρεση εργασίας.
Το ότι έκλεισε ένα Α/Σ δεν οδηγεί σε ουσιαστική μείωση του συγκοινωνιακού έργου. Σίγουρα θα έχουμε παραπάνω νεκρά χιλιόμετρα, αλλά το συγκοινωνιακό έργο έχει ήδη μειωθεί σχεδόν στο μισό από το 2009, χωρίς να κλείσει κανένα Α/Σ, οπότε μετά από αυτό δεν φοβόμαστε τίποτα. Το μόνο που ελπίζουμε είναι η παράδοση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά και των 3 σταθμών μετρό να κόψει κάποιες ανάγκες σε οχήματα, ώστε να έχουμε ουσιαστική αντιστάθμιση.
Ο κυριος που δουλεύει 9:00 - 17:00 στη Ράλλη, μπορεί αν θέλει να γνωρίσει μια συμπαθέστατη συνάδελφό μου που μένει Άνω Πατήσια και χρήσιμοποιώντας ΜΜΜ (και όχι το ΙΧ, σαν το σωστό οδηγό του ΟΑΣΑ) δουλεύει στο Χαλάνδρι 9:00 - 19:00. Εκεί μπορούν να του λυθούν οι απορίες για το πώς είναι να χάνεις τη μέρα σου.


Τέλος να σε ενημερώσω ότι ανάμεσα στο οριστικό κλείσιμο του ΕΛΛ και την μετεγκατάστασή του σε άλλο χώρο στα Ν.Π, θα προτιμούσα το δεύτερο, αλλά δυστυχώς ο Οργανισμός με τα καλύτερα αντανακλαστικά στον κόσμο, δεν μερίμνησε να εξετάσει σοβαρά την εύρεση νέου χώρου για τη μετεγκατάσταση του Α/Σ ή την εξαίρεση του χώρου από την πώληση του Α/Σ. Όπως και να το κάνουμε, η κοινή γνώμη ξέρει ότι το αεροδρόμιο θα πουλιόταν από το 2004, ο ΟΑΣΑ πριν 3 μήνες το έμαθε;
Το ίδιο καλά αντανακλασικά επέδειξε και με το τέρμα του 314, όταν για πάνω από 6 μήνες γνώριζε ότι η Elbisko, λόγω επέκτασης της παραγωγικής μονάδας θα χρειαζόταν το χώρο που είχε παραχωρήσει δωρεάν στον ΟΑΣΑ. Τι έκανε ο ΟΑΣΑ; Έψαξε να βρει κάποιο χώρο για διαμόρφωση τέρματος στην περιοχή (ημιαστική περιοχή, με πληθώρα οικοπέδων); Όχι, απλά 10 μέρες πριν τη λήξη της διορίας ξεκίνησε τις επαφές με το δήμο για το θέμα και ο δήμος του πρότεινε μια θέση που χρησιμοποιείται απο τη δημοτική συγκοινωνία 6.1km μακριά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή - από nikos1991 - 29-06-2018, 03:59 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)