Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Αν πάνε Ν1 στο Πειραιά μαζί με οδηγούς και Solaris midi τότε θα πάρει και γραμμές σίγουρα! 049, Β18/Γ18, 051, 910 ακόμα και γραμμές σαν το 876 θα μπορούσαν να πάνε Πειραιά! Θα έχει ενδιαφέρον αύριο!
Απάντηση
Εγώ άκουσα πως όσα λεωφορεία βγήκαν σήμερα από το ελληνικό, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν (δηλαδή οι οδηγοί θα τα αφήσουν σε άλλα αμαξοστάσια) αλλά μου φαίνεται κάπως υπερβολικό για να ισχύει.
Απάντηση
(20-06-2018, 03:25 PM)Alex37 Έγραψε: Εγώ άκουσα πως όσα λεωφορεία βγήκαν σήμερα από το ελληνικό, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν (δηλαδή οι οδηγοί θα τα αφήσουν σε άλλα αμαξοστάσια) αλλά μου φαίνεται κάπως υπερβολικό για να ισχύει.

Η λογική λέει ότι το πρόγραμμα θερινού 1 έχει βγει χωρίς καμία γραμμή στο αμαξοστάσιο Ελληνικού οπότε έχει μία πιθανότητα να ισχύει αυτό που λες!
Απάντηση
(20-06-2018, 03:36 PM)ecoj Έγραψε: Η λογική λέει ότι το πρόγραμμα θερινού 1 έχει βγει χωρίς καμία γραμμή στο αμαξοστάσιο Ελληνικού οπότε έχει μία πιθανότητα να ισχύει αυτό που λες!

Ακριβώς. Άλλωστε, επισπεύδεται η εφαρμογή του Θερινού Ι (ήταν να ξεκινήσει από βδομάδα) προφανώς για να καταλήξουν πόσα οχήματα χρειάζονται ώστε να λειτουργήσει το πρόγραμμα, και να μετακινήσουν σε άλλη φάση τα οχήματα που δεν είναι απαραίτητα.

Έτσι, έχει λογική και βάση να φύγουν απόψε ΟΛΑ τα δρομολογημένα λεωφορεία από το Ελληνικό και να πάνε αλλού. Όποιο λεωφορείο δεν βγήκε σήμερα για δρομολόγιο, θα το μαζέψουν τις επόμενες μέρες. Δεν ρισκάρουν όμως να μην εκτελεστούν δρομολόγια, αφού είναι βέβαιο ότι οι συνδικάλες θα κάνουν κατάληψη κάτω στο Ελληνικό και θα "μαντρώσουν" τα οχήματα που μείνανε πίσω
Απάντηση
Όλα τα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ έχουν τερματισμό σήμερα στο ΑΜ ΒΟΤ. Οι οδηγοί του Δ' κυκλώματος έχουν λάβει υπηρεσίες κανονικά από το Γ' κύκλωμα του ΑΜ ΒΟΤ, στο οποίο ανήκουν από αύριο (με βαρδιες ήταν πρώην ΑΜ ΡΑΛ πχ Α13, είτε κανονικές του ΑΜ ΒΟΤ πχ 054).

Στα πολλά που έχουν γραφτεί παραπάνω, οι κινήσεις που έχει σχεδιάσει η ΟΣΥ έχουν γραφτεί και κάποιοι χαρακτηρισμοι σχετικά με εργαζόμενους, καλό θα ήταν να λείπουν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(20-06-2018, 08:35 PM)MrVanHool Έγραψε: [quote pid='38117' dateline='1529516113']
 


Στα πολλά που έχουν γραφτεί παραπάνω, οι κινήσεις που έχει σχεδιάσει η ΟΣΥ έχουν γραφτεί και κάποιοι χαρακτηρισμοι σχετικά με εργαζόμενους, καλό θα ήταν να λείπουν.

Προσωπικα δεν σχολιασα εργαζόμενους, αλλα τη συμπεριφορα συνδικαλιστων που δεν συγκαταλεγονται στον ορισμο του 'εργαζομενου' με την υγιη του εννοια. Τους πραγματικα εργαζομενους οδηγους τους σεβομαι απεριοριστα, εξαλλου με αρκετους μαλιστα του πρωην ΑΣ ΕΛΛ ειμαι γνωστος. Αναφερθηκα επισης σε μια εικονα ελλειψης διευθυντικης ασκησης καθηκοντων εκ μερους της ΟΣΥ, η οποια διαφανηκε απο τις σπασμωδικες κ ερασιτεχνικες κινησεις απομακρυνσης και μετεγκαταστασης χηματων. Η πρωτη ομαδα (των συνδικαλιστων) λειτουργει επιζημια σε βαρος των συναδελφων τους, με μοναδικο μελημα το βολεμα ημετερων κ την μη προσηκουσα παροχη εργασιας. Θα θυμισω μονο τα περυσινα απεριγραπτα της Π.Ραλλη και τις ...μεσημεριανες βλαβες. Τέλος, θα ηθελα να μου καταρριψει καποιος τιςενδειξεις για επιλεκτικη τοποθετηση "ημετερων" στο κοντινο Α/Σ Μπραχαμιου. Το οτι πηγαν εκει τα "βυσματα" δεν το λεω εγω, το λενε οσοι φυγανε Βοτανικο. Ως εκ τουτου δεν βλεπω κατι μεμπτο στα δικα μου γραφομενα, ουτε ανακαλω κατι απο τα παραπανω.
Απάντηση
(20-06-2018, 08:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Στα πολλά που έχουν γραφτεί παραπάνω, οι κινήσεις που έχει σχεδιάσει η ΟΣΥ έχουν γραφτεί και κάποιοι χαρακτηρισμοι σχετικά με εργαζόμενους, καλό θα ήταν να λείπουν.

Προσυπογράφοντας το σχόλιο του Citaro, δε μπορώ να θυμηθώ κάποιον χαρακτηρισμό για εργαζόμενο. Εκτός αν διαφωνούμε στον προσδιορισμό του πραγματικά εργαζόμενου, τον οποίο:
- Δε μπορώ να τον αποδώσω σε αυτούς που θυμήθηκαν ξαφνικά πριν 20 ημέρες να κάνουν τοπική συνέλευση (με ποιους άραγε, γιατί είδα άρθρα που αναφέρονταν σε παρισταμένους από ένα σωρό κλάδους αλλά πουθενά δεν είδα να αναφέρονται στο πλήθος των οδηγών ή των τεχνιτών που συμμετείχε) και πριν μία εβδομάδα να κάνουν γενική συνέλευση (χωρίς απαρτία) στο Ελληνικό! Ήξεραν και πριν 3 μήνες που είχαν εκλογές ότι στα τέλη Ιουνίου το Ελληνικό θα έκλεινε. Τότε μάλλον δε βόλευε η συγκυρία, τώρα ήξεραν να κάνουν τους "μάγκες".
- Δε μπορώ να τον αποδώσω σε αποτυχημένους συνδικαλιστές που κλαίγονται γιατί μετακινούνται σε άλλη θέση, στην ίδια εταιρεία. Ούτε βέβαια και στις παρέες τους που μοιρολατρούν ολημερίς εδώ και ένα μήνα στο facebook μέχρι και γιατί κάποιοι θα ξυπνάνε στις 2:30 για να πάρουν 3:30 το υπηρεσιακό και να βγάλουν όχημα στις 4:30. Μάλλον κάποιοι δούλευαν μόνο 608 και δεν έχουν ιδέα ότι τόσα χρόνια το Ελληνικό έβγαζε και στις 3:30 το ξημέρωμα όχημα για να κάνει το πρώτο του 305 από Λούτσα (εδώ βέβαια άλλοι δουλεύουν τόσα χρόνια Ελληνικό και δεν ξέρουν ότι το τελευταίο Α2 συνεχίζει μέχρι Βάρκιζα και Βάρη).
- Δε μπορώ να τον αποδώσω σε εκείνους των δύο συγκεκριμένων αμαξοστασίων που πέρυσι εξαφάνιζαν τα λεωφορεία. Εκτός αν τα Ν2 του Βοτανικού τα "ταΐζουν" κάτι διαφορετικό από αυτά της Ράλλη. Και αδυνατώ να καταλάβω πως μια εταιρεία -έστω και δημόσια- επέτρεψε τον διασυρμό της και δεν παρέπεμψε την υπόθεση στον Εισαγγελέα για να μάθουμε "τις πταίει".

Λυπάμαι αν διαφωνούμε σε κάτι από αυτά, αλλά νομίζω ότι και κάθε πραγματικά εργαζόμενος έχει αποκηρύξει όλες αυτές τις νοοτροπίες. Κάθε αλλαγή έχει κι ένα κόστος. Οι απόψεις που γράφτηκαν από άτομα που ανήκουν στην κατηγορία του δήθεν εργαζόμενου, νομίζω ότι δεν έχουν απήχηση στους πραγματικά εργαζόμενους. Γιατί δε μπορείς να λες "με ξεβολεύεις και με στέλνεις μακριά από το σπίτι μου" όταν δουλεύεις για να μετακινούνται κάποιοι στην άλλη άκρη του Λεκανοπεδίου ή και εκτός αυτού (Ανατολική και Δυτική Αττική), νωρίς το πρωί ή και αργά το βράδυ, με καύσωνα, με βροχή, με χιόνι, αλλάζοντας πολλές φορές 2 και 3 γραμμές για να φτάσει στον προορισμό του. Και αυτοί είναι που πραγματικά στηρίζουν και οικονομικά την ύπαρξη του κοινωνικού αγαθού της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας.
Απάντηση
Mάριε, χαίρομαι που συμφωνούμε σε πράγματα που απηχούν την κοινή λογική.

Συμπληρώνω και από αυτό το πόστ τη σημερινή εικόνα που αποκόμισα από την τηλεματική (πριν τη στάση εργασίας) η οποία - εικόνα - μάλλον θα επιβεβαιωθεί αύριο :

1. η "έλλειψη οχημάτων" τελικά δεν είχε την ένταση που παρουσίαζαν οι "εκπρόσωποι" των Α/Σ μέχρι σήμερα, αλλά ήταν απόρροια άστοχων χειρισμών και κακής κατανομής οχημάτων. Τώρα που με αφορμή το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, αναγκάστηκε η ΟΣΥ να "ξεσκαρτάρει" τα αμαξοστάσια από διάφορα "κουφάρια", αφ' ενός δημιουργήθηκε χώρος και αφ' ετέρου, συμπτύχθηκαν όλα τα λειτουργικά οχήματα σε ένα σημείο. Συνεπώς, τακτικές του τύπου "δεν έχει όχημα η Ράλλη αλλά δεν πάμε Ελληνικό να δανειστούμε γιατί αρνούνται οι εργατοπατέρες" τέλος. Πλέον η Ράλλη έχει για όλους.

2. λύνεται το πρόβλημα με την δρομολόγηση ακατάλληλων οχημάτων (12μετρων) σε γραμμές που είναι ορισμένες για 18μετρα. Πώς; Απλούστατα. Πήραν από το Α/Σ Ράλλη όλα τα 12μετρα, της άφησαν μόνο οδηγούς με Ε κατηγορίας δίπλωμα και έτσι, όποια γραμμή βγαίνει από εκεί, θα βγαίνει αναγκαστικά με 18μετρο.

3. αναδεικνύεται το "φιλότιμο" αμαξοστάσια που αδικείται όλα τα προηγούμενα χρόνια (Βοτανικός). Έχει τους οδηγούς - αποπαίδια (που δεν έχουν βύσματα) άρα δεν "παίζουν" εξυπηρετήσεις και βολέματα. Συν το γεγονός ότι τα οχήματά του είναι της ίδιας κοπής (Mercedes N1 / N2) και υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικώ (έστω με καννιβαλισμό όσων οχημάτων αποσύρθηκαν), προβλέπω να διατηρεί πολύ καλό επίπεδο επάνδρωσης και διαθεσιμότητας οχημάτων. Η διαφορά στις γραμμές που ανέλαβε είναι ήδη από τις πρώτες δυο μέρες εμφανέστατη.

4. Η Ανθούσα αναβαθμίσθηκε επίσης λειτουργικά, καθώς είχε ξεμείνει από λεωφορεία που να μπορούν να εκτελέσουν δρομολόγια. Πήρε και 60 αρθρωτά, ώστε να εξυπηρετεί βαριές γραμμές και έχει ανεβάσει, ομοίως, το επίπεδο εξυπηρέτησης.

5. Το Μπραχάμι δεν είχε ποτέ πρόβλημα και οι βάρδιές του έβγαιναν. Το αυτό θα συνεχίσει και τώρα.

Κοινώς, από εκεί που είχαμε τριά Α/Σ (Ράλλη, Ελληνικό , Ανθούσα) με πολλά προβλήματα και ανισοκατανομή οχημάτων, τώρα έχουμε ένα πρόβλημα λιγότερο και δύο Α/Σ που πήραν λειτουργικά οχήματα και μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους.

Έτσι, οι "μύθοι" και οι σπαραγμοί των συνδικαλιστών καταρρίπτονται, καθώς όχι μόνο δε χειροτερεύει η συγκοινωνία, αλλα αναβαθμίζεται και, αν πράγματι  αποδειχθεί αυτό, τότε πρόκειται για διπλή ήττα των εργατοπροστάτηδων, αφού η ΟΣΥ θα έρθει και θα καμαρώνει ότι με μία κίνηση έκανε α. οικονομία κλίμακος (κλείσαμε άχρηστο Α/Σ και μαζέψαμε τα οικονομικά μας) και β. βγάλαμε λεωφορεία στους δρόμους (τα οποία ήταν λάθος μοιρασμένα και δεν άφηναν οι συνδικάλες να καλύπτουν κενά σε άλλα Α/Σ)

Το αν, τώρα, κοπούν κάποια δρομολόγια που είχαν να κάνουν με την εξαγωγή/εισαγωγή οχημάτων στο Α/Σ Ελληνικού, αυτό σίγουρα δεν θα επηρεάσει την πλειοψηφία των επιβατών. Πχ. ίσως η τελευταία αναχώρηση του 122 προς Σαρωνίδα να αναθεωρηθεί.

Αυτό που μένει, πάντως, είναι ότι το δίδυμο τρόικα/κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ λειτουργεί άψογα. Η μέν τρόικα για να επιβάλλει τα αυτονόητα που δεν δέχεται κανείς ιθαγενής να καταλάβει, ο δε ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχει την "τεχνογνωσία" να χτυπήσει τους ιθαγενείς εκεί που πονάνε και να μην ανοίξει ρουθούνι.  Σε μια χώρα όμως που έχει ανώμαλη πορεία, χρειάζονται ανώμαλες συνταγές. Τις οποίες, απ' ότι φαίνεται τις βρήκαμε.
Απάντηση
Το Ν1 #101 βρίσκεται στο αμαξοστάσιο της Ράλλη για άγνωστο λόγο! Δεν ξέρω αν το έχουν προσωρινά ή μόνιμα ούτε αν σκοπεύουν να το δρομολογήσουν ούτε αν υπάρχουν άλλα Ν1 μέσα! Θα μπορούσαν θεωρητικά να το έχουν για να βγάζει υπηρεσιακά ή για σύντομο χρονικό διάστημα!
Απάντηση
Μια πρώτη καταγραφή των GN που έχουν μεταφερθεί σε Ράλλη και Ελληνικό
GN Ραλλη:
408,409,412,413,418,420,421,423,424,426,428,429,430,432,437,438,440,442,444,449,450,451,452,454,456,457,459,460,461,464,465,466,467,470,473,475,479,483,485,494,495
509,515,517,518,519,520,521,531,535,537,540,543,544,551,552,554,557,558,560,561,562,563,571,573,575,576,577,579,581,582,586,587,588,589,592,593,594
700,703,706,711,713,717,718,719
Συνολο:86
  

GN Ανθούσας:

411,417,419,455,468,471,474,482,484,486,487,488,490,492,496
501,504,505,507,510,512,513,514,516,523,553,556,564,556,591,595,596
Συνολο:32
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)