Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
#80
Το κομμάτι αυτό του 730 πάνω στο Λόφο γίνεται για να εξυπηρετηθεί η Μπαρουξή και η παλιάς Καβάλας (η Αθηνών δεν έχει στενό να ενώνεται με την παλιάς Καβάλας πουθενά και ίσως για αυτό να χρειάζεται λεωφορείο) και θεωρώ απίθανο να μείνει χωρίς λεωφορείο. Και δεν γίνεται εύκολα η συγχώνευση 730 και 821 για ένα βασικό λόγο: το 821 πάει μέχρι κάτω την Τζον Κένεντι και πάει στη Φιλικών μετά και βγαίνει από εκεί στον Άγιο Αντώνιο ενώ το 730 στρίβει στη Θηβών και μετά μπαίνει στη Δερβενακίων και για να συγχωνευτούν πρέπει ένα από τα δύο σημεία να μείνει ακάλυπτο. Και η 891 που είναι εκεί κοντά έχει φρικτή συχνότητα. Ίσως να ανέβαινε το 821 στο λόφο και όχι το 730 που έχει κουραστική διαδρομή ήδη ειδικά στο τμήμα Άγιος Αντώνιος - Ζωοδόχος Πηγή.
Αν έκανε το 748 το κομμάτι που λες θα γινόταν νομίζω κύκλος μεγάλος (όχι πως τώρα δεν είναι) και θα έμενε ένα κομμάτι στη μεταξύ Χρυσούπολης και Ανθούπολης ακάλυπτο. (είναι και κάτι στενά εκεί)
Είναι γνωστό πως τον περισσότερο κόσμο στο Περιστέρι μαζεύουν τα 822, Α13, 12 και με τους δύο σταθμούς θα καλυτερέψουν τα πράγματα στα δύο τελευταία.

Για το Χ97 μου κάνει εντύπωση και εμένα που μπαίνει νταλίκα. Και το Β18 ίσως στεκόταν με 12μετρο όπως και ένα από τα Β3, Α3 (ένα να έχει 12μετρα και ένα 18μετρα και όχι το ανακάτεμα το τωρινό).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη - από ecoj - 05-04-2013, 11:36 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)