Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
#79
(05-04-2013, 09:04 PM)ecoj Έγραψε: Σωστές σκέψεις mercedes elbo
Αν ήταν μισά μισά τα Citelis και τα Renault CNG σε Ανθούσα και Άνω Λιόσια θα μπορούσαν να πάνε τα Renault σε όλο το Μενίδι και τοπικά στα Λιόσια και κάτι γραμμές σαν τα 704, 749 ενώ τα Citelis θα πηγαίναν σε Κηφισιά και Περιστέρι σε καλύτερες γραμμές. Ο Βοτανικός και η Ράλλη θα ξαλάφρωναν και θα αναλάμβαναν μεγαλύτερες γραμμές σαν τα 732 και 856.
Το 823 βοηθάει και το 822 στη Μεγάλου Αλεξάνδρου που μόνο του δεν τα βγάζει πέρα εύκολα ακόμα και με συχνότητα 7 λεπτά.
Για το Χ97 είμαστε σίγουροι ότι χρειάζεται 18μετρο;

Πάντως για το 823 το κοινό τμήμα που θα κοπεί είναι 3 στάσεις δηλαδή πολύ μικρό χώρια που 'θα ναι σχετικά κοντά της Βασιλέως Αλεξάνδρου ο Σταθμός Περιστέρι. Εν ανάγκη ας πάρει ένα όχημα ακόμα το 822 και πάει η εξοικονόμηση στα 2 οχήματα.
Επίσης, μια που πιάσαμε το Περιστέρι καλό θα ήταν να συγχωνευόταν το 730 με το 821 σε μια νέα γραμμή Αγία Αναστασία-Στ. Άγιος Αντώνιος-Ζωοδ. Πηγή με 5 οχήματα ανά 10'-15' στην αιχμή. Μ' αυτή την πρόταση έχουμε κέρδος 1 όχημα. σημαντικά καλύτερη εξυπηρέτηση και για τις δύο περιοχές και τέλος κόβεται το άχρηστο τμήμα του 730 στο Λόφο Αξιωματικών που είναι ένας δρόμος πάνω απ' την Λεωφόρο Αθηνών που έχει Α15, Β15, Β16, Γ16, 731, 750 και 845.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη - από mercedes elbo - 05-04-2013, 10:12 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)