Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
#51
(09-07-2010, 07:54 PM)Cmaniac Έγραψε: Δεν νομιζω να πιστευεις οτι ηταν μονο 1.500.000, ετσι?
Οχι σε αυτα απλως τα χλμ χαλασαν τα κοντερ..... Big Grin αποκει και περα αγνωστες οι βουλες του κυριουHuh

(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Μακαρι να ηταν και η ΕΘΕΛ ετσι..
Υπομονη ολα θα γινουν......
Απάντηση
#52
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..

Ομοίως με τα midi και τα cityclass, η παράδοση δε σπάει. Υπάρχει λόγος της απόφασης της ΕΘΕΛ?
Απάντηση
#53
(09-07-2010, 08:32 PM)kostas01 Έγραψε: Ομοίως με τα midi και τα cityclass, η παράδοση δε σπάει. Υπάρχει λόγος της απόφασης της ΕΘΕΛ?
Εξ αιτιας της απαιτησης τους αυτης παραλιγο να χαθει ο διαγωνισμος, που ηταν ηδη οριακα στο να ακυρωθει και να χαθουν τα χρηματα της επιδοτησης απο την ΕΕ..

Συγκεκριμενος λογος? Για την ΕΘΕΛ μιλαμε.. Ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν, εμεις θα ξεραμε?

Εικαζω οτι ηταν περισσοτερο θεμα προκαταληψης. Ιταλο και Γαλλο σε ο,τι τσουλαει δεν τον εμπιστευεσαι. Αλλα αναμεσα απο τους δυο, εγω τουλαχιστον προτιμω Γαλλο, ισως να το εκαναν κι αυτοι ετσι. Καθαρα επιστημονικη μεθοδος, θελει πολυ υψηλο IQ για να την κατανοησει ο απλος πολιτης.. Tongue
Απάντηση
#54
Αυτά αγαπητέ μου B10M πηγαίνανε χωρίς λάδια, νερά, χαλασμένα ψυγεία, αλλά ήταν σκυλιά και δεν καταλάβαιναν χριστό. Τα σημερινά μπορεί να είναι σύγχρονα αλλά πλέον είναι μη μου άπτου. Αλλά αυτές είναι άλλες εποχές. Εκείνα αντέξανε και 24 χρόνια. Τα σημερινά με το ζόρι βγάζουν 15ετία. Από κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας
Απάντηση
#55
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Έγραψε: 2 κατηγοριες πιο πανω στο forum εννοουσα..

Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..

Και πρακτικα αυτο τι σημαινει? Καλυτερη/χειροτερη ποιοτητα κατασκευης? Τα Ιταλικα ή τα Γαλλικα? Διαφορες στο αμαξωμα?
Απάντηση
#56
Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..
Απάντηση
#57
(10-07-2010, 07:02 PM)Cmaniac Έγραψε: Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..

Αυτό γίνεται μόνο στα irisbus η και σε άλλες μάρκες λεωφορείων;
Απάντηση
#58
(10-07-2010, 07:02 PM)Cmaniac Έγραψε: Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..

Ενδιαφερον. Αλλα λογικα οι προδιαγραφες ειναι ιδιες ανεξαρτητα απο την γραμμη παραγωγης. Τις κολλησεις αν δεν τις κανει αυτοματα μηχανημα θα γινονται με το χερι και δεν υποτιθεται οτι το κανουν εξειδικευμενοι εργατες αυτο? Κανονικα οι διαφορες θα επρεπε να ειναι απο ελαχιστες εως ανυπαρκτες.
Απάντηση
#59
Μηχανημα τις κανει, αλλα το καθε μηχανημα εχει δικες του παραμετρους και το ρυθμιζει χειριστης.

Απο την αλλη, μην ξεχνας οτι οσο πιο γρηγορα θα βγει ενα αμαξι απο την γραμμη παραγωγης τοσο πιο ευχαριστημενος θα ειναι σε πρωτη φαση ο πελατης οσον αφορα την παραδοση του.. Επισης, οσο λιγοτερα υλικα χρησιμοποιηθουν κατα τη διαρκεια της κολλησης, τοσο κερδισμενος θα βγει ο κατασκευαστης.. Ειναι 1002 πραγματα που παιζουν ρολο..
Απάντηση
#60
(07-07-2010, 01:03 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Ποιο ομορφες ειναι οι γκαζιερες Ψιτελις που θα ερθουν Αθηνα! Τα δικα σας ειναι λιγο καρναβαλια με το χρωματισμο που εχουν.

Να τσακωθουμε για το χρωμα... Tongue
(07-07-2010, 03:08 PM)GiannisB Έγραψε: Προς όλους: όποιος έχει φώτο με τα Mercedes Sprinter της γραμμής 22 ας τις ανεβάσει στην gallery. Ευχαριστώ

Απο κινητο στη δοκιμαστικη λειτουργια σου κανει? Στειλε μου το mail σου με πμ...
(07-07-2010, 04:25 PM)Cmaniac Έγραψε: VNEPS09D106000961 (?)

Tongue

Αν ισχυει αυτο (που δεν ισχυει...)
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας

τοτε δεν ισχυει αυτο... (που ισχυει)
(09-07-2010, 05:16 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Τωρα θα τα Δηλαδη κιαυτο που ειναι στο avatar μου γιατι αντεξε επι 24 συνεχη ετη υπηρεσιας στις χειροτερες κυκλοφοριακες συνθηκες, με 1.500.000 στο κοντερ και σε δρομους που την δεκαετια του 80 και του 90 ηταν σαν το βομβαρδισμενο ιρακ? Μηπως το εχουν παρακανει κιοι κατασκευαστες με τις ψευτοκατασκευες που φτιαχνουν για να δουλευουν τα εργοστασια? Μηπως φταιμε κιεμεις που παμε και αγοραζουμε οτι πατσαβουρα κυκλοφορει στο εμποριο γιατι φταιει το αιωνιο συστημα ΜΙΖΑ?
Ε, περιπου... Με κρακ στο σασσι στο βαγονι, με φουλ ανακατασκευη περι το 1994, αλλα μην ξεχνας οτι μιλαμε για αμαξι που ειναι φτιαγμενο να αντεχει και οχι να αρεσει στην κυρα-Κατινα (επειδη εχει κλιματιστικο και δεν εχει σκαλι...)
(09-07-2010, 08:45 PM)Cmaniac Έγραψε: Εικαζω οτι ηταν περισσοτερο θεμα προκαταληψης. Ιταλο και Γαλλο σε ο,τι τσουλαει δεν τον εμπιστευεσαι. Αλλα αναμεσα απο τους δυο, εγω τουλαχιστον προτιμω Γαλλο, ισως να το εκαναν κι αυτοι ετσι. Καθαρα επιστημονικη μεθοδος, θελει πολυ υψηλο IQ για να την κατανοησει ο απλος πολιτης.. Tongue
Ειναι θεμα ηλιθιοτητας. Του ΟΑΣΘ ειναι Ιταλιας διοτι η Γαλλια δουλευει διπλοβαρδιες (και κατα μια αποψη γι' αυτο δεν εχουνε ερθει ακομα τα πρασινακια - ελεγχεται ως πληροφορια για την εγκυροτητα της ακομα ομως). Δεν εχει διαφορα το ιταλικο με το γαλλικο ή το τσεχικο, ιδια γραμμη παραγωγης ειναι...
(10-07-2010, 02:28 AM)kostas260 Έγραψε: Αυτά αγαπητέ μου B10M πηγαίνανε χωρίς λάδια, νερά, χαλασμένα ψυγεία, αλλά ήταν σκυλιά και δεν καταλάβαιναν χριστό. Τα σημερινά μπορεί να είναι σύγχρονα αλλά πλέον είναι μη μου άπτου. Αλλά αυτές είναι άλλες εποχές. Εκείνα αντέξανε και 24 χρόνια. Τα σημερινά με το ζόρι βγάζουν 15ετία. Από κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας

Χωρις ολα αυτα που περιγραφεις πηγαινανε... στην ΠΕΒ για κατεβασμα κινητηρα... Απο καινουργια ειχαν ενα θεμα με τη θερμοκρασια και κυκλοφορουσαν το καλοκαιρι σαν κροκοδειλοι με ανοιχτη τη μασκα για να παιρνουν αερα...
(10-07-2010, 07:02 PM)Cmaniac Έγραψε: Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..

Ιδια ακριβως διαδικασια συναρμολογησης, ιδια ακριβως γραμμη παραγωγης...
(10-07-2010, 09:19 PM)GiannisB Έγραψε: Αυτό γίνεται μόνο στα irisbus η και σε άλλες μάρκες λεωφορείων;
Αυτο γινεται σε ΟΛΕΣ τις μαρκες λεωφορειων...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)