Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
οι ασυρματοι τοποθετουνται απο το εργοστασιο?
Απάντηση
Τους ξεχασα, και αυτοι εδω...
Απάντηση
Οι ασύρματοι δεν είναι (προαιρετικό) κομμάτι της τηλεματικής? Άρα μετρανε στο αρχικό πόστ σου.
Απάντηση
Οχι ειναι ανεξαρτητοι τοσο ως εξαρτημα οσο και ως προμηθεια.
Απάντηση
Να ρωτησω κατι διαφορετικο...Στα cityclass υπαρχει αυτος ο μοχλος που απελευθερωνει το οχημα...στα citelis και στα citaro υπαρχει καποιο τετοιο πραγματακι??δηλαδη να ξεκινησει το λεωφορειο πριν κλεισουν οι πορτες??
Απάντηση
Σου ξαναλεω οτι αυτος ο μοχλος κανει ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει κανενα λεωφορειο απο αυτα χωρις να εχου ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ οι πορτες σε επιχειρησιακο επιπεδο.
Απάντηση
ναι το ξερω οτι κανει αλλη δουλεια...απλα ρωταω αν υπαρχει η περιπτωση να ξεκινησει το λεωφορειο για καποιο οποιονδηποτε λογο πριν κλεισουν οι πορτες...
Απάντηση
(18-10-2011, 07:05 PM)chrispan Έγραψε: Ειδικα το Cityclass αν εχει ανοιχτη πορτα δεν δινει γκαζι. Μηπως εννοεις το Citelis?

Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!
Απάντηση
(22-10-2011, 09:29 PM)K.S. Έγραψε: Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!

Μπορούν να δώσουν γκάζι και με τις πόρτες ανοικτές βασικά αυτο στα cityclass μπορείς να το ρυθμίσεις
Απάντηση
Δεν μπορεις να ρυθμισεις τιποτα απολυτως. Ειδικα στο Cityclass που δεν μπορεις πρακτικα να κανεις καμια επεμβαση στην ηλεκτρονικη μοναδα (ηδη ειναι αρκετα προβληματικη).
Απο εκει και περα να σου υπενθυμισω οτι ενας τροπος να ακινητοποιηθει ενα λεωφορειο ειναι να κλεισεις τον διακοπτη αλλα ουτε χρησιμοποιειται σαν πρακτικη ουτε θελεις να εισαι μεσα αν συμβει...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)