Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου
#51
(18-06-2019, 11:29 AM)dimi4 Έγραψε: Πωλείται το #15... Σιγά σιγά και τα τελευταία παλιά λεωφορεία του αστικού μας χαιρετούν!

Στο #15 πωλείται το 50% της άδειας. Όχι το λεωφορείο. Κουβέντα για αντικατάσταση δεν έχει γίνει ακόμη.
Απάντηση
#52
Το καινούριο #6 (MAN A21) πήρε πινακίδες και από 1/8 βγαίνει στην κυκλοφορία. Καλούς δρόμους και απροβλημάτιστο εύχομαι!
Απάντηση
#53
Κυκλοφόρησε και το νέο #18 NEOPLAN Centroliner (N 4416). Καλούς δρόμους και πάντα γεμάτο επιβάτες και αυτό. Προς το παρόν δεν ακούγεται κάτι για άλλη αντικατάσταση. Ίσως μόνο προσθήκη κάποιου minibus γιατί τα δύο υπάρχοντα τα έχουν "παίξει".
Απάντηση
#54
(28-11-2019, 05:28 PM)SR240 Έγραψε: Κυκλοφόρησε και το νέο #18 NEOPLAN Centroliner (N 4416). Καλούς δρόμους και πάντα γεμάτο επιβάτες και αυτό. Προς το παρόν δεν ακούγεται κάτι για άλλη αντικατάσταση. Ίσως μόνο προσθήκη κάποιου minibus γιατί τα δύο υπάρχοντα τα έχουν "παίξει".

Έχεται κι άλλο minibus εκτός από το #21;Το #21 είναι σχετικά καινούριο (κατασκευή κάπου ανάμεσα 2000-2006). Βγάζει τόσα προβλήματα;
Απάντηση
#55
(28-11-2019, 07:03 PM)eliasfp Έγραψε: Έχεται κι άλλο minibus εκτός από το #21;Το #21 είναι σχετικά καινούριο (κατασκευή κάπου ανάμεσα 2000-2006). Βγάζει τόσα προβλήματα;

Το #21 είναι ένα MB Sprinter. Εγώ αναφέρομαι στα #24 και #25 που είναι δύο 9μ MANακια που είναι φορτωμένα με πάνω από 2εκ χλμ το καθένα! Δουλεύουν κάθε μέρα όλη μέρα μέσα στο κέντρο χωρίς να σβήσουν σχεδόν καθόλου! Πόσο να αντέξουν κι αυτά τα καημένα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)