Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(14-01-2021, 01:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το ότι δεν δημοσιοποιούταν και αυτό έγινε τελικά έπειτα από πιέσεις μιλάει από μόνο του στο αν υπήρχε κάτι μεπτό ή όχι. Και μόνο από τα δικά σου γραφόμενα μαθαίνουμε ότι υπήρχαν διάφορες μεθοδεύσεις τόσο για τον προμηθευτή των αυτοκινήτων όσο και για τα μηχανήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που το δημόσιο ταμείο (ΟΑΣΑ) κάθε μήνα πληρώνει εκατομμύρια για να υπάρχει και να συντηρείται. Και κερατάδες και δαρμένοι που λέει και ο λαός..

Όταν τα ΚΤΕΛ υπέγραφαν την ανάληψη του έργου δεν ήξεραν τις ιδιαιτερότητες κάθε γραμμής ή μόνο να καβατζώσουμε τα λεφτά του έργου μας ενδιέφερε; Θέλω πολύ να δω τι θα λέγεται το καλοκαίρι που θα γίνει της μουρλής το πανηγύρι με τα 12μετρα στο 122 όταν πέρσι ακόμα και με 5λεπτα έβλεπες να φουλάρουν 4πορτες νταλίκες...

Οι συγκρίσεις μου ήταν αποκλειστικά με γραμμές 12μετρων της Κεντρικής Αθήνας και των τοπικών. Και από ότι βλέπω επειδή δεν έγιναν κατανοητά τα παραδείγματα να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα με λεφτά:

Περιφερειακές γραμμές που δόθηκαν στα ΚΤΕΛ:

-120: 26,79 χλμ * 12 δρομολόγια = 321,5 χλμ * 1,41€ = 453,3€/αμάξι
-306: 20,08 χλμ * 15 δρομολόγια = 301,2 χλμ * 1,41€ = 424,69€/αμάξι
-324: 33,09 χλμ * 10 δρομολόγια = 330,9 χλμ * 1,41€ = 466,57€/αμάξι
-326: 32,82 χλμ * 12 δρομολόγια = 393,84 χλμ * 1,41€ = 555,31€/αμάξι
-330: 44,27 χλμ * 9 δρομολόγια = 398,43 χλμ * 1,41€ = 561,79€/αμάξι
-861: 39,12 χλμ * 8 δρομολόγια = 312,96 χλμ * 1,41€ = 441,27€/αμάξι

Στις 60 γραμμές της ανάθεσης (από αυτές τις τοπικές χωρίς χιλιόμετρα..) είναι ζήτημα αν υπάρχει γραμμή όπου ένα δίβαρδο αμάξι να βγάζει λιγότερα από 270-280 χλμ..

Στον αντίποδα οι γραμμές 12μετρων της κεντρικής Αθήνας θα απέφεραν:

-131: 8,6 χλμ * 26 δρομ = 223,6 χλμ * 1,41€ = 315,28€/αμάξι
-203: 14,9 χλμ * 9 δρομ = 134,1 χλμ * 1,41€ = 189,08€/αμάξι
-206: 8,6 χλμ * 19 δρομ = 163,4 χλμ * 1,41€ = 230,39€/αμάξι
-220/1: 10 χλμ * 15 δρομ = 150 χλμ * 1,41 € = 211,5€/αμάξι
-237: 13,5 χλμ * 15 δρομ = 202,5 χλμ * 1,41€ = 285,53€/αμάξι
-822: 8 χλμ * 22 δρομ = 176 χλμ * 1,41 € = 248,16€/αμάξι

Αν θέλαμε να συγκρίνουμε τα Α7, 550 κλπ. νταλικογραμμές θα μπορούσαμε να το κάνουμε με τις Λούτσες που σε 2 βάρδιες βγάζουν παρα κάτι 500 χιλιόμετρα (όταν στο 550 θα κάνει με το ζόρι 250 χλμ..), δηλαδή γύρω στα 700€ αλλά δεν νομίζω ότι συμφέρει να το αναφέρουμε..

Οι διαφορές ανά αυτοκίνητο είναι πέρι τα 200-350€ την ημέρα ανά όχημα υπερ των περιφερειακών γραμμών ή σε άλλη ανάγνωση για να βγουν τα ίδια λεφτά με γραμμές του κέντρου θα έπρεπε να υπάρχει υπερδιπλάσια αποζημίωση ανά χλμ (πάνω από 2,82€/χλμ - χωρίς ΦΠΑ μην ξεχνάμε, και πάνω από αυτά υπάρχει και προμήθεια 4% στα εισιτήρια συν κονδύλι για τα νεκρά χιλιόμετρα). Και κάπως έτσι θα πήγαινε περίπατο το παραμυθάκι ό,τι τα ΚΤΕΛ στην Αθήνα κοστίζουν λιγότερο στον έλληνα φορολογούμενο..

Δεν αμφισβητώ ότι κάποιοι όντως δουλεύουν και κοπιάζουν σε μια επιχείρηση για να την στήσουν και να την λειτουργήσουν, ειδικά αν σκεφτούμε και τις αμοιβές τους που είναι σαφώς μικρότερες από των αντίστοιχων εργαζόμενων σε ΟΑΣΑ/ΟΣΥ, τα ίδια και ως προς τους οδηγούς. Προφανώς δεν επιτίθεμαι σε απλούς εργαζόμενους σε όποια επιχείρηση και αν δουλεύουν. Και η προσθήκη των ειδικών δρομολογίων στην εφαρμογή είναι χρήσιμη όταν ... κάποια στιγμή δουλέψει η τηλεματική. Το να λέμε όμως ότι είδαμε σε γραμμές πάνω από 2 λεωφορεία μετά από τόσο (δημόσιο) χρήμα πάει πολύ..
Νομίζω πως ήμουν αρκετά ξεκάθαρος σε κάποια θέματα, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω ποια η ευθύνη των ΚΤΕΛ για την μη δημοσιοποίηση της σύμβασης ή του αναδόχου. Επισης, ο ίδιος ανάδοχος ανέβαλε την προμήθεια για την ΟΣΥ, απλά επειδή δεν υπάρχουν άλλα Citaro σε κοψοχρονια και φάνηκε η αδυναμία του να ανταποκριθει σε όλο τον όγκο της παραλαβής οχημάτων, έδωσε και ένα μερίδιο του έργου σε άλλους. Τα δε οχήματα που ήρθαν τα ενέκρινε ο ΟΑΣΑ και το Υπουργείο, και σαν leasing είναι επιλογή του αναδόχου και όχι των ΚΤΕΛ. 

Στα των χρημάτων, συνεχίζεις μια συζήτηση που έχει σαθρη βάση. Δεν τίθεται θέμα των ΚΤΕΛ να κατέβουν στην Αθήνα ή της ΟΣΥ να είναι στην περιφέρεια, ίσως η επιλογή του ΟΑΣΑ να έχει να κάνει με τα οχήματα που έφερε ο ανάδοχος ή με την γνώση διαχείρισης από την ΟΣΥ των βασικών γραμμών. Συνεπώς, όσο και να αναλύει τι κοστίζει η κάθε γραμμή, η απόφαση κατανομής των γραμμών έχει παρθεί με το καλύτερο τρόπο σε αυτό το κομμάτι. 

Όλα όσα θέτεις σαν προβλήματα, δεν είναι υπαιτιότητα των ΚΤΕΛ και κάνουμε συντονισμένες προσπάθειες να λυθούν όσο πιο άμεσα γίνεται. Σίγουρα όμως το δημόσιο χρήμα που έχει πέσει για τα ΚΤΕΛ απέχει έτη φωτός από όσα σπαταλονταν στην ΟΣΥ χωρίς κανένα παραγόμενο αποτέλεσμα. Νομίζω πως οι επιβάτες έχουν τον τελευταίο λόγο και μας δικαιώνουν καθημερινά. Ίσως βέβαια στην νεοελληνική κοινωνία να πρέπει κι εμείς να βρούμε δημοσιογράφους να μας στηρίζουν, για να διαφημιζόμαστε και να είναι εμφανές στους αδαείς το παραγόμενο έργο και η μάχη που δίνουμε, αντί να φαινόμαστε οι κακοί του έργου για τις επιλογές άλλων...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 26-03-2010, 01:53 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 30-08-2010, 07:53 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 20-04-2011, 11:10 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 31-08-2011, 01:57 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 27-06-2012, 12:02 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από MrVanHool - 14-01-2021, 12:00 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 06-07-2021, 04:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 07-07-2021, 09:45 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 08-07-2021, 03:09 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 01-09-2021, 12:49 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:29 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:59 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 09:52 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 11:37 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2023, 08:41 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 03:43 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 11:00 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 10:17 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 03:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από argy - 03-05-2023, 07:48 PM
Πρόγραμμα Δρομοογίων - από abc - 07-09-2012, 03:17 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)