Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(13-01-2021, 07:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η συμβαση δοθηκε στην δημοσιότητα στις 5 Νοεμβρίου αργά το απόγευμα ενώ ειχε υπογραφεί στις 7 Οκτώβρη, ένα μήνα πριν. Επίσης, υπήρχε και υπογεγραμμένο προσύμφωνο ήδη από από αρχές Σεπτέμβρη. Αμφοτερα ειχαν ζητηθεί να δημοσιευτούν και από μερίδα των ΜΜΕ και από βουλευτές της αντιπολίτευσης στη Βουλή και υπήρχε άρνηση μέχρι και τις αρχές Νοέμβρη που ήδη ειχε υλοποιηθεί πάνω απο το 50% της παραχώρησης. Για να λέμε οτι δημοσιεύτηκε κάτι και υπάρχει διαφάνεια πρέπει να είναι ανοιχτα προσβάσιμο από όλους χωρίς να χρειάζεται να το ζητήσει κάνεις προσωπικά ειδικά οταν μιλάμε για δημόσιο χρήμα. Για τους συνδικαλιστές της ΟΣΥ δεν με ενδιαφέρει τι ελεγαν, με τον τρόπο τους βοηθησαν τα ΚΤΕΛ να έρθουν..

Με τις αντιλήψεις της ΟΣΥ που αναφέρεις είμαι κάθετα αντίθετος αλλά ο αριθμός των εργαζομένων δεν ειναι στην ευχερεια της ΟΣΥ αλλα του Υπουργείου. Όσο δεν υπάρχει πληροφόρηση για τον επιβάτη είναι πρόβλημα ειδικά οταν μιλάμε για γραμμές με χρονοαποστασεις μεγαλύτερες του 20λεπτου, οι οποίες αποτελούν την πλειοψηφία της σύμβασης. Μην ξεχνάμε ακόμα ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία η εγκατάσταση και λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής για τα ΚΤΕΛ είναι με δική τους ευθύνη και έξοδα και εδώ ήδη το ηλεκτρονικό εισιτήριο πάρθηκε από την ΟΣΥ.

Για τις προμετωπιδες και πάλι ο ανάδοχος εχει επιλεγει απο τα ΚΤΕΛ ούτε απο τον ΟΑΣΑ ουτε από την ΟΣΥ οπότε ως ένα βαθμό υπάρχει ευθύνη και των ΚΤΕΛ.

Για τα 12μετρα σε γραμμές παραλίας το καλοκαίρι αναφερόμουν κυρίως που δεν το αναφέρω εγώ αλλά η συμβαση.. Και όλοι ξέρουμε ότι η επιβατική κινηση των 122, 171, 304/5 το καλοκαιρι δεν συγκρίνεται με Β9, Α7, 049 κλπ τον χειμώνα..

Ποιες είναι οι μικρές τοπικές χωρις χιλιόμετρα στη βάρδια και τι ποσοστό αποτελουν ως προς το συνολο της ανάθεσης; Δεν νομιζω ότι μπορούν να συγκριθούν τα χιλιόμετρα στο 8ωρο των γραμμών των Μεσογειων, του Ζηρινειου, της Ελευσίνας, της Σαρωνιδας, των 878/9 κλπ. με Τοπικά Περιστερίου, γραμμές Πειραιά, Ζωγράφου, Βύρωνα, Ηλιούπολης, Αγίου Δημητρίου κ.α. που είναι η πλειονότητα των γραμμών της ΟΣΥ. Ενδεικτικά το 220/1 με κυκλο σκαρτα 10 χλμ βγάζει σε 2 βάρδιες 15 δρομολόγια δηλαδή 150 χλμ, ενώ το 504 με κυκλο ~ 30 χλμ που βγάζει 10 δρομολόγια δηλαδή 300 χιλιόμετρα, κοινώς τα διπλάσια.. Ακόμα και το 709 που είναι μικρή γραμμή με κυκλο 6,33 χλμ σε 2 8ωρα κάνει 46 δρομολόγια και διανύει ~291 χλμ ενώ υπάρχει τουλάχιστον μια γραμμή που σχεδόν αγγίζει τα 400 (!!!) χιλιόμετρα στις 2 βάρδιες.. Και να σημειώσουμε κυκλοφοριακά οι περισσότερες της ανάθεσης είναι αρκετά χαλαρές ενώ οι περισσότερες που απομένουν στην Ο.ΣΥ. κάθε 150 μέτρα σχεδόν έχουν σταμάτα-ξεκίνα αφού τη μια έχει στάση, την άλλη φανάρι, την άλλη παρκάρουν/ξεπαρκάρουν αυτοκίνητα, μετά πρέπει να στρίψει κ.ο.κ. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε και δεν χρειάζεται να αναφέρω άλλα παραδείγματα..

Για τα περιστασιακά επιθέσεων σε 805 κλπ τα ΚΤΕΛ δεν γνώριζαν τι αναλαμβάνουν; Η ΟΣΥ τόσα χρόνια τα ιδια προβλήματα αντιμετωπίζει. Σίγουρα είναι πρόβλημα στην καθημερινή δρομολογηση όταν βγαίνουν εκτός κυκλοφορίας αυτοκίνητα αλλά τουλάχιστον ασφαλισμένα είναι οπότε αποζημιώνονται.

Η ΟΣΥ είχε κάποια βελτίωση σίγουρα σε επίπεδο λεωφορείων όπου πλέον δεν υπάρχουν κομμένες βάρδιες και ενισχύθηκαν κάποιες γραμμές αλλά ως ένα βαθμό αυτή η εικόνα είναι πλασματική αφού όπως αναφέρεις και εσύ έχουν κοπεί οι άδειες. Σε επίπεδο τρόλεϊ όμως η κατάσταση είναι επεικώς απαράδεκτη με κομμένες βάρδιες στα ήδη αραιά δρομολόγια και ειδικά τη στιγμή που στα τρόλεϊ υπάρχει ένας αξιόλογος αριθμός οχημάτων που κάθονται μέσα χωρίς βλάβες ελλείψει οδηγών. Κάθε βελτίωση αξιολογείται από την αναλογία χρημάτων που δαπανώνται προς το αποτέλεσμα που βλέπουμε στην πράξη. Σήμερα με επιπλέον 24 εκατομμύρια κόστος/έτος είμαστε σε ένα επίπεδο της τάξεως των 1050-1060 λεωφορείων σε καθημερινή αιχμής μαζί ΟΣΥ + ΚΤΕΛ αριθμός που παραπέμπει σε αριθμούς δρομολογούμενων στην πράξη χειμερινού 2016. Η διαφορά είναι ότι από τότε έχουν κοπεί κάτι 100, 155, Γ9, Γ10, Α16, Γ16, Χ80 κλπ οπότε και υπάρχει μια βελτίωση σε ορισμένες γραμμές (άλλες βέβαια ακόμα και με τότε έχουν αραιότερα δρομολόγια βλ. 164, 220 κ.α.). Να θυμίσουμε πριν καμιά δωδεκαετία η παλιά ΕΘΕΛ έβγαζε στο δρόμο πάνω από 1650 λεωφορεία στην αιχμή (με πρόγραμμα κάποτε 1830+ λεωφορεία) με ανάλογη χρηματοδότηση βέβαια οπότε αν υπάρχει κρατική βούληση και παροχή των μέσων (οχήματα, οδηγοί, ροη ανταλλακτικών) όλα γίνονται. Εγώ δεν θεωρώ ως προς τα λεφτά αυτά ότι είναι η βέλτιστη λύση τα ΚΤΕΛ. Με άμεσες προσλήψεις οδηγών νωρίτερα και με ταχύτερη επισκευή λεωφορείων με μικροβλάβες (ειδικά σε αρθρωτά) και σε συνδυασμό με ετοιμοπόλεμα τρόλεϊ που κάθονται το αποτέλεσμα θα ήταν μακράν καλύτερο και ίσως με λιγότερα χρηματα. Και ειδικά για τις συνθήκες που βιώνουμε με τον ιό η αντικατάσταση των 12μετρων από αρθρωτά σε γραμμές που είναι εφικτό να δρομολογηθούν όπως 049, 154, 164, 237, 319, 421, Β2, Α3, Α5, Β12, Α13 κ.α. θα έκανε διαφορά σε σημείο που ίσως χρειαζόταν ελάχιστη ή καθόλου ενίσχυση δρομολογίων και εδώ θα είχε νόημα και το leasing αποκλειστικά αρθρωτών.

Όλοι αντιλαμβανόμαστε τις συνθήκες πάνω στις οποίες πάει να εκτελεστεί η σύμβαση. Το ζήτημα όμως έχει να κάνει με το ότι υπήρχε ήδη πριν την πανδημία και εφαρμόστηκε με πρόφαση αυτήν. Επίσης, όπως κάνουμε και θα κάναμε κριτική για αντίστοιχες καταστάσεις στην ΟΣΥ έτσι θα υπάρχει και για τα ΚΤΕΛ. Επίσης, να υπενθυμίσω ότι και εσύ μέχρι πριν λίγους μήνες ήσουν αντίθετος στην ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ αλλά πλέον λόγω εργασίας έχεις αλλάξει απόψεις πράγμα που είναι κατανοητό ως ένα βαθμό. Μην προσπαθούμε όμως να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα και να υποτιμάμε την νοημοσύνη των υπολοίπων..
Η σύμβαση ήταν ευθύνη του ΟΑΣΑ ή του Υπουργείου Μεταφορών να την δημοσιοποιήσει και όχι των ΚΤΕΛ αρχικά.

Οι όροι που χρησιμοποιήθηκαν τα μηχανήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν είναι ανακοινωσιμοι, σίγουρα είναι για το καλό του ΟΑΣΑ όμως, διότι αν περιμένουμε να έρθουν τα μηχανήματα, θα πέρναγαν 10 μήνες με τεράστια απώλεια εσόδων για τον Οργανισμό. 

Η επιλογή του αναδόχου δεν ήταν των ΚΤΕΛ και ξαναλέω πως δεν είναι όλα τόσο εύκολα όσο τα παρουσιάζετε.

Για τα 12μετρα, είναι ευθύνη του ΟΑΣΑ που αποφάσισε να δώσει αυτές τις γραμμές στην Αττική, ενώ γνωρίζει την κατάσταση του Θερινού. 

Συγκρίνουμε το 550, το Α7, το Α5 με τα Τοπικά; Μην το κουράζουμε, η επιλογή των γραμμών έγινε για να μείνει η ΟΣΥ στα κέντρα και τα ΚΤΕΛ στην περιφέρεια. Μακάρι να έδιναν γραμμές βασικές στα ΚΤΕΛ. Άλλωστε, με τις απεργίες του Μετρό, δηλώσα ετοιμότητα για ενίσχυση στις βασικές γραμμές του ΟΑΣΑ, αν ήθελαν. Αλλά πάντα προέχει ο συνδικαλισμος, από την εξυπηρέτηση του κόσμου...

Για τα προβληματικά δρομολόγια και να γνώριζαν (που δεν γνώριζαν, απο που να ξέρουν που πέφτουν καλά καλά τα ΝεόκτισταWink δεν θα άλλαζε κάτι γιατί δεν διάλεξαν γραμμές. Οποιες έδωσε ο ΟΑΣΑ και όπως τις μοίρασε ανομοιόμορφα. 

Κανένα πρόβλημα δεν έχω με την κριτική ως προς τα ΚΤΕΛ, άλλωστε τόσο καιρό δεν έχω σχολιάσει κάτι και ούτε εγώ συμφώνησα πως είναι ωραία εικόνα το χαρτόνι ή τα LE σε βασικές γραμμές. Επειδή τυχαίνει να έχω μια θέση ευθύνης εδώ και να γνωρίζω πάρα πολλά πράγματα όμως, δεν μπορώ να διαβάζω ασυναρτησίες, όταν έχουμε κάνει μάγκα τον ΟΑΣΑ (αναβαθμίζοντας τις γραμμές του, πιέζω για σχεδιασμό στην εφαρμογή των ειδικών διαδρομών που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια - ήδη από σήμερα είναι εμφανές το 5αρι του 876 της Κουμουνδουρου και το 5αρι του 725), κυβερνητικούς που πίεζαν για να δείξουν έργο μέσα σε 2 μήνες και τον Παπαδάκη που δεν είχε έτοιμα τα οχήματα τις ημερομηνίες παράδοσης των γραμμών και πάλευα με αλχημείες να βγουν όλες οι βάρδιες. Την στιγμή που ήταν ένα ξεκάθαρο "σαμποτάζ" ακόμα και από την κατανομή γραμμών ανά ΚΤΕΛ και δεν υπήρξε κανείς να βοηθήσει.. Δεν έχετε ιδέα τι έχει γίνει σε 2 μήνες με παράλληλη λειτουργία της επιχείρησης από 3-4 άτομα μόνο.

Κάποτε ήμουν αρνητικός ως προς την ανάθεση αν αυτή δεν λειτουργήσει σωστά. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που έχει σημασία πάντα. Σίγουρα όμως, δεν θα φανταζόμουν την Αθήνα για τα επόμενα 30 χρόνια μόνο με την ΟΣΥ, ούτε οι χρήστες ουσιών δεν θα έμπαιναν στα λεωφορεία.Το Δημόσιο απέδειξε περίτρανα μετά τους Ολυμπιακούς που είχε την ευκαιρία του, ότι δεν είναι ικανό να διαχειριστεί την συγκοινωνία. Και αφού κανένας σοβαρός operator του εξωτερικού δεν είναι διατεθειμένος να επενδύσει στην Αθήνα, να λέμε και ευχαριστώ που ήρθαν τα ΚΤΕΛ και είδαμε σε γραμμές πάνω από 2 λεωφορεία...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 26-03-2010, 01:53 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 30-08-2010, 07:53 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 20-04-2011, 11:10 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 31-08-2011, 01:57 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 27-06-2012, 12:02 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από MrVanHool - 13-01-2021, 08:32 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 06-07-2021, 04:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 07-07-2021, 09:45 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 08-07-2021, 03:09 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 01-09-2021, 12:49 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:29 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:59 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 09:52 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 11:37 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2023, 08:41 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 03:43 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 11:00 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 10:17 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 03:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από argy - 03-05-2023, 07:48 PM
Πρόγραμμα Δρομοογίων - από abc - 07-09-2012, 03:17 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)