11-04-2011, 10:07 PM
Αntonis, υπαρχουν βλαβες και βλαβες. Επαναλαμβανομενα προβληματα που αναγκαζουν εταιριες με βασικο κορμο τα Citaro να ναυλωνουν οχηματα για να εξυπηρετησουν τις γραμμες τους (πχ BVG) καθως και να σχεδιαζουν εσπευσμενα την σταδιακη αποσυρση τους δεν δινουν την εικονα καλου οχηματος. Ενα λεωφορειο πρεπει να ειναι αξιοπιστο και λειτουργικο, τα Α21 για παραδειγμα γιατι δεν εχουν τετοια θεματα? Τα Citelis ακομα που σχεδον ολοι (μηδε εμου εξαιρουμενου) τα ψιλοθαβουμε, γιατι ειναι απροβληματιστα? Συγκριση με το Β7 (καθε υψους ή μηκους) δεν εκανα, εχω πει αντιθετως οτι ειναι τραγικο (οχι ομως και το Β9 το οποιο αδικειται στην Θεσσαλονικη λογω ΕΛΒΟ). Το Ο530 κρινω.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...