02-08-2018, 01:00 AM
Τα αρθρωτά νομίζω δεν χωράνε στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής για αυτό έγινε επιλογή για 12 μέτρα στο 45...
10,31 να κάνουν τέρμα στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής είναι δύσκολο... Ειδικά το 31... Ήδη τώρα κάνει διαδρομή 1 ώρας να πάει και 1ωρας να γυρίσει... Επιπλέον που θα στεγάσουν τόσα λεωφορεία εκεί και ειδικά αρθρωτά;
Για το Χ1 με βρίσκει αντίθετο να πηγαίνει ΚΤΕΛ Χαλκιδικής... Νομίζω δεν εξυπηρετεί ιδιαίτερα... Θα μπορούσε το 45 να επιτελεί αυτή την διαδρομή σαν 45Ε (ΚΤΕΛ Μακεδονία-Αεροδρόμιο μέσω ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)
10,31 να κάνουν τέρμα στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής είναι δύσκολο... Ειδικά το 31... Ήδη τώρα κάνει διαδρομή 1 ώρας να πάει και 1ωρας να γυρίσει... Επιπλέον που θα στεγάσουν τόσα λεωφορεία εκεί και ειδικά αρθρωτά;
Για το Χ1 με βρίσκει αντίθετο να πηγαίνει ΚΤΕΛ Χαλκιδικής... Νομίζω δεν εξυπηρετεί ιδιαίτερα... Θα μπορούσε το 45 να επιτελεί αυτή την διαδρομή σαν 45Ε (ΚΤΕΛ Μακεδονία-Αεροδρόμιο μέσω ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)