19-05-2018, 08:03 PM
Καλησπερα!
Εφοσον δουμε τον ΟΑΣΘ σαν μαγαζι που πρεπει να προσελκυσει πελατια, τοτε επιβαλεται να δημιουργηθουν νεες νυχτερινες γραμμες.
Μια κυκλικη που να συνδυαζει 14-30-10, δηλαδη ΝΣΣ-Α,Τουμπα-Περαιβου-Κ.Τουμπα-Επιστροφη μεσω παπαναστασιου-Τσιμισκη.
Μια δευτερη κυκλικη σε συνδυασμο 23-25-28, δηλαδη Βενιζελου-Εγνατια-Αντιγονιδων-Αγ.Δημητριου-Ιουλιανου-(οπως το 23)-Επταπυργιου-αριστερα Παπανδρεου-οπως το 25 να κανει επιστροφη.
Για να λειτουργησει ολο αυτο πρεπει πρωτα να βρουνε λυση με την εισιτηροδιαφυγη, οπου τις νυχτερινες ωρες γινεται χαμος, και κατα δευτερο target group εξυπηρετησης πρεπει να ειναι οι φοιτητες και οι νεολαια.
Εφοσον δουμε τον ΟΑΣΘ σαν μαγαζι που πρεπει να προσελκυσει πελατια, τοτε επιβαλεται να δημιουργηθουν νεες νυχτερινες γραμμες.
Μια κυκλικη που να συνδυαζει 14-30-10, δηλαδη ΝΣΣ-Α,Τουμπα-Περαιβου-Κ.Τουμπα-Επιστροφη μεσω παπαναστασιου-Τσιμισκη.
Μια δευτερη κυκλικη σε συνδυασμο 23-25-28, δηλαδη Βενιζελου-Εγνατια-Αντιγονιδων-Αγ.Δημητριου-Ιουλιανου-(οπως το 23)-Επταπυργιου-αριστερα Παπανδρεου-οπως το 25 να κανει επιστροφη.
Για να λειτουργησει ολο αυτο πρεπει πρωτα να βρουνε λυση με την εισιτηροδιαφυγη, οπου τις νυχτερινες ωρες γινεται χαμος, και κατα δευτερο target group εξυπηρετησης πρεπει να ειναι οι φοιτητες και οι νεολαια.