06-11-2014, 02:30 PM
(06-11-2014, 02:05 PM)garvanitis Έγραψε: Εννοώ ότι πέρα από αυτό έχεις από το παρελθόν αναλυτική ενημέρωση σχετικά με αυτά τα θέματα. Αλλά και πέρα από αυτό, το φυσιολογικό και λογικό είναι αυτό που περιγράφω, η σοβαρή και επισταμένη συντήρηση βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή. Όποιος το αμφισβητεί είναι αυτός που καλείται να αποδείξει το αντίθετο. Στην κάθε περίπτωση βέβαια δεν πρόκειται να ρισκάρω την ροή της σχετικής πληροφόρησης προς το άτομό μου προκειμένου να πείσω τον οποιονδήποτε. Φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό αυτό...
Αντιληπτο. Δεδομενου ομως οτι εμεις δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε τις πηγες σου, δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την συντηρηση του ΟΑΣΘ. Με την ιδια λογικη, φυσιολογικο και λογικο ειναι και η ΟΣΥ να κανει την ιδια συντηρηση, ασχετα αν στα π.χ 200 η οσα ειναι ξεχναω Ν2 το καθενα να μην εχει καμια ιδια αποκριση σε ολους τους τομεις με το διπλανο του.
Σύναψη:Επειδή όμως το έχουμε παρακουράσει το θέμα
True Dat.
Σύναψη:Υπερδίπλωση,όταν η φυσούνα διπλώνεται πάνω από το επιτρεπτό όριο; Αν είναι αυτό, δεν θα έχει αποτέλεσμα να σχιστεί; Και αν ισχύει επίσης να σχιστεί, σημαίνει ότι πράγματι το αρθρωτό λεωφορείο είναι επικίνδυνο διότι θα κοπεί στα δυο το λεωφορείο.