(19-06-2013, 10:05 PM)george-oasth Έγραψε: Λοιπον την ανηφορα την ανεβαινε με κλιματισμο πολυ καλα...σημερα το 613 αναγκαστηκε να κλεισει τον κλιματισμο πριν την ανηφορα...αλλα γιωργο παρατηρω οτι σε σχεση με τα b7l τα b10m ανεβαινουν καλυτερα...μπορω να πω πως καλυτερα και απο τα B9l...
Με τα λεωφορεια του 58 τι παιζει τωρα τελευταια;;;το 683 δουλευει συνεχεια στο 20...υποπτευομαι οτι μολις βγηκε απο συνεργειο και στρωνει...παντως σημερα το 684 την ανηφορα της πλαστηρα με προφητου ηλια στην πυλαια δεν την ανεβαινε με τιποτα....αφου σε καποια φαση λεω οτι το οχημα θα το παρει πισω η κατηφορα....ο κινητηρας 'μουγκριζε' καπνο μπολικο εβγαζε η εξατμιση....δηλαδη μεχρι 20 μπορει να επιασε...
παιζει ρολο και η συντηρηση,αλλα πιστευω οτι παιζει ρολο αν ειναι ζορισμενο και το οχημα..Για παραδειγμα πιστευω οτι ενα οχημα του 20 η του 39 θα ανεβει καλυτερα τις ανηφορες εκει στο πανοραμα..ετσι πιστευω.μπορει να κανω και λαθος
Εννοείτε πως παίζει ρόλο και είναι ζορισμένο το όχημα, όχι μόνο στα οχήματά ισχύει αυτό, αλλά και στους ίδιους τους ανθρώπους. Και μένα έτσι μου φαίνεται, για τα 400αρια ότι ανεβαίνουν καλύτερα την ανηφόρα, αλλά κάποιος είχε πει εδώ μέσα ότι τα 600αρια έχουν καλύτερο βήμα. Του 20 τα οχήματα αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχουν φάει ζόρι σε 57-58, αλλά μένουν πολύ συχνά του 20 για το 39 δεν ξέρω αλλά μάλλον θα είναι αυτό που λες.
Αλλά εμένα όλα αυτά τα χρόνια με κάνει εντύπωση, που δεν έχω δει ούτε μια φορά scania στα 57-58 αφού υποτίθεται ότι είναι τα δεύτερα δυνατά του οργανισμού μαζί με τα b9l, άντε παλιά υπήρχαν τα ο405 τα 800αρια αλλά τώρα; αφού είναι πιο δυνατά απο τα b7l