19-06-2013, 10:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-06-2013, 10:09 PM από george-oasth.)
(18-06-2013, 11:18 PM)garvanitis Έγραψε: Με διαφορά, Γιώργο. Η λειτουργία του κλιματιστικού επιβαρύνει κατά πολύ τον κινητήρα. Οι διαφορές στο βήμα στην ανηφόρα στη Θερίσσου μπορεί να οφείλονται σε πολλούς λόγους όμως. Κάποιο από αυτούς μπορεί να είναι το φορτίο, η κατάσταση του κινητήρα ή του κλιματιστικού, η φόρα του οχήματος, οι στροφές του κινητήρα και πολλά άλλα. Δοκίμασε να συγκρίνεις (αν σε βοηθά η μνήμη σου μιας και μεσολαβεί ένας χρόνος) τη συμπεριφορά του ίδιου λεωφορείου. Λόγω ηλικίας και διαφοράς στα χιλιόμετρα και στις αβαρίες δεν είναι πλέον όλα τα οχήματα ίδια σε συμπεριφορά.Λοιπον την ανηφορα την ανεβαινε με κλιματισμο πολυ καλα...σημερα το 613 αναγκαστηκε να κλεισει τον κλιματισμο πριν την ανηφορα...αλλα γιωργο παρατηρω οτι σε σχεση με τα b7l τα b10m ανεβαινουν καλυτερα...μπορω να πω πως καλυτερα και απο τα B9l...
Με τα λεωφορεια του 58 τι παιζει τωρα τελευταια;;;το 683 δουλευει συνεχεια στο 20...υποπτευομαι οτι μολις βγηκε απο συνεργειο και στρωνει...παντως σημερα το 684 την ανηφορα της πλαστηρα με προφητου ηλια στην πυλαια δεν την ανεβαινε με τιποτα....αφου σε καποια φαση λεω οτι το οχημα θα το παρει πισω η κατηφορα....ο κινητηρας 'μουγκριζε' καπνο μπολικο εβγαζε η εξατμιση....δηλαδη μεχρι 20 μπορει να επιασε...
(19-06-2013, 12:06 AM)GiannisB Έγραψε: Και η πολλή καλή συντήρηση παίζει σημαντικό ρόλο στο να ανεβαίνει καλύτερα το λεωφορείο στις ανηφόρεςπαιζει ρολο και η συντηρηση,αλλα πιστευω οτι παιζει ρολο αν ειναι ζορισμενο και το οχημα..Για παραδειγμα πιστευω οτι ενα οχημα του 20 η του 39 θα ανεβει καλυτερα τις ανηφορες εκει στο πανοραμα..ετσι πιστευω.μπορει να κανω και λαθος