20-05-2013, 07:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-05-2013, 07:35 PM από garvanitis.)
(20-05-2013, 12:59 AM)george-oasth Έγραψε: Κοιτα να σου πω....Σε μια συζητηση που ειχα με εναν οδηγο,μου ειπε οτι τα μπλε οχηματα(600αρια) ειναι πολυ καλα οχηματα,και ειναι αξιολογα...ο σαρακακης τα εφερε απο το εξωτερικο...ετσι μου ειπε.και επισης με ειπε οτι σε σχεση με τα b7l εχουν καλυτερη μηχανη,και ειναι πιο δυνατα οχηματα,γιατι δεν παρουσιαζουν τοσο μεγαλο προβλημα απο αβαριες...Περιμενω να με πεις το δικο σου σχολιο πανω σε ολα αυτα. :p
Ναι εννοειτε οτι και αλλα συστηματα παιρνουν ρευμα απο την μπαταρια...αυτα που εγραψες τα ξερω,απλα ανεφερα τα πρωτα,επειδη πιστευω οτι επειδη δουλευουν συνεχεια θα τραβουσαν παραπανω ισχυ απο την μπαταρια
Τα B10MA σαφώς και είναι αξιόλογα λεωφορεία. Δεν ήρθαν από το εξωτερικό αλλά κατασκευάστηκαν στις εγκαταστάσεις του Σαρακάκη. Ως αυτοκίνητο σε σχέση με τα B7LA (από μηχανικής πλευράς - το αμάξωμα είναι άλλη ιστορία) είναι πιο απλό και πιο αξιόπιστο, αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές στροφές, κόβει σχετικά καλά, ενώ η πιο "κλασσική" σχεδίαση του πλαισίου (κινητήρας στη μέση υποδαπέδιος, μετάδοση κίνησης στον δεύτερο άξονα, ψηλό δάπεδο άρα και αρκετός χώρος για τα μηχανικά μέρη) το καθιστούν πιο απλό στη συντήρησή του. Αυτά με δυο κουβέντες, πιο αναλυτικά ό,τι θέλεις.
Για τα ηλεκτρικά τώρα, αν κλείσεις τον γενικό δεν δίνει ρεύμα σε τίποτα.
(20-05-2013, 11:05 AM)GiannisB Έγραψε: Για αυτό και το 27Α ή 27Β τις περισσότερες φορές έχουν αλέκους επειδή διασχίζουν σχεδόν όλο τον κεντρικό δρόμο του Ωραιοκάστρου και μετά δεν μπαίνουν μέσα ξανά γυρνάνε για αμαξοστάσιο
Κάτι δεν καταλαβαίνω πάλι, ή δεν ξέρεις για μία ακόμη φορά σε τι αναφέρεσαι;