14-02-2013, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-02-2013, 11:59 PM από Giannis B10M.)
(14-02-2013, 11:39 PM)GiannisB Έγραψε: εσύ το έβγαλες και άλλαξες την ταμπέλα. Το βρήκα;
εγω δεν ξερω τιποτα............
(14-02-2013, 11:25 PM)garvanitis Έγραψε: Έχει και άλλα δύσκολα σημεία αλλά φυσικά και είναι και αυτά που αναφέρεις. Για τα 12μέτρα τώρα, μέχρι τον Ιανουάριο του 1998 που είχε τα Scania δεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής ήταν κατά πολύ λιγότεροι. Κατάργηση των αρθρωτών και πύκνωση των δρομολογίων δεν μπορεί να γίνει φυσικα, εκτός από το κόστος (μεροκάματα, πετρέλαια, οχήματα) το οποίο είναι απαγορευτικό οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής θα οδηγήσουν σε ουρές λεωφορείων να περιμένουν να στριμωχτεί ο κόσμος στο πρώτο.
Το βίντεο και τις φωτογραφίες να τις δημοσιεύσω δεν υπάρχει περίπτωση για μία σειρά από λόγους, να σου τα δείξω κατ' ιδίαν μπορώ. Αλλά μην φαντάζεσαι κάτι το ιδιαίτερο. Καταγραφή των δύσκολων σημείων είναι, καθώς και διάφορα παρκαρισμένα.
Όσο για τα καινούργια αρθωτά που αναφέρθηκε ο GiannisB, οι σπασμένοι καθρέφτες των Citaro και το κόστος που μέρος τους πληρώνουν οι υπαίτιοι οδηγοί να είστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο να τα δεχτούν οι οδηγοί της γραμμής...
Μη βιάζεσαι...
Προηγούνται άλλοι, να πάρεις χαρτάκι προτεραιότητας...
Το 235 ήταν απόσπαση από το 21.
Τα 301-322 αγοράστηκαν συγκεκριμένα για τα 15-16 αλλά τελικά αποδείχτηκαν ακατάλληλα για τις συνθήκες. Μελετάται κάτι σαν αυτό που περιγράφεις όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτό:
http://imageshack.us/photo/my-images/266...27076.jpg/
αυτο το ακουσα και εγω μελλοντικα για το 15