14-02-2013, 11:35 PM
(14-02-2013, 11:24 PM)Giannis B10M Έγραψε: για το setra του φυλιρου δεν μας ειπες
και του Ευόσμου γιατί και στο 21 δούλεψαν μην τα παραλείπουμε αυτά
(14-02-2013, 11:25 PM)garvanitis Έγραψε: Έχει και άλλα δύσκολα σημεία αλλά φυσικά και είναι και αυτά που αναφέρεις. Για τα 12μέτρα τώρα, μέχρι τον Ιανουάριο του 1998 που είχε τα Scania δεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής ήταν κατά πολύ λιγότεροι. Κατάργηση των αρθρωτών και πύκνωση των δρομολογίων δεν μπορεί να γίνει φυσικα, εκτός από το κόστος (μεροκάματα, πετρέλαια, οχήματα) το οποίο είναι απαγορευτικό οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής θα οδηγήσουν σε ουρές λεωφορείων να περιμένουν να στριμωχτεί ο κόσμος στο πρώτο.
Το βίντεο και τις φωτογραφίες να τις δημοσιεύσω δεν υπάρχει περίπτωση για μία σειρά από λόγους, να σου τα δείξω κατ' ιδίαν μπορώ. Αλλά μην φαντάζεσαι κάτι το ιδιαίτερο. Καταγραφή των δύσκολων σημείων είναι, καθώς και διάφορα παρκαρισμένα.
Όσο για τα καινούργια αρθωτά που αναφέρθηκε ο GiannisB, οι σπασμένοι καθρέφτες των Citaro και το κόστος που μέρος τους πληρώνουν οι υπαίτιοι οδηγοί να είστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο να τα δεχτούν οι οδηγοί της γραμμής...
Μη βιάζεσαι...
Προηγούνται άλλοι, να πάρεις χαρτάκι προτεραιότητας...
Μόνο στα citaro έχουνε μεγάλο κόστος οι καθρέφτες;