14-02-2013, 11:24 PM
(14-02-2013, 10:43 PM)garvanitis Έγραψε: Την τύχη του οχήματος στην γράφω παραπάνω, επισκευάσιμο είναι.για το setra του φυλιρου δεν μας ειπες
Το 934 ήταν το λεωφορείο του Γιάννη, αυτό που μου έγραψε ήταν η υπηρεσία και η δρομολόγηση.
Οι διαφορές σε ισχύ ανάμεσα στα Irisbus και τα B7 δεν είναι τόσο μεγάλες όσο τις φαντάζεσαι. Εξάλλου αναφέρομαι στα ζόρια και τις καταπονήσεις στο παράδειγμα και αυτά είναι ίδια είτε έχω να τα αντιμετωπίσω εγώ ή εσύ είτε ο Lance Armstrong πλήρης ντόπας. Αν θα τα καταφέρει καλύτερα ή όχι είναι άλλη ιστορία αλλά και αυτός στη δεύτερη περίπτωση θα κουραστεί περισσότερο.
Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω πότε πήγα (και μαζί με ποιους άλλους) να "φορτώσω" τα λεωφορεία της Πυλαίας στο Πανόραμα.
Οι ονομαστικές ισχείς ανά τύπο και μέγεθος είναι οι εξής:
Δωδεκάμετρα:
Scania 234PS
B9L 260PS
B7RLE / B7L 275PS
CityClass / Citelis 290PS
Citaro 299PS
Αρθρωτά:
B7LA 275PS
B10MA 285PS
B9LA 310PS
Citaro G 355PS
Midi:
EuroPolis 180PS
Mini:
Sprinter 136PS
Όπως μπορείς να δεις λοιπόν οι διαφορές είναι πολύ μικρές, ενώ ακόμη και το δυνατότερο δωδεκάμετρο το οποίο είναι το 799 συχνά δεν βγάζει ανηφόρες χωρίς να κατεβάσει ταχύτητα. Επίσης τα Scania και τα Β9 αν και με μικρότερη ισχύ σε γενικές γραμμές τα καταφέρνουν καλύτερα από τα Β7. Αυτό συμβαίνει γιατί τα άλογα από μόνα τους δεν λένε κάτι, η συμπεριφορά στο δρόμο ενός λεωφορείου εξαρτάται από πολλούς άλλους παράγοντες.
Για να σου εξηγήσω το λόγο που κλείνουν το κλιματιστικό πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τις έννοιες που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ.
Για το 32 θα διαβάσεις παρακάτω...