garvanitis, σωστό το παράδειγμα σου αλλά για να στο πω λιανά όπως το έκανες παρόμοιο παράδειγμα άμα ο άνθρωπος(γυμνασμένος) που τρέχει σε ανηφόρα είναι Κεντέρης ας το πούμε και ένας άλλος αρχάριος παππούς ο οποίος τρέχει και κουβαλάει τα ίδια πράγματα αλλά λαχανιάζει αλλά προσπαθεί μάταια με το ζόρι ποιος θα φτάσει πιο γρήγορα. Ο πρώτος που αναφέρω και στην προκειμένη περίπτωση ο πρώτος=cityclass και ο δεύτερος=b7l άρα σε αυτές τις γραμμές πρέπει να μπουν cityclass. Και τότε για τα cityclass του 11 πηγαίνατε να τα φορτώσετε στο 58; εννοώ τα (209-220) ΠΡΙΝ την αλλαγή 11 μεταξυ 81-89
Επίσης θέλω να μάθω τον λόγο για που κλείνουν τον κλιματισμό στα b7l και τους Ίππους του κάθε τύπου λεωφορείου του ΟΑΣΘ
όσο για το 32 δεν έχω συναντήσει κατά την διάρκεια της διαδρομής παρκαρισμένα παράνομα άρα δικαιούται να παίρνει από τα καινούργια αρθρωτά 12μετρο να μπει θα γίνεται ο χαμός άσε που καιρός για σπατάλες δεν είναι θα χρειαστεί να προσλάβει περισσότερους οδηγούς +και επιπλέον οχήματα να αγοράσει.
Υ.Σ Διάλογο κάνουμε δεν τσακωνόμαστε
Επίσης θέλω να μάθω τον λόγο για που κλείνουν τον κλιματισμό στα b7l και τους Ίππους του κάθε τύπου λεωφορείου του ΟΑΣΘ
όσο για το 32 δεν έχω συναντήσει κατά την διάρκεια της διαδρομής παρκαρισμένα παράνομα άρα δικαιούται να παίρνει από τα καινούργια αρθρωτά 12μετρο να μπει θα γίνεται ο χαμός άσε που καιρός για σπατάλες δεν είναι θα χρειαστεί να προσλάβει περισσότερους οδηγούς +και επιπλέον οχήματα να αγοράσει.
Υ.Σ Διάλογο κάνουμε δεν τσακωνόμαστε