31-01-2013, 11:01 PM
(19-01-2013, 12:00 PM)george-oasth Έγραψε: τα b7r κανονικα ειναι ημιαστικα λεωφορεια...δηλαδη κανονικα η κατασκευη τους ειναι με δυο πορτες(ασχετα αν ο οασθ ειχε την φαινη ιδεα να ζητησει να βαλουν και τριτη πορτα)...Αντικειμενικα τα b7r δουλευουν σε γραμμες με λιγο κοσμο...οπως 18,84,88,87,69...Προβλημα υπαρχει με την γραμμη 35 μονο...αν και καθε μερα το 35 παιρνει η cityclass η b7l...Ειναι πιο γερα οχηματα παντως γιατι δεν εχουν φαει μεγαλο ζορι...Ενω τα οχηματα του 56,57,58 τρωνε μεγαλο ζορι γιατι ανεβαινουν ανηφορες με φουλ κοσμο...Πολλα b7l που τρωνε ζορι καταντανε να ειναι επι μηνες μεσα στα συνεργεια και να δοκιμαζονται παλι επι μηνες σε γραμμες σχεδον ισιες και με ανηφορες για να καλημπραριστουν...Το 689 παλι δοκιμαζεται σε αλλες γραμμες εκτος του 58...
Στο 84 έχουν σταματήσει τα b7r από όταν ήρθαν τα Citelis 501-518. Επίσης το 84 σε σχέση με κάποιες άλλες γραμμές έχει πολύ περισσότερο κόσμο.(Τυχαίνει να το χρησιμοποιώ συχνά οπότε ξέρω).