Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(19-01-2013, 12:00 PM)george-oasth Έγραψε: τα b7r κανονικα ειναι ημιαστικα λεωφορεια...δηλαδη κανονικα η κατασκευη τους ειναι με δυο πορτες(ασχετα αν ο οασθ ειχε την φαινη ιδεα να ζητησει να βαλουν και τριτη πορτα)...Αντικειμενικα τα b7r δουλευουν σε γραμμες με λιγο κοσμο...οπως 18,84,88,87,69...Προβλημα υπαρχει με την γραμμη 35 μονο...αν και καθε μερα το 35 παιρνει η cityclass η b7l...Ειναι πιο γερα οχηματα παντως γιατι δεν εχουν φαει μεγαλο ζορι...Ενω τα οχηματα του 56,57,58 τρωνε μεγαλο ζορι γιατι ανεβαινουν ανηφορες με φουλ κοσμο...Πολλα b7l που τρωνε ζορι καταντανε να ειναι επι μηνες μεσα στα συνεργεια και να δοκιμαζονται παλι επι μηνες σε γραμμες σχεδον ισιες και με ανηφορες για να καλημπραριστουν...Το 689 παλι δοκιμαζεται σε αλλες γραμμες εκτος του 58...

Τα B7L των 26,56,57,58 είναι όλα 600άρια. Να ρωτήσω λοιπόν αυτό: δεν βάζουν σε αυτές τις γραμμές 400άρια B7L λόγω του ότι είναι πρώτης παραλαβής και θέλουν να τα διατηρήσουν σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση?? Μήπως τα 600άρια είναι λίγο πιο δυνατά από τα 400άρια?
Καλησπερα σε ολους! Παρακολουθω αρκετο καιρο το site και τις συζητησεις σας και αποφασισα να γινω μελος αυτης της παρεας! Απο μικρος εχω αποκτησει 'ψωρα' με τον οασθ, απο τοτε που πρωτοηρθαν τα Mercedes τα 800, και τωρα μου δινεται την ευκαιρια να μοιραστω μαζι σας τις αποριες και ισως τις γνωσεις μου! Εχω διαβασει σε μερικα σημεια την απορια που εχουν μερικοι γιατι δεν μπαινουν 12μετρα στο 23. Θεωρω λοιπον, πως την διαφορα την κανει η μανουβρα που κανουν τα λεωφορεια τις γραμμης 23 στο παλιο τερμα της γραμμης 22. Δηλαδη, ενω το 23 και το 50 εχουν μια σχεδον παρομοια διαδρομη, το 23 στριβει αριστερα στο τερμα της Ακροπολεως, περναει απο τη Μονη Βλαταδων και στι τελος του δρομου κανει μανουβρα και γυρνει πισω να συνεχισει προς Αγ. Αναργυρους - Συκιες. Στο συγκεκριμενο σημειο υπαρχει ατομο του ΟΑΣΘ που κανει κουμαντο τους οδηγους. Ειναι τοσο στενα που το 1μετρο που 'λειπει' ειναι καταλυτικο! Δεν το συζητω τι γινεται αν φτασουν εκει 2 λεωφορεια! Πιστευω να βοηθησα!
(19-01-2013, 07:24 PM)damin26 Έγραψε: Τα B7L των 26,56,57,58 είναι όλα 600άρια. Να ρωτήσω λοιπόν αυτό: δεν βάζουν σε αυτές τις γραμμές 400άρια B7L λόγω του ότι είναι πρώτης παραλαβής και θέλουν να τα διατηρήσουν σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση?? Μήπως τα 600άρια είναι λίγο πιο δυνατά από τα 400άρια?
βαζουν αλλα οχι και τοσο συχνα...δεν εχουν καμια διαφορα τα 600αρια απο τα 400αρια...τα 600αρια απλα ειναι λιγο πιο προβληματικα απο τα 400αρια...αντιμετωπιζουν πολλες φορες προβλημα λογω γραμμων 57,58...κουβαλανε πολυ κοσμο,και ζοριζονται στις ανηφορες...Ενω οσο ηταν τα 691-695 στο 37 δεν αντιμετωπιζσν προβληματα επειδη δεν ετρωγαν μεγαλο ζορι...

(19-01-2013, 10:50 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλησπερα σε ολους! Παρακολουθω αρκετο καιρο το site και τις συζητησεις σας και αποφασισα να γινω μελος αυτης της παρεας! Απο μικρος εχω αποκτησει 'ψωρα' με τον οασθ, απο τοτε που πρωτοηρθαν τα Mercedes τα 800, και τωρα μου δινεται την ευκαιρια να μοιραστω μαζι σας τις αποριες και ισως τις γνωσεις μου! Εχω διαβασει σε μερικα σημεια την απορια που εχουν μερικοι γιατι δεν μπαινουν 12μετρα στο 23. Θεωρω λοιπον, πως την διαφορα την κανει η μανουβρα που κανουν τα λεωφορεια τις γραμμης 23 στο παλιο τερμα της γραμμης 22. Δηλαδη, ενω το 23 και το 50 εχουν μια σχεδον παρομοια διαδρομη, το 23 στριβει αριστερα στο τερμα της Ακροπολεως, περναει απο τη Μονη Βλαταδων και στι τελος του δρομου κανει μανουβρα και γυρνει πισω να συνεχισει προς Αγ. Αναργυρους - Συκιες. Στο συγκεκριμενο σημειο υπαρχει ατομο του ΟΑΣΘ που κανει κουμαντο τους οδηγους. Ειναι τοσο στενα που το 1μετρο που 'λειπει' ειναι καταλυτικο! Δεν το συζητω τι γινεται αν φτασουν εκει 2 λεωφορεια! Πιστευω να βοηθησα!
Γεια σου συνονοματε,και καλως-ηρθες...12 μετρα δεν μπαινουν για αυτον τον λογο ακριβως...αλλα επισης βαζουν 11μετρα για να κυκλοφορουν τα οχηματα της γραμμης πιο ανετα...φαντασου τωρα το 23 εχει 8-10 οχηματα..διερχονται με πιο μεγαλη ευκολια σε εκεινους τους δρομους...ενω το 50 εχει ενα οχημα...δεν εγινε και κατι αν αργησει και λιγο το 799 του 50...ενω το 23 κουβαλαει πολυ κοσμο...οποτε εδω αν καταλαβαινεις τιθεται το θεμα της σωστης λειτουργιας της γραμμης στους δρομους...δεν ξερω αν με καταλαβαινεις...
(19-01-2013, 07:24 PM)damin26 Έγραψε: Τα B7L των 26,56,57,58 είναι όλα 600άρια. Να ρωτήσω λοιπόν αυτό: δεν βάζουν σε αυτές τις γραμμές 400άρια B7L λόγω του ότι είναι πρώτης παραλαβής και θέλουν να τα διατηρήσουν σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση?? Μήπως τα 600άρια είναι λίγο πιο δυνατά από τα 400άρια?

Και το 4 έχει b7l 600αρια 696 και 697. Και γιατί να μην βάλλουν citelis,cityclass που είναι πιο δυνατά στις ωραίες ανηφόρες. Τα 400αρια όσο και τα 600αρια μένουνε συχνά και πολλές φορές έχουνε γίνει καλύψεις στο 56 και από b7l 11m από 23 και citelis από 54. Στο 286 που είχε έρθει με διάσπαση διάσπαση από 54 στο 56 ο οδηγός είχε πει τέτοια καινούργια πρέπει να στέλνουν στο 56 στις ανηφόρες και όχι παλιά. Κατά την γνώμη μου και αυτό που είπε οδηγός του 286 και σε 57 και 58 ή να γυρίσουν τα ο405 τα μερσεντές τα 800αρια άλλη λύση δεν μπορώ να βρω

(19-01-2013, 12:00 PM)george-oasth Έγραψε: τα b7r κανονικα ειναι ημιαστικα λεωφορεια...δηλαδη κανονικα η κατασκευη τους ειναι με δυο πορτες(ασχετα αν ο οασθ ειχε την φαινη ιδεα να ζητησει να βαλουν και τριτη πορτα)...Αντικειμενικα τα b7r δουλευουν σε γραμμες με λιγο κοσμο...οπως 18,84,88,87,69...Προβλημα υπαρχει με την γραμμη 35 μονο...αν και καθε μερα το 35 παιρνει η cityclass η b7l...Ειναι πιο γερα οχηματα παντως γιατι δεν εχουν φαει μεγαλο ζορι...Ενω τα οχηματα του 56,57,58 τρωνε μεγαλο ζορι γιατι ανεβαινουν ανηφορες με φουλ κοσμο...Πολλα b7l που τρωνε ζορι καταντανε να ειναι επι μηνες μεσα στα συνεργεια και να δοκιμαζονται παλι επι μηνες σε γραμμες σχεδον ισιες και με ανηφορες για να καλημπραριστουν...Το 689 παλι δοκιμαζεται σε αλλες γραμμες εκτος του 58..

Και στο 56 για έναν χρόνο είχε b7r και δεν υπήρξε πουθενά πρόβλημα. Στο 35 γιατί θα υπάρξει πρόβλημα αν μπει άλλου τύπου λεωφορείου;
Μια που μιλατε για ζορια, τι να πουν και τα 300αρια!!! Απο τοτε που τα βαλανε στις 15,16 γραμμες συχνα πυκνα μενουν! Εκεινες τις ανηφορες των 40εκκλησιων που να τις ανεβουν! Τωρα τελευταια πρεπει να το πηραν χαμπαρι και ειναι μονιμα χρεωμενο το 557 στο 15 συν 3-4 ακομα 'μεγαλα' λεωφορεια (500αρια,400αρια,200αρια). Και προφανως τα 300αρια του 15 πανε σε γραμμες με πολυ λιγο κοσμο, οπως το 43. Λογικο! Πρεπει να φυγουν ολα τα 300αρια απο εκει. Sorry, ξεχαστηκα απο τοτε που μια εκατονταδα αντιπροσωπουσε ενα τυπο λεωφορειου, λεγοντας παραπανω 300αρια εννοω τα minibus 301-322.
(21-01-2013, 09:32 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Μια που μιλατε για ζορια, τι να πουν και τα 300αρια!!! Απο τοτε που τα βαλανε στις 15,16 γραμμες συχνα πυκνα μενουν! Εκεινες τις ανηφορες των 40εκκλησιων που να τις ανεβουν! Τωρα τελευταια πρεπει να το πηραν χαμπαρι και ειναι μονιμα χρεωμενο το 557 στο 15 συν 3-4 ακομα 'μεγαλα' λεωφορεια (500αρια,400αρια,200αρια). Και προφανως τα 300αρια του 15 πανε σε γραμμες με πολυ λιγο κοσμο, οπως το 43. Λογικο! Πρεπει να φυγουν ολα τα 300αρια απο εκει. Sorry, ξεχαστηκα απο τοτε που μια εκατονταδα αντιπροσωπουσε ενα τυπο λεωφορειου, λεγοντας παραπανω 300αρια εννοω τα minibus 301-322.

το 557 το βαζουν σε συγκεκριμενο ωραριο στην γραμμη 15 για σχολικο και αν εχει και αλλα μεγαλα ειναι επειδη δεν εχει να δωσει μικρα λογο βλαβης,τωρα αν τα μικρα ειναι αθλια σαν λεωφορεια αυτο ειναι αλλο θεμα.
Για τα μικρά το μόνα που αξίζουν είναι τα sprinter μηχανικά αλλά βολικά δεν είναι για 15 και 16 θα είναι άβολα. Η irisbus την συνταγή στα cityclass την πέτυχε έκανε καλά λεωφορεία. Στα citelis από πλευράς επιτάχυνσης καλά είναι να δούμε αν τις βγάζουν τις ανηφόρες με πολύ κόσμο. Τα europolis είναι μάπα απορώ πως έκανε τέτοια οχήματα η irisbus.

Αν λοιπόν γίνει αυτό που ακούγεται αποσύρουν τα europolis πριν τα 15 έτη γιατί το είχε πει κάποιος χρήστης ή να βγάλει η irisbus ένα mini bus το οποίο να έχει τα ίδια και καλύτερα μηχανικά χαρακτηριστικά με τα cityclass ή να προτιμήσει κατά την γνώμη μου τα sprinter τα λίγο πιο μεγάλα

Και ο ΟΑΣΘ τα καινούργια μονά που θα φέρει αν τα φέρει να μην τα βάλλει σε τίποτα άκυρες γραμμές αλλά να τα βάλλει στις παραπάνω γραμμές που αναφέραμε που αντιμετωπίζουν ζόρι.
Για τα minibus ακουγόταν φημολογία οτι θα αποσυρθούν πριν τα 15ετη...εγω το χω αναφέρει πιο παλιά..

Κάτι άλλο:
Παρατήρησα στο 623 γραμμής 32,και στο 692 γραμμής 58 να είναι κολλημένο ενα χαρτί εκεί κάπου στο πιλοτήριο του οδηγού που λέει:`Εχει γίνει γενική επισκευή κινητήρα.Προσοχή'...
Τι σημαίνει αυτό δηλαδη;;;
Πέρα του 692 και 623 το λέει και στο 653 αυτό το πράγμα
(21-01-2013, 10:13 PM)Giannis B10M Έγραψε: το 557 το βαζουν σε συγκεκριμενο ωραριο στην γραμμη 15 για σχολικο και αν εχει και αλλα μεγαλα ειναι επειδη δεν εχει να δωσει μικρα λογο βλαβης,τωρα αν τα μικρα ειναι αθλια σαν λεωφορεια αυτο ειναι αλλο θεμα.

Επειδη κινουμε στο κεντρο ολη μερα βλεπω αρκετα πραγματα. Το 557 το εχει το 15 εδω και παρα πολυ καιρο ολη μερα. Κατα τις 08:00 που κανει δρομολογιο το 15Α το κανει αυτο το λεωφορειο, αλλα οχι παντα, το κανει και minibus!!! Σημερα είχε η γραμμη αλλα 3 500αρια. Τελευταια παρατηρειται αυτο και εχω πετυχει το 307 στην γραμμη 43.

Μπορει καποιος να μου λυσει την εξης απορια: Εφοσον καθε γραμμη εχει χρεωμενα λεωφορεια γιατι καθημερινα γινονται τοσες αλλαγες και καραμπολες? Για παραδειγμα σημερα, citaro στο 10, το 748 στο 32, το 743 στο 12, το 807 στο 27, το 473 στο 20, το 623 στο 19. Εχω την εντυπωση πως παλιοτερα δεν ηταν ετσι τα πραγματα. (δεν εχω καποια σχεση με τον οργανισμο, απλα κολλημα. δεν θελω να παραξηγηθει το οτιδηποτε)


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)