16-01-2013, 06:03 PM
Συμφωνώ ότι τα CityClass είναι πολύ γερά οχήματα, αλλά δεν είναι και πολύ "φιλικά" στους επιβάτες. Ο τρόπος με τον οποίο είναι κατασκευασμένη η καμπίνα, αχρηστεύει πολύτιμο χώρο όπου στον οποίο θα μπορούσαν να χωρέσουν τουλάχιστον 5 ακόμα άτομα. Επίσης τα καθίσματα, εκτός του ότι είναι λίγα στον αριθμό, είναι αρκετά σκληρά και άβολα. Γι 'αυτό κατά τη γνώμη μου, αν υπολογίσουμε την συνολική εικόνα των δύο αυτών λεωφορείων (CityClass & B9L), κατατάσσω τα B9L ανώτερα.
Επίσης τα B9L σε σχέση με τα Citelis, πιστεύω ότι και πάλι υπερτερούν. Χωρίς πολλές διαφορές στην χωροταξία της καμπίνας. αν και τα B9L είναι πιο εμφανίσημα. Από μηχανικής άποψης, χωρίς να είμαι καθόλου γνώστης των προδιαγραφών, μου φαίνεται ότι τα B9L είναι πιο δυνατά, καθώς έχουν πιο δυναμικό ξεκίνημα και επιτάχυνση.
Διαφωνήστε ελεύθερα!! Συζήτηση κάνουμε!
Επίσης τα B9L σε σχέση με τα Citelis, πιστεύω ότι και πάλι υπερτερούν. Χωρίς πολλές διαφορές στην χωροταξία της καμπίνας. αν και τα B9L είναι πιο εμφανίσημα. Από μηχανικής άποψης, χωρίς να είμαι καθόλου γνώστης των προδιαγραφών, μου φαίνεται ότι τα B9L είναι πιο δυνατά, καθώς έχουν πιο δυναμικό ξεκίνημα και επιτάχυνση.
Διαφωνήστε ελεύθερα!! Συζήτηση κάνουμε!