10-07-2012, 05:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-07-2012, 05:27 PM από george-oasth.)
(10-07-2012, 10:02 AM)Giannis B10M Έγραψε: θα σε πω για το 746 που εβγαλα για δοκιμη,ειχε δελτιο οτι δεν τραβαει και οτι σβηνει αλλα στην δοκιμη ειταν οκ και θα το στελναν σταυρουπολη.Το 891 το εδωσαν εχθες το πρωι να δουλεψει στο 5 αλλα μετα απο κανα δυο ωρες το ειδα ξαναηρθε μεσα,δεν ξερω γιατι.Δες και καποιες φοτο που ανεβασαΕχω ακουσει οτι το 891 αντιμετωπιζει σοβαρο προβλημα...δεν ξερω τι ακριβως εχει..βασικα μου ειπαν,αλλα δεν πολυ καταλαβα εκεινη την ωρα...και το 890 ειχαν φερει για επισκευη και το εφτιαξαν αμεσως...το 746 ειναι ενταξει??
(10-07-2012, 04:53 PM)charis Έγραψε: Να ρωτήσω κάτι.Στη Σταυρούπολη δε μπορούν να επισκευαστούν;Δεν αυξάνεται το κόστος με τις άσκοπες μετακινήσεις;Στο 746 που ήμουν μια μέρα,όταν ξεκινούσε,κολλούσε η πρώτη ταχύτητα,κόντευε να εκραγεί ο κινητήρας και να βγουν όλα τα πλαστικά μέσα,Μετά τραβούσε μια κλωτσιά το σασμαν και όλες οι υπόλοιπες ταχύτητες άλλαζαν ομαλότατα.Το 749 και 750 δούλευαν πολύ πιο ήσυχα,σε σημείο που να εντυπωσιάζομαι,που με φουλ κόσμο δεν τρελαινονταν στις υψηλές στροφες και στην επιστροφή μετά τη γέφυρα της Σταυρούπολης ήταν πολύ πιο γρήγορα απο άλλα B7LA.Μπορουν να επισκευαστουν και στην σταυρουπολη...αλλα μεσα στο αμαξοστασιο της σταυρουπολης δεν δουλευουν με τοσο "ζηλο" οπως δουλευουν οι τεχνιτες του φοινικα....το μονο συνεργειο που λειτουργει καλα εκει ειναι το συνεργειο της iveco...οι τεχνιτες του αμαξοστασιου σταυρουπολης ειναι πολυ πιο πισω απο τους τεχνιτες του φοινικα...