10-09-2011, 11:11 AM
(09-09-2011, 08:48 PM)george-oasth Έγραψε: το 536 οταν παταει το γκαζι ο οδηγος τρανταζεται,η κανει σαν να μην το παταει ολο το γκαζι,η λες και ο οδηγος παταει καθε 5 δευτερολεπτα το γκαζι...
Μόνο το 536 το έχει αυτό το πρόβλημα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ αλλα και το 770 το έχει αυτό το πρόβλημα
(10-09-2011, 12:31 AM)chrispan Έγραψε: Γιατι τα Scania του 1995 ειναι 18 και οχι 23...
Τα Cityclass του 2004 με αυτα του 2007 εχουν τον ιδιο κινητηρα ακριβως, και τα δυο ειναι 290PS. Ιδιο μοτερ και στα Citelis. Θεωρειται υπεραρκετο για αστικο λεωφορειο τετοιου μεγεθους που λογω του περιβαλλοντος στο οποιο κινειται δεν εχει τοση σημασια η ονομαστικη ισχυς αλλα η ροπη και η γραμμικοτητα του. Ενδεικτικα τα B7 ειναι στα 275PS, τα B9 στα μολις 260PS και τα L113CLL στα ακομη λιγοτερα 234PS. Ποιο απ' ολα "γεμιζει" καλυτερα?
Σε 23 scania του 1995 δόθηκε η παράταση 517-540 άρα κανονικά ο ΟΑΣΘ θα έπρεπε να παραγγείλει 23 irisbus και όχι 18.
Από όλα τα λεωφορεία γεμίζει τα iveco