Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 3.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατρακύλα χωρίς τέλος...
#1
Κάνοντας σύγκριση με την Συγκοινωνία Αμαρουσίου των πρώτων χρόνων με την σημερινή, τα συναισθήματα που δημιουργούνται είναι από απογοήτευση και θλίψη μέχρι οργή...

Όταν ξεκίνησε, ξεχώρισε αμέσως. Το επίπεδο υπηρεσιών που παρείχε ήταν εφάμιλλο αστικών συγκοινωνιών ανεπτυγμένων Ευρωπαϊκών πόλεων. Οι στάσεις όπου ήταν αναρτημένα τα ωράρια - σημειωτέων ακριβώς της ώρας διέλευσης από την συγκεκριμένη στάση και όχι απλά της αναχώρησης από την αφετηρία - αλλά και οι χάρτες του δικτύου σε όσες στάσεις είχαν στέγαστρα, το κόκκινο χρώμα με το λίγο μπλε σε λεωφορεία και στάσεις που οπτικά ξεχώριζαν αμέσως, η καθαριότητα και η σωστή συντήρηση των λεωφορείων, όλα διέφεραν πολύ από τις υποτυπώδεις δημοτικές συγκοινωνίες άλλων Δήμων αλλά και από την ίδια την ΕΘΕΛ ακόμα. Το δίκτυο μέσα σε 5 χρόνια κάλυψε όλο το Μαρούσι, δίνοντας ακόμα και σε απομακρυσμένες γειτονιές εύκολη πρόσβαση στο κέντρο και στον ΗΣΑΠ, αλλά και στις λεωφορειακές γραμμές της ΕΘΕΛ. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο ήταν ότι η λειτουργία ήταν όλη την ημέρα από νωρίς το πρωϊ ως αργά το βράδυ, 7 μέρες την εβδομάδα. Οι οδηγοί υποχρεούνταν να δίνουν αναφορά για τους λόγους τυχόν καθυστερήσεων αλλά και για ό,τι τεχνικό πρόβλημα αντιμετώπιζαν τα λεωφορεία, ενώ σε τακτικά χρονικά διαστήματα γινόταν επαναξιολόγηση των προγραμμάτων δρομολογίων ώστε να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες κυκλοφοριακές συνθήκες.

Την τελευταία πενταετία η επιδείνωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών ήταν ραγδαία.
- Τα λεωφορεία έχουν αφεθεί στην μοίρα τους. Είναι βρώμικα, παρουσιάζουν συχνά βλάβες, έχουν έντονους τριγμούς, τα καθίσματα είναι φθαρμένα κ.τ.λ.. Γενικά φαίνεται ότι δεν συντηρούνται καθόλου όπως θα έπρεπε. Τα 10 πρώτα (1997-8) πλέον είναι εντελώς σαραβαλιασμένα, όχι πως τα πιο καινούρια είναι σε καλή κατάσταση, αλλά απλώς "υποφερτή".
- Οι κόκκινες στάσεις σε πολλές περιπτώσεις έχουν αντικατασταθεί είτε από απλά στέγαστρα ίδια με του ΟΑΣΑ που για κάποιον που δεν ξέρει, δεν υποδηλώνουν ότι πρόκειται για στάσεις της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου. Σε άλλες περιπτώσεις έχει μπει μια απλή πινακίδα Π-28 (καρικατούρα λεωφορείου σε μπλε υπόβαθρο) που πάλι δεν προσφέρει καμία πληροφόρηση. Όσο για τους χάρτες; Σε ελάχιστες στάσεις υπάρχουν πλέον. Ωράρια δρομολογίων; Στις περισσότερες επικολλούνται με σελοτέηπ, ειδικά σε στάσεις που συμπίπτουν με του ΟΑΣΑ και στις Π-28, όπου δεν υπάρχει προθήκη για να μπουν μέσα.
- Τα ωράρια έχουν μείνει τα ίδια από το 2006, παρότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες έχουν αλλάξει πολύ, με αποτέλεσμα να μην τηρούνται και να υπάρχουν συχνά καθυστερήσεις.
- Επίσης οι οδηγοί δεν τηρούν τα λεγόμενα "σημεία εναρμονισμού", δηλ. τις στάσεις όπου προβλέπεται απορρόφηση τυχόν καθυστερήσεων και αν φτάσουν νωρίτερα πρέπει υποχρεωτικά να περιμένουν την καθορισμένη ώρα αναχώρησης. Έτσι πολλές φορές το λεωφορείο περνάει νωρίτερα και ο κόσμος περιμένει άδικα το επόμενο.
- Τα πέντε 12μετρα λεωφορεία ("Βεργίνες") που ενοικιάστηκαν από την ΕΘΕΛ υποαπασχολούνται, με αποτέλεσμα το μίσθωμα που πληρώνεται να πηγαίνει ουσιαστικά χαμένο. Σε τακτικά δρομολόγια απασχολούνται το πολύ δύο (μία στο 070 και ενίοτε μία στο 040) με μια τρίτη να κάνει το πρωϊνό δρομολόγιο προς Πανεπιστημιούπολη. Το ίδιο συμβαίνει και με τα λεωφορεία φυσικού αερίου, επίσης 12μετρα. Το ένα κάνει 3 σχολικά δρομολόγια την ημέρα (Εργατικές Κατοικίες-5ο Δημοτικό), το άλλο σαπίζει στο αμαξοστάσιο.
- Μετέχουν πλέον σε απεργίες, κάτι που ήταν ανήκουστο τα πρώτα χρόνια. Πάντα πλέον απεργούν στις απεργίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ-ΟΤΑ, ενώ χθες προκλητικά, παράλογα και αδικαιολόγητα μετείχαν στην απεργία του... ΟΑΣΑ με τον οποίο ουδεμία έννομη σχέση έχουν (πέρα από την σύμβαση μίσθωσης λεωφορείων από την ΕΘΕΛ για τις "Βεργίνες").
Απάντηση
#2
Νεότερη είδηση...

Τα πράγματα στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου γίνονται ακόμα χειρότερα προς το τέλος του μήνα. Αν και οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο-πολύ τα ακόλουθα:

- Απολύονται / δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις περίπου 18 οδηγών.
- Γίνονται δραστικές περικοπές στα δρομολόγια. Δεν λένε αν θα καταργηθούν ολόκληρες γραμμές ή θα αραιώσουν τα δρομολόγια ή και τα δύο, αλλά βλέπω μάλλον να ισχύει πρόγραμμα περίπου Κυριακής τις καθημερινές, να διακόπτεται η λειτουργία τις Κυριακές, να σταματούν νωρίτερα το Σάββατο και τα βράδυα, και ίσως να καταργηθεί το 070 εξ ολοκλήρου.
- Καθιερώνεται η επιβολή κομίστρου για όλους τελικά και όχι μόνο για τους μη δημότες / μη κατοίκους. Το εισιτήριο προβλέπεται να είναι αρκετά τσουχτερό, για Δευτέρα έως Παρασκευή θα κοστίζει μάλλον € 1,50 για μία διαδρομή ενώ το Σάββατο θα είναι ακόμα ακριβότερο αλλά θα ισχύει για όλη την ημέρα. Ήδη τοποθετούνται εκδοτικές μηχανές σε κάποια λεωφορεία, τα οποία δεν κυκλοφορούν... Θα εξαιρούνται μόνο οι μαθητές που θα ταξιδεύουν δωρεάν, αλλά μόνο Δευτέρα με Παρασκευή τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης από τα σχολεία τους και μόνο κατά την σχολική περίοδο.
- Απόσυρση αρκετών λεωφορείων (5-10).

Οπότε μάλλον πρέπει να αναμένουμε οριστική κατάργηση της υπηρεσίας. Δεν νομίζω ότι κανένας θα πλήρωνε € 1.50 στο δημοτικό λεωφορείο όταν το εισιτήριο του αστικού είναι € 1,20, πολύ δε περισσότερο όταν στο αστικό αν έχει κάρτα απεριορίστων δεν βγάζει άλλο εισιτήριο, μια δυνατότητα που δεν την έχει στα "κόκκινα".
Απάντηση
#3
Πολυ ασχημο αυτο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#4
(10-02-2011, 11:03 AM)panos81 Έγραψε: Νεότερη είδηση...

Τα πράγματα στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου γίνονται ακόμα χειρότερα προς το τέλος του μήνα. Αν και οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο-πολύ τα ακόλουθα:

- Απολύονται / δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις περίπου 18 οδηγών.
- Γίνονται δραστικές περικοπές στα δρομολόγια. Δεν λένε αν θα καταργηθούν ολόκληρες γραμμές ή θα αραιώσουν τα δρομολόγια ή και τα δύο, αλλά βλέπω μάλλον να ισχύει πρόγραμμα περίπου Κυριακής τις καθημερινές, να διακόπτεται η λειτουργία τις Κυριακές, να σταματούν νωρίτερα το Σάββατο και τα βράδυα, και ίσως να καταργηθεί το 070 εξ ολοκλήρου.
- Καθιερώνεται η επιβολή κομίστρου για όλους τελικά και όχι μόνο για τους μη δημότες / μη κατοίκους. Το εισιτήριο προβλέπεται να είναι αρκετά τσουχτερό, για Δευτέρα έως Παρασκευή θα κοστίζει μάλλον € 1,50 για μία διαδρομή ενώ το Σάββατο θα είναι ακόμα ακριβότερο αλλά θα ισχύει για όλη την ημέρα. Ήδη τοποθετούνται εκδοτικές μηχανές σε κάποια λεωφορεία, τα οποία δεν κυκλοφορούν... Θα εξαιρούνται μόνο οι μαθητές που θα ταξιδεύουν δωρεάν, αλλά μόνο Δευτέρα με Παρασκευή τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης από τα σχολεία τους και μόνο κατά την σχολική περίοδο.
- Απόσυρση αρκετών λεωφορείων (5-10).

Οπότε μάλλον πρέπει να αναμένουμε οριστική κατάργηση της υπηρεσίας. Δεν νομίζω ότι κανένας θα πλήρωνε € 1.50 στο δημοτικό λεωφορείο όταν το εισιτήριο του αστικού είναι € 1,20, πολύ δε περισσότερο όταν στο αστικό αν έχει κάρτα απεριορίστων δεν βγάζει άλλο εισιτήριο, μια δυνατότητα που δεν την έχει στα "κόκκινα".

Ο δήμαρχος σας δεν πρόκειται να νοιαστεί Πάνο. Όπως δε νοιάζεται για την παράνομη στάθμευση στο μισό Μαρούσι. Άλλωστε έχει την τζιπάρα του (τον έχω δεί καθώς περιμένω κάτω από τη γέφυρα ΗΣΑΠ το λεωφορείο) και ασχολείται με τα συνδικαλιστικά των γιατρών, που χρόνος για την πόλη... Κρίμα όμως, τα "κόκκινα" είναι κομμάτι της νεότερης ιστορίας του Αμαρουσίου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#5
Kαλα παμε... Γιατι ομως τα σκουπιδιαρικα μπαινουν γεματα;

http://www.amarysia.gr/marousi/koinonia/...58-13.html
Απάντηση
#6
Πιθανή εμπλοκή του Δήμου με τον διαχειριστή του ΧΥΤΑ με τα τέλη αποκομιδής. Πιθανή αδιαφορία του Δήμου στις σχετικές διατάξεις. Πιθανή αβαρία του οχήματος en route.

Απαράδεκτο στην κάθε περίπτωση όμως το γεγονός ότι σταθμεύουν λεωφορεία και λοιπά οχήματα μαζί με τα απορριματοφόρα τα οποία όσο και να τα καθαρίζεις πάντα θα σου ξεφύγει κάτι... Ακόμη κι αν προσπεράσουμε τα περί δυσάρεστων οσμών κλπ. να γνωρίζετε πως τα οχήματα αυτά δεν μεταφέρουν μόνο οικιακά απορρίματα...

Τέλος με μια ματιά στον χάρτη η ίδια η θέση του αμαξοστασίου δεν είναι ενδεδειγμένη για τη στάθμευση τέτοιων οχημάτων. Πρόκειται για κατοικημένη περιοχή με σπίτια σε ιδιαίτερα μικρή απόσταση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)