Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
#31
[quote='aliance' pid='5215' dateline='1291134055']
Μόλις ενημερώθηκε το site του ΟΑΣΑ!!!
[/quo
εχει κανα δυο μερες!!παντως γρηγορα το ανεβασαν!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#32
(30-11-2010, 02:36 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Δε μετακινούνται μόνο για διασκέδαση τη νύχτα, υπάρχουν εργαζόμενοι σε διάφορες εργασίες αλλά και ταξιδιώτες (λιμάνι, ΚΤΕΛ, αεροδρόμιο). Άσε που το 11 τη νύχτα ανα 25 λεπτά που περνά τιγκάρει, φαντάσου να αραιώσει... ενώ και τα 040, Χ14 δεν πάνε και άδεια. Ακόμη και το 790.

Εννοείται, απλά το είπα αυτό καθώς έγινε αναφορά σε περιοχές όπως το Γκάζι και το Μπουρνάζι που την νύχτα είναι κατ' εξοχήν περιοχές διασκέδασης.
Απάντηση
#33
Μιας και πλέον βγήκαν τα δρομολόγια, ας πω κι εγώ την γνώμη μου.

Διαφωνώ με την διατήρηση του Β9 στην θέση του Α9. Απ΄οτι βλέπω στα στη σελίδα του ΟΑΣΑ, έχει χαθεί ένα περίπου δρομολόγιο την ώρα στο Μεταμόρφωση-Κέντρο. Επίσης, η συχνότητα του νέου Β9 τα πρ μου φαίνεται ανεπαρκής, συνέχεια τα πρωινά δρομολόγια τα βλέπω γεμάτα. Ας μην μιλήσω για τις Κυριακές, από εκεί που αθροιστικά τα Α9/Β9 είχαν δρομολόγια ανά 15'-20', πήγαμε πλέον στα 25'...

Βελτίωση υπάρχει μόνο στο Μεταμόρφωση-Κηφισιά. Το 542 αν έχω καταλάβει καλά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις βιομηχανίες της περιοχής.

Μου κάνει εντύπωση που το 723 δεν το κατέβασαν ως τον σταθμό του προαστιακού και το κράτησαν ως την πλατεία στα Λιόσια.

Ειδικά τις Κυριακές πάντως πρέπει να γίνει κάτι με μετρό/ΗΣΑΠ γιατί χάνεται πολύς χρόνος στις μετεπιβιβάσεις.

Οι υπόλοιπες αλλαγές μου φαίνονται σωστές.
Απάντηση
#34
Πάντως, όσον αφορά το Β9, μόνο στην Κάτω Κηφισιά και στη Λυκόβρυση έγιναν τα πράγματα λίγο καλύτερα.....
Όσον αφορά την 723, αν σκεφτεί κανείς, ότι το "μότο" πλέον του ΟΑΣΑ είναι να γίνουν τα μέσα σταθερής τροχιάς "ραχοκοκαλιά" του συγκοινωνιακού συστήματος, το τέρμα στην Πλατεία είναι σοβαρό λάθος!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#35
(25-11-2010, 04:56 PM)Citaro Έγραψε: [..]
Δεν ξέρω τι γίνεται στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι,
Στο κερατσίνι " ζητάμε " ενίσχυση του 826 κυρίως,την...καταργηση του 825 ωστε να εξοικονομηθουν λεωφορεία... Απο 843 πιστευω ειναι μια χαρά, απο τρόλευ νουμερο 17 κ αυτο κάπως καλά τα πραγματα. Α επισης και την ενισχυση της γραμμης που πάει απο Κερατσίνι στη πλατεία αναλήψεως [στην αφετηρία του μετρό δηλαδή] στο Αιγάλεω.. Ακόμα, σαν επιβατης των ΜΜΜ, θα ηθελα αν ειναι δυνατον να πυκνωσουν καπως τα λεωφορεια του 703 [δηλαδη να γινει μια περικοπη απο αραιοτερες γραμμές η κατι τετοιο]
Όσο για τη Δραπετσώνα,καλο θα ηταν να δημιουργηθει μια σωστή λεωφορειακη γραμμή εκτος απο αυτη που παει...δεξαμενες στο Πέραμα ή κάτι τετοιο..
Απάντηση
#36
(03-12-2010, 08:38 PM)panitos Έγραψε: Ακόμα, σαν επιβατης των ΜΜΜ, θα ηθελα αν ειναι δυνατον να πυκνωσουν καπως τα λεωφορεια του 703 [δηλαδη να γινει μια περικοπη απο αραιοτερες γραμμές η κατι τετοιο]
Όσο για τη Δραπετσώνα,καλο θα ηταν να δημιουργηθει μια σωστή λεωφορειακη γραμμή εκτος απο αυτη που παει...δεξαμενες στο Πέραμα ή κάτι τετοιο..

Οντως η γραμμη 703 Πειραιας-Αγ. Ελευθεριος θελει ακομα ποιο πυκνα δρομολογια οπως και στην γραμμη 420 Πειραιας-Αγ. Αναργυροι μεγαλες διαδρομες πολυ κοσμος.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#37
(04-12-2010, 02:01 AM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Οντως η γραμμη 703 Πειραιας-Αγ. Ελευθεριος θελει ακομα ποιο πυκνα δρομολογια οπως και στην γραμμη 420 Πειραιας-Αγ. Αναργυροι μεγαλες διαδρομες πολυ κοσμος.

Συμφωνώ με την πύκνωση δρομολογίων, αλλά σε γραμμές όπως η 420 πρέπει να δούμε πρώτα απ'ολα τι γίνεται με το χάλι που λέγεται φρακάρισμα. Η Κηφισσού, διεκδικεί τα πρωτεία "πηξίματος" τις καθημερινές...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#38
(08-12-2010, 11:51 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Συμφωνώ με την πύκνωση δρομολογίων, αλλά σε γραμμές όπως η 420 πρέπει να δούμε πρώτα απ'ολα τι γίνεται με το χάλι που λέγεται φρακάρισμα. Η Κηφισσού, διεκδικεί τα πρωτεία "πηξίματος" τις καθημερινές...

Ναι εχεις δικιο αλλα το 420 κανει σχετικα καλους χρονους στα δρομολογια του χωνεται στους παραδρομους της Κηφισσου και την σκαπουλαρει τις περισσοτερες φορες απο την κινηση.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes.com] Έρχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας GeorgIrisbus 0 2.102 30-12-2011, 06:33 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Τα Νέα] «Φωτιά» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανάβουν οι νέες ΣΣΕ Cmaniac 0 2.723 05-07-2011, 12:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)