Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 3.55 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] Η Καλαμάτα... πλησιάζει την Αθήνα
#1
Ολο και πιο σύντομος γίνεται ο χρόνος μετάβασης με αυτοκίνητο από Αθήνα προς Καλαμάτα και το αντίστροφο. Ενα ακόμα κομμάτι του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Καλαμάτας-Σπάρτης παραδόθηκε χθες το μεσημέρι στην κυκλοφορία.

Πρόκειται για το τμήμα Τρίπολη-Αθήναιο, μήκους 12,5 χλμ., που θα συνδεθεί με το τμήμα Αθήναιο-Λεύκτρο, που έχει ολοκληρωθεί από τον περασμένο Μάρτιο, αποδίδοντας έτσι στους οδηγούς έναν ενιαίο αυτοκινητόδρομο 108 χλμ., από τη διασταύρωση της Κορίνθου μέχρι τη Μεγαλόπολη. Μέσα στις επόμενες 14 ημέρες εξάλλου θα είναι έτοιμα άλλα 5 χιλιόμετρα από τη Μεγαλόπολη μέχρι τα Παραδείσια.

[Εικόνα: ?catid=11424&imgid=35295556&srcid=420&type=11104]Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της κατασκευάστριας κοινοπραξίας «Μορέας», στο τέλος του 2011 θα είναι έτοιμος όλος ο οδικός άξονας προς Καλαμάτα, που γίνεται με τη σύμβαση παραχώρησης, ενώ μέσα στο 2012 θα έχει ολοκληρωθεί και ο κλάδος Λεύκτρο (Μεγαλόπολη)-Σπάρτη. Το σύνολο του έργου έχει μήκος 205 χλμ. Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «Ελλάκτωρ» και της κ/ξ «Μορέας», Λεωνίδας Μπόμπολας, αναφέρθηκε στην ποιότητα κατασκευής του οδικού άξονα, στην ασφάλεια που προσφέρει στους οδηγούς και επισήμανε πως ήδη παρατηρείται μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Τμήμα Τρίπολη-Αθήναιο
Το τμήμα Τρίπολη-Αθήναιο περιλαμβάνει τη νέα διπλή σήραγγα Καλογερικού, μήκους 750 μέτρων, καθώς και την κοιλαδογέφυρα Παλλαντίου, 4 ανοιγμάτων, μήκους 160 μέτρων. Αποφεύγονται όλες οι στροφές του παλαιού δρόμου και ο χρόνος διαδρομής συντομεύει κατά 10 λεπτά μέχρι μισή ώρα, όπως επισήμανε ο πρόεδρος της «Ακτωρ» και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, Δημήτρης Κούτρας.

Το έργο παραδίδεται κατά 6-8 μήνες νωρίτερα από το συμβατικό χρονοδιάγραμμα, ενώ η μικρή καθυστέρηση του τμήματος Μεγαλόπολη- Παραδείσια οφείλεται στην αποκάλυψη κοντά στον κόμβο Μεγαλόπολης του αρχαίου οικισμού Αιμονιές. Μόλις παραδοθεί στην κυκλοφορία και αυτό το τμήμα, θα τεθεί σε λειτουργία ο νέος σταθμός διοδίων στην Ασέα.
Συνολικά ο αυτοκινητόδρομος θα έχει έξι σταθμούς διοδίων, στις θέσεις Σπαθοβούνι και Νεστάνη (λειτουργούν ήδη), Ασέα, Λεύκτρο, Καλαμάτα και Σπάρτη.

Στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Καλαμάτας περιλαμβάνεται το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα, μήκους 11 χλμ., στο οποίο σημειώθηκε μεγάλη κατολίσθηση πριν από επτά χρόνια. Ο δρόμος, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ περίπου, ανακατασκευάζεται ως αποκλειστικά δημόσιο έργο, από εθνικούς πόρους. Πρόκειται για τεχνικά δύσκολο έργο, στο οποίο περιλαμβάνεται η εγκατάσταση μεγάλης γέφυρας μήκους 390 μέτρων στο σημείο της κατολίσθησης.

Οι αρμόδιοι του υπουργείου πιστεύουν πως θα είναι έτοιμο στο σύνολό του μέσα στο 2011 ενώ η ανέγερση της γέφυρας θα έχει ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο από σήμερα.

Μέχρι το Πάσχα
5 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία

Πέντε νέους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό μελετά να εγκαταστήσει μέχρι το Πάσχα το υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων. Οι σταθμοί αυτοί θα λειτουργήσουν προσωρινά μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση πλήρως ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε έναν-ενάμιση χρόνο από σήμερα.

Αίτημα Κομισιόν
Την εγκατάσταση διοδίων στην Εγνατία έχει ζητήσει με επανειλημμένα έγγραφά της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς μεγάλο μέρος των δανείων που έχει συνάψει η Εγνατία Οδός ΑΕ (γύρω στο 1,1 δισ. ευρώ) για την κατασκευή του δρόμου δόθηκαν έναντι των μελλοντικών εισπράξεων από τα διόδια.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε χθες ο γενικός γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Εργων του υπουργείου Σέργιος Λαμπρόπουλος, ο υπεύθυνος για θέματα Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ, Ζακ Πονσέ, απειλεί με επιστροφή των χρημάτων που έχουν δοθεί για την κατασκευή του δρόμου αν δεν εξυπηρετηθούν τα δάνεια.

Μανίνα Νικολοπούλου
Απάντηση
#2
Πραγματι ειναι μεγαλο εργο και η Καλαματα θα ερθει πιο κοντα αλλα νομιζω πως θα υπαρξουν αντιδρασεις για τα διοδια που θα ειναι πολλα και ακριβα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)