25-09-2010, 12:45 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2010, 12:53 AM από B10M-SB756.)
Σωστα αναφερει ο Solaris. Η ζωη τους ειναι περιορισμενη και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για λεωφορεια-πειραμα. Οταν ξεκινησαμε να μιλαμε στην αθηνα για λεωφορεια φυσικου αεριου (πριν 11-12 χρονια περιπου) και ζητησε απο τους κατασκευαστες, η ΕΘΕΛ τι προτασεις ειχαν, η μοναδικη που εμφανιστηκε τοτε, ηταν η τοτε Renault. H Mercedes να σκεφτειτε, δεν ειχε καν εμφανιστει γιατι ζητουσε πιστωση χρονου διοτι δεν ειχε τελειοποιηση την προταση της. Βεβαια επεσε ως συνηθως και το σχετικο ''πεσκεσι'' και ανελαβε την εργολαβια η Renault. Για την ιστορια να αναφερω οτι οταν πρωτοηρθαν αντιμετωπισαν πολλα προβληματα γιατι ηταν δυσκολο να προσαρμοστουν τα αυτοκινητα στην ''Ελληνικη πραγματικοτητα'' (τις πρωτες δυο μερες εμειναν σχεδον ολα στο δρομο απο αδυναμια τροφοδοσιας, λογω μη προθερμανσης αεριου στις μπουκαλες και τρεχαν πανικοβλητοι) και οντως τα αυτοκινητα ηταν σε πειραματικο σταδιο (τους το ειχε ξεκαθαρισει αλλωστε και η Renault)