Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Χαϊδαρίου
#51
Σύναψη:Πραγματοποιήθηκε χτες Δευτέρα 9/11 η δοκιμαστική διαδρομή λεωφορείου για την πιλοτική λειτουργία γραμμής Δημοτικής Συγκοινωνίας Χαϊδαρίου με κλείσιμο θέσης εκ των προτέρων. Όπως είχαμε γράψει στο άρθρο μας Δημοτική Συγκοινωνία: Γραμμή Δάσος – Κέντρο Χαϊδαρίου, με ηλεκτρονική κράτηση θέσεων, η ιδιαιτερότητά της είναι ότι πρόκειται για πιλοτικό πρόγραμμα του ΟΑΣΑ και θα λειτουργεί με προκρατήσεις θέσεων μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Με βάση τον σχεδιασμό, οι δημότες που επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν σε άμεσο χρόνο θα κάνουν κράτηση μέσω application, από κινητό τηλέφωνο. Άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε σύγχρονη τεχνολογία, θα μπορούν να το κάνουν και τηλεφωνικά, αλλά από την προηγούμενη ημέρα. Αν δεν έχουν συμπληρωθεί όλες οι θέσεις, το λεωφορείο θα μπορεί να παίρνει και επιβάτες από στάσεις.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μας, η συγκεκριμένη γραμμή θα είναι κυκλική, με αφετηρία την Πλατεία Ελευθερίας στο Δάσος. Θα κατεβαίνει στο Κέντρο μέσω Γ. Παπανδρέου – Κύπρου – Ανθέων – Χίου, θα μπαίνει στην Καραϊσκάκη (δεν θα περνάει από τον Σταθμό Αγία Μαρίνα) και θα επιστρέφει στο Δάσος μέσω Σατωβριάνδου. Το λεπτομερές δρομολόγιο, οι στάσεις και η συχνότητα διέλευσης σε επόμενο δημοσίευμα.

Το όχημα που θα την εξυπηρετεί είναι τύπου midi bus, χωρητικότητας 25 καθήμενων ατόμων, το οποίο θα δανείσει άνευ αντιτίμου ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) στον Δήμο Χαϊδαρίου, στο πλαίσιο πιλοτικής εφαρμογής σχετικού προγράμματος γραμμμών με προκρατήσεις θέσεων. Το πρόγραμμα αυτό θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά πανελληνίως στο Χαϊδάρι.

Η γραμμή Δάσος – Κέντρο, για την οποία μιλάμε, θα είναι επιπλέον των τριών γραμμών οι οποίες θα αποτελούν την Δημοτική Συγκοινωνία, που σε πλήρη ανάπτυξη θα έχει 3 γραμμές. Η πρώτη γραμμή που σχεδιάζεται να μπει σε λειτουργία θα είναι Αττικό Νοσοκομείο – Αγία Μαρίνα, οι άλλες δυο θα συνδέουν τον Σταθμό Αγία Μαρίνα με τις υπόλοιπες συνοικίες της πόλης μας. Συνολικά δηλαδή θα λειτουργούν 3 γραμμές + η πιλοτική. Για περισσότερες πληροφορίες βλέπε Έτσι θα λειτουργήσει η Δημοτική Συγκοινωνία στο Χαϊδάρι.


Πηγή --> https://xaidarisimera.gr/dokimastike-leo...grammi-da/

Σύμφωνα με όσα γράφει στο παραπάνω άρθρο, και από τις φωτογραφίες, στην δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής της δημοτικής συγκοινωνίας με κράτηση θέσης χρησιμοποιήθηκε Solaris midi, το 644.

Απ' ότι φαίνεται θα λειτουργήσουν και άλλες γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας στο Χαϊδάρι.


Σύναψη:Σε χτεσινό μας άρθρο αναφερθήκαμε στη σχεδιαζόμενη γραμμή Δημοτικής Συγκοινωνίας Δάσος – Κέντρο Χαϊδαρίου, που αποτελεί πιλοτικό πρόγραμμα του ΟΑΣΑ, με βάση όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Συνεχίζουμε σήμερα την αναφορά στο μέγα ζήτημα της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που καλείται να δώσει απαντήσεις στο σοβαρό έλλειμμα των δημόσιων συγκοινωνιών στην πόλη μας.

Οι δύο πρώτες γραμμές εντός του 2020

Στην υπό σύσταση Δημοτική Συγκοινωνία Χαϊδαρίου θα λειτουργήσουν τέσσερις συνολικά γραμμές. Σύμφωνα με την δημοτική αρχή, οι δύο θα μπουν σε λειτουργία στο αμέσως επόμενο διάστημα, εντός του έτους. Πρόκειται για:

Την Γραμμή 1, Αττικό Νοσοκομείο – Αγία Μαρίνα (μέσω Φαβιέρου και Στρ. Καραϊσκάκη). Ο Δήμος θα εκμισθώσει από τον ΟΑΣΑ δύο λεωφορεία για τη λειτουργία  της Γραμμής.
Την Γραμμή 2, Πλατεία Ελευθερίας (Δάσος) -Πλατεία Ηρώων. Για τις ανάγκες της Γραμμής θα του παραχωρηθεί δωρεάν ως δανεικό ένα midi bus 25 θέσεων από τον ΟΑΣΑ. Όπως έχουμε γράψει, η Γραμμή 2 αποτελεί πιλοτική λειτουργία του ΟΑΣΑ με κράτηση θέσεων μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε  Δήμο.

Πόσο τακτικά θα είναι 

Παράλληλα στις αρχές του 2021 αναμένεται να ξεκινήσουν άλλα δύο δρομολόγια. Πρόκειται για τις Γραμμές 3 και 4, που θα εκτελούνται με τρία καινούργια λεωφορεία που προμηθεύεται ο Δήμος με χρηματοδότηση από τον Φιλόφημο. Ο διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο τελικό στάδιο του ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Οι γραμμές αυτές θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των υπόλοιπων συνοικιών της πόλης και θα περνούν από τον Σταθμό Μετρό “Αγία Μαρίνα”.
Συχνότητα δρομολογίων

Τα δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας θα ξεκινούν στις 7 το πρωί και θα τελειώνουν στις 10 το βράδυ. Θα παρέχονται δωρεάν στο επιβατικό κοινό. Η συχνότητά τους θα είναι περίπου ανά μισή ώρα και θα τα εκτελούν οδηγοί από το υπάρχον προσωπικό του Δήμου.

Τη διαχείριση και λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας θα αναλάβει η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Χαϊδαρίου, ενώ η κάλυψη του κόστους θα γίνεται από τον Προϋπολογισμό του Δήμου.

Για την κάλυψη των εξόδων υπάρχουν βλέψεις να συμβάλλουν έσοδα από την εκμετάλλευση της Δημοτικής Συγκοινωνίας και ειδικότερα από τις διαφημίσεις που μπορεί να τοποθετηθούν στα στέγαστρα των στάσεων της δημοτικής συγκοινωνίας ή εντός του λεωφορείου. Ακόμα θα διερευνηθεί η δυνατότητα επιδότησης (τμήματος) της λειτουργίας της Δημοτικής Συγκοινωνίας από σχετικά κρατικά ή κοινοτικά προγράμματα, εφόσον υπάρξουν οι ανάλογες προσκλήσεις.


Πηγή --> https://xaidarisimera.gr/etsi-tha-leitoy...iki-sygko/
Απάντηση
#52
Τα δύο vanhool Α300 του δήμου Χαϊδαρίου και το Neoplan N4016 ΥΕΚ-5203 του δήμου Νέας Ιωνίας κυκλοφορούν ή κόπηκαν;
Απάντηση
#53
Έχουν κοπεί εδώ και χρόνια και λογικά έχουν γίνει και scrap
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)