Αξιολόγηση Θέματος:
  • 20 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chavdar B13-20 Atlas Balkancar
#41
(08-03-2012, 04:55 PM)harlek Έγραψε: Η γραμμή 405 ήταν η μοναδική στην οποία έβλεπες Atlas στην περιοχή του Χολαργού. Θυμάμαι όταν είχαν πρωτοέρθει μου φαινόντουσαν πολύ μοντέρνα, σχεδόν διαστημικά, λόγω μεγάλων παραθύρων...
Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τη γραμμή 405 ήταν το καλοκαίρι του 1994 και έχω την αίσθηση πως και τότε Atlas είχε.

δεν περνω ορκο αλλα επειδη χρησιμοποιουσα την γραμμη 405 1,2 φορες τον μηνα θυμαμε πως δεν ξαναμπικα σε ατλας μετα τις σεπ,επι εθελ δηλ...τελευταια φορα ηταν σε 402 επι σεπ..οποτε πιστευω οτι ειχε μαγκιρους γιατι σιγουρα ειχε επι εας τελευτεα χρονια προ σεπ..κ το θυμαμε σιγουρα αυτο γιατι με εκνευριζαν τα μαγιρους κ προτιμουσα τα ατλας κ αν σερνονταν Big Grin
Απάντηση
#42
http://www.flickr.com/photos/skitmeister/12139316666/
Απάντηση
#43
Στις γραμμές 515 και 516 κυκλοφορούσαν Chavdar?
Απάντηση
#44
(27-06-2014, 02:40 AM)mercedes1988 Έγραψε: Στις γραμμές 515 και 516 κυκλοφορούσαν Chavdar?

Βέβαια! Όπως και σε όλο το συγκρότημα της Μεταμόρφωσης/Κάτω Κηφισιάς! (515/528/533/604) Το 516 προσωπικά δεν το πρόλαβα, είχε καταργθεί πριν τα τέλη των 80s που αρχίζουν οι αναμνήσεις μου. Εξαίρεση αποτελούσαν πάντα το 620 που είχε απ' την αρχή Ikarus και το 722 φυσικά με Magirus! (επαναλαμβάνω, αυτά μετά το 1987)
Απάντηση
#45
Τα τοπικά του Μενιδίου την εποχή της ΕΑΣ είχαν Chavdar?
Απάντηση
#46
Έψαχνα σχετικά φόρουμ με τα λεωφορεία αυτά, και θέλω να με διαφωτίσουν οι παλιοί. Διορθώστε με εάν είμαι λάθος, αλλά θυμάμαι, στην Πετρούπολη στο Α/Β11, κοντά στο 2002 (κάπου εκεί, ήμουνα παιδάκι τότε αλλά έχω κάποιες μνήμες αμυδρά), είχαμε οχήματα της ΕΑΣ, νομίζω τα CHAVDAR B13. Είχαν τα ξύλινα καθίσματα στα πλάγια και ήταν αρκετά ψηλά για την εποχή εκείνη. Κυκλοφορούσαν τότε ή τα'χω μπερδέψει με τους "Δεινόσαυρους" της Θεσσαλονίκης; ?
Απάντηση
#47
(09-05-2022, 11:45 PM)Konstantinos Έγραψε: Έψαχνα σχετικά φόρουμ με τα λεωφορεία αυτά, και θέλω να με διαφωτίσουν οι παλιοί. Διορθώστε με εάν είμαι λάθος, αλλά θυμάμαι, στην Πετρούπολη στο Α/Β11, κοντά στο 2002 (κάπου εκεί, ήμουνα παιδάκι τότε αλλά έχω κάποιες μνήμες αμυδρά), είχαμε οχήματα της ΕΑΣ, νομίζω τα CHAVDAR B13. Είχαν τα ξύλινα καθίσματα στα πλάγια και ήταν αρκετά ψηλά για την εποχή εκείνη. Κυκλοφορούσαν τότε ή τα'χω μπερδέψει με τους "Δεινόσαυρους" της Θεσσαλονίκης; ?
Τα Atlas αποσύρθηκαν το 1994.
Και τα Λιόσια το 2001 που ήρθαν τα Renault, ελάχιστα Ικαρια που ήταν οκ πήγαν στον Πειραιά και τα υπόλοιπα αποσύρθηκαν. Άρα αναφέρεσαι είτε στους Δεινόσαυρους της ΕΘΕΛ στο Β11 ή Ικάρια στο Α11.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#48
(10-05-2022, 01:08 PM)MrVanHool Έγραψε: Τα Atlas αποσύρθηκαν το 1994.
Και τα Λιόσια το 2001 που ήρθαν τα Renault, ελάχιστα Ικαρια που ήταν οκ πήγαν στον Πειραιά και τα υπόλοιπα αποσύρθηκαν. Άρα αναφέρεσαι είτε στους Δεινόσαυρους της ΕΘΕΛ στο Β11 ή Ικάρια στο Α11.
Το πρώτο είναι, σίγουρα! Δεν ξεχνάω το διαχωριστικό "φυσαρμόνικα", έντονες μνήμες και εποχές που πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Μία μέρα χωρίς γέλιο, είναι μια χαμένη μέρα...
Απάντηση
#49
Ένα αμάξι Atlas balkancar που ήταν το 87 της Πάτρας να υπάρχει ακόμα καπου παρατημενο η έχει γίνει σκραπ; Πρώην ΕΑΣ ήταν αυτο;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)