Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 2.4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ημερομηνίες Ιδρύσεων / Καταργήσεων / Τροποποιήσεων Γραμμών επι ΕΑΣ
#1
1982

Ίδρυση γραμμής 913 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΛΟΦΟΣ ΒΩΚΟΥ η ίδρυση έγινε Ιανουάριο/Φεβρουάριο 1982.

1984

Ίδρυση γραμμών κορμών 538 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ & 539 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 11/3/1984.
Μετατροπή γραμμών 503,505,506,507,508,509,512,513,520,521,522,523,524,530,532,535,536 από κεντρικές σε τοπικές με αφετηρία το Ζηρίνειο από 11/3/1984.
Ίδρυση γραμμής 446 ΣΤ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ-ΝΟΣΟΚ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ (ΜΕΣΩ ΠΙΚΠΑ) από 22/9/1984.

1985

Ίδρυση γραμμών 540 ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ,541 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΤ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & 879 ΑΘΗΝΑ-ΛΙΟΥΜΗ από 11/4/1985.
Ίδρυση γραμμών 749 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ & 750 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΑΧΑΡΝΑΙ από 14/5/1985.
ίδρυση γραμμών 167 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ & 883 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΜΑΝΔΡΑ από 15/5/1985.
Ίδρυση γραμμών 168 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ & 542 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 16/5/1985.
Ίδρυση γραμμής 884 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΠΕΡΑΜΑ από 17/5/1985.

1986
Ίδρυση γραμμής 055 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΚΥΖΗ από 22/1/1986.
Ίδρυση γραμμών κορμών 725 ΠΛ. ΒΑΘΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ Α & 726 ΠΛ. ΒΑΘΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ Β από 8/6/1986.
Μετατροπή γραμμών 724,727,728,729,733,736,742,752 από κεντρικές σε τοπικές με αφετηρία τις Αχαρνές από 8/6/1986.
Επέκταση γραμμής 024 ΚΥΝΟΣΑΡΓΟΥΣ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ μέχρι τους Αγ. Αναργύρους εντός του 1986.
Κατάργηση γραμμής 719 ΑΘΗΝΑ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ Α λόγο κάλυψης δρομολογίου από την επέκταση της γραμμής 024 εντός του 1986

1988

Ίδρυση γραμμών 057 ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ,622 ΓΟΥΔΙ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ,815 ΓΟΥΔΙ-ΤΑΥΡΟΣ από 1/5/1988
Κατάργηση γραμμών 047,048,213,621,858 και κάλυψη των διαδρομών τους από τις παραπάνων νέες από 1/5/1988.

1989

Ίδρυση γραμμών 450 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ,451 ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Ν. & Π. ΠΕΝΤΕΛΗ,550 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ-ΚΗΦΙΣΙΑ,551 ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ από 29/1/1989.
Κατάργηση γραμμών 407,413,438,517,518,519,617 από 29/1/1989.
Απάντηση
#2
Εφημερίδα "Τα Νέα
Φύλλο 7 Μαρτίου 1984

Από την Κυριακή 11 Μαρτίου απομακρύνονται οριστικά από την πλατεία Κάνιγγος οι αφετηρίες και στάσεις όλων των λεωφορειακών γραμμών. Από τις 28 συνολικά αφετηρίες και στάσεις τής πλατείας, θα παραμείνουν στους διάφορους δρόμους γύρω από την Κάνιγγος 11 λεωφορειακές αφετηρίες και 5 στάσεις, ενώ 17 αφετηρίες των βόρειων προαστείων θα διακόπτονται στην περιοχή Ζηρίνειου της Κηφισιάς όπου δημιουργήθηκε κέντρο μετεπίβίβασης.Οι επιβάτες που χρησιμοποιούσαν τις γραμμές προς βόρεια πρόαστεια πλέον θα εξυπήρετούνται από τις 2 νέες γραμμές κορμούς 538 Κάνιγγος-Κηφισία & 539 Κάνιγγος-Μαρούσι-Κηφισιά.Στις γραμμές-κορμούς θα δρομολογηθούν 22 λεωφορεία και θα εκτελούν δρομολόγια ανά 5 ή 6 λεπτά, ενώ τις γραμμές προς τα βόρεια προάστεια θα εξυπηρετούν 28 λεωφορεία.Αναλυτικότερα απομακρύνονται από την πλατεία Κάνιγγος οι αφετηρίες των γραμμών προς: Βαρυμπόμπη (503), Κτήμα Τατοίου (505), Λίμνη Μαραθώνα (506), Σταμάτα-Μπάλα (507), Συνοικισμό Ποντίων (508), Κρυονέρι (509), Αγ. Στέφανο Α' (512), Αγ. Στέφανο Β' (513), Ραπεντώσα (536), Νέα Κηφισιά Α' (520), Νέα Κηφισιά Β' (521), Αδάμες Α' (522), Αδάμες Β' (523), Πολιτεία (524), Πηγή (530), Άγιο Στέφανο Γ' (535),Ραπεντώσα (536).Στους δρόμους γύρω από την πλατεία Κάνιγγος παραμένουν: επί της οδού Κάνιγγος (γωνία με Καποδιστρίου) οι αφετηρίες της γραμμής-κορμού προς Κηφισιά (538) και Μαρούσι - Κηφισιά (539), επί της Κάνιγγος (γωνία με Σολωμού) οι αφετηρίες προς Άνω Πεύκη (501) και Μαρούσι (527), επί της Χαλκοκονδύλη οι αφετηρίες προς Λυκαβηττό (023), Μαράσλειο (022), Αγ. Παρασκευή (403), Μεταμόρφωση (402), επί της Τζωρτζ οι αφετηρίες προς Πολύδροσο (401) και Κάτω Χαλάνδρι (404), επί της Βερανζέρου (γωνία με οδό Κάνιγγος) οι αφετηρίες προς Καλογρέζα (602) και Νέα Ιωνία (606), επί της Κάνιγγος (γωνία με Χαλκοκονδύλη) η αφετηρία για Γκύζη (021), επί της οδού Κάνιγγος οι στάσεις προς Άνω Κυψέλη-Κερκύρας (035) και Νέα Κυψέλη (038), επί της οδού Ακαδημίας οι στάσεις για Κυνοσάργους-Τρεις Γέφυρες Α' (024), Κυνοσάργους-Τρεις Γέφυρες Β' (029) και Καισαριανή-Πολύγωνο (224).
Απάντηση
#3
(07-09-2010, 07:39 PM)aliance Έγραψε: 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 1984
ΙΔΡΥΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ
538 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ
539 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΕΣ
532 ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ Γ
Η 532 δεν λειτούργησε ποτέ ως τοπική. Επίσης τότε καταργήθηκε και η 045.
Απάντηση
#4
Φιλαράκι μήπως κάνεις λάθος?Έχω το έντυπο δημιουργίας των ΣΕΠ. και το 045 Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ και το 532 ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ λειτουργούν κανονικά!!!
Απάντηση
#5
το 622 δεν ηταν "ανω γαλατσι" αλλα "γαλατσι"
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#6
Οι γραμμές 750, 883 και 884 ήταν νυχτερινές αν δεν κάνω λάθος.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#7
(09-09-2010, 06:46 PM)aliance Έγραψε: Φιλαράκι μήπως κάνεις λάθος?Έχω το έντυπο δημιουργίας των ΣΕΠ. και το 045 Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ και το 532 ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ λειτουργούν κανονικά!!!
Μιλάμε για γραμμές που είχαν από 1 δρομολόγιο την ημέρα... Για το 532 το ξέρω απλά ως αριθμό, το 045 όμως ήταν δρομολόγιο στην λήξη της βάρδιας (νομίζω από το 551) που κατέβαινε ως Αθήνα με επιβάτες για να περιορίσει τα νεκρά γραμμοχιλιόμετρα.
Απάντηση
#8
(30-09-2010, 11:32 PM)Vasilis21 Έγραψε: το 622 δεν ηταν "ανω γαλατσι" αλλα "γαλατσι"

H 622 ήταν πάντα ΓΟΥΔΗ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ. Το μόνο που έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια ήταν η ορθογραφία της περιοχής ΓΟΥΔΗ.
Η 621 την οποία αντικατέστησε ήταν ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ σε αντιπαράθεση με την 608 που ήταν ΑΘΗΝΑ (αργότερα ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΓΑΛΑΤΣΙ.
(01-10-2010, 08:36 AM)panos81 Έγραψε: Μιλάμε για γραμμές που είχαν από 1 δρομολόγιο την ημέρα... Για το 532 το ξέρω απλά ως αριθμό, το 045 όμως ήταν δρομολόγιο στην λήξη της βάρδιας (νομίζω από το 551) που κατέβαινε ως Αθήνα με επιβάτες για να περιορίσει τα νεκρά γραμμοχιλιόμετρα.

Η 045 ήταν πρωινό δρομολόγια. Ξεκίνησε ως ΠΟΛΙΤΕΙΑ - ΑΘΗΝΑ (μέσω Άνω Κηφισιάς) αλλά επεκτάθηκε μέχρι την Νέα Ερυθραία μέχρι που αντικαταστάθηκε από τοπικές γραμμές (νομίζω ότι ήταν η 526).

Η 532 νομίζω ότι είχε 2 δρομολόγια (πρέπει να το επιβεβαιώσω) το βράδυ.
Απάντηση
#9
εγω θυμαμαι τα magirus που γραφανε 622 "Γουδι-Γαλατσι"
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#10
Ναι, παλιά το τέρμα του 622 ήταν κοινό με του 608.

Στο vidoclip των Ημισκουμπρίων μάλιστα (1998 νομίζω γυρίστηκε) υπάρχει μια σκηνή όπου ο Μυθριδάτης επιβιβάζεται στο Magirus Deutz στην γραμμή 622, στην Λεωφόρο Βεϊκου λίγο πιο κάτω από το σημείο όπου σήμερα είναι το Ολυμπιακό Κλειστό του Γαλατσίου. Το Magirus είναι από αυτά που είχαν ανακατασκευαστεί και ξαναβαφτεί στον χρωματισμό με γκρι ποδιά, λευκό αμάξωμα και την γαλάζια λωρίδα κάτω από τα παράθυρα.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)