Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 3.25 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαδημοτική Συγκοινωνία
#14
(09-02-2010, 05:37 PM)Cmaniac Έγραψε: Αν δεν μπορεις, αστο να το κανει καποιος αλλος που μπορει, ειναι ο κανονας της αγορας... Δυστυχως για κατι τετοιες περιπτωσεις αργει το 2019...

Τι δουλεια εχει το 2019? Εχουμε πει με ποια διαδικασια εγκρινονται και απο ποιον οι γραμμες της δημοτικης συγκοινωνιας. Ο τοπικος δημος (ή δημοι) κανουν αιτημα συνοδευομενο απο μια στοιχειωδη μελετη στον ΟΑΣΑ για την εκαστοτε γραμμη. Ο ΟΑΣΑ καλει την ΕΘΕΛ να αναλαβει ή να αγνοησει τη γραμμη εντος ενος χρονικου διαστηματος (με επιφυλαξη) 30 ημερων. Εαν δεν ενδιαφερεται ή δεν απαντησει η ΕΘΕΛ τοτε ανατιθεται απο τον ΟΑΣΑ στον εκαστοτε δημο ή εργολαβο του δημου (σπανια περπτωση η τελευταια, δυσκολευει τα ρουσφετια και τις προμηθειες).

Το 2019 τετοια καραγκιοζιλικια δεν θα υπαρχουν, ουτε ο καθε τοπικος "αυτοκρατορας" θα ανακαλυπτει "κενα" στη συγκοινωνιακη εξυπηρετηση του δημου του στα οποια θα δρομολογει υπερτιμολογημενα ερειπια οδηγουμενα απο ρουσφετολογικης προσληψης δημοτικους υπαλληλους για να μεταφερουν ενα με δυο ατομα. Στις ελαχιστες περιπτωσεις που δημοτικο λεωφορειο αποδιδει εργο ειναι γιατι ξεκινωντας παντοτε απο την ιδια βαση αξιοποιηθηκαν και οι δυνατοτητες του εγχειρηματος. Τι θα κανει δηλαδη? Νταβατζιλικι στην Arriva?

Αληθεια, ξερετε τον αριθμο των λεωφορειων που ανηκουν σε δημους και τι ποσοστο αυτων στο λεκανοπεδιο? Και το κυριοτερο ποσα απο αυτα ειναι ενεργα? Γιατι και το ανενεργο "συντηρειται" (στα τιμολογια, για να μην πω οτι βαζει και πετρελαιο) καθως επισης και οδηγειται (βασει καταστασεων προσωπικου).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Διαδημοτική Συγκοινωνία - από abc - 04-02-2010, 04:49 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 09-02-2010, 08:10 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)