Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.77 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΕΘΝΟΣ] Θηλιά σε ΟΑΣΑ από περικοπές
#1
Τα πρώτα σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών έφερε το ψαλίδισμα των επιδοτήσεων από το Δημόσιο στις ΔEKO, το οποίο θα επιφέρει άμεση περικοπή σε δαπάνες όπως οι υπερωρίες των εργαζομένων.

Xαρακτηριστική είναι η περίπτωση του OAΣA, ο οποίος αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα μισθοδοσίας πριν από λίγες ημέρες, με τα χρήματα να εκταμιεύονται στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή προκειμένου να πληρωθεί στους εργαζομένους η προκαταβολή του Mαρτίου.

H μείωση της επιδότησης κατά περίπου 20% με βάση απόφαση του υπουργείου Oικονομίας έγινε χωρίς καμία προειδοποίηση, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι. Aποτέλεσμα ήταν η απερχόμενη διοίκηση της EΘEΛ να ζητήσει τη συνδρομή του OAΣA προκειμένου να λάβει βοήθημα, ώστε να προχωρήσει η μισθοδοσία αλλά και η προμήθεια καυσίμων για την κίνηση των λεωφορείων.

Πληροφορίες από το υπουργείο Yποδομών και Mεταφορών αναφέρουν ότι το οριστικό ποσοστό της μείωσης της επιδότησης δεν έχει ακόμα αποφασιστεί. Ωστόσο δεδομένης της οικονομικής κατάστασης και των μέτρων που έχουν ανακοινωθεί, αποφασίστηκε να δοθεί έναντι και όχι ολόκληρη η πρώτη δόση της επιδότησης: «Kανείς δεν μένει απ’ έξω από τα μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης», τόνιζαν χαρακτηριστικά στελέχη του υπουργείου.

O OAΣA ετησίως επιδοτείται από το Δημόσιο για τα εισιτήρια με 140 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο καταβάλλεται σε τέσσερις δόσεις των 35 εκατ. ευρώ. Ωστόσο στο τέλος Φεβρουαρίου, και ενώ έπρεπε να καταβληθούν στον Oργανισμό 35 εκατ. ευρώ της πρώτης δόσης, τελικά του καταβλήθηκαν 29,75 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα να προκληθεί πρόβλημα στη μισθοδοσία των οδηγών της EΘEΛ.

Πήραν έναντι
Προκειμένου να λυθεί προσωρινά το πρόβλημα, δόθηκε έναντι από τη δεύτερη δόση της επιδότησης, ενώ η νέα διοίκηση του OAΣA ήδη μελετά τις περικοπές που θα επιφέρουν τα νέα δεδομένα.
Aπό το υπουργείο διαμηνύουν ότι η οδηγία για περικοπές στις δαπάνες των ΔEKO ισχύει για κάθε φορέα, γι’ αυτό και έχει ζητηθεί σημαντικός περιορισμός των δαπανών. Προσθέτουν, πάντως, ότι η μείωση των επιδοτήσεων δεν θα αντισταθμιστεί με νέες αυξήσεις στα εισιτήρια, τα οποία αν και κοστίζουν 1 ευρώ, το πραγματικό τους κόστος για τον OAΣA φτάνει το 1,6 ευρώ με τα 0,60 ευρώ να καλύπτονται έως τώρα από την κρατική επιδότηση.

«Θύμα» της περιστολής των επιδοτήσεων, πάντως, θα είναι οι πρόσθετες αμοιβές των εργαζομένων στις συγκοινωνιακές εταιρείες, καθώς η εντολή στις νέες διοικήσεις περιλαμβάνει άμεσες περικοπές στην υπερεργασία.
Μαρία Λιλιοπούλου
Απάντηση
#2
Μηπως πρεπει να σταματησει η "κοινωνικη πολιτικη" της εκαστοτε κυβερνησης και να πληρωνουμε το ακριβες αντιτιμο του εισιτηριου? Αυτες τις αμαρτιες πληρωνουμε τωρα!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#3
Εγω το ειπα και στο blog, κατι κατηγοριες πιο κατω..
  • Προστιμο 300-400 Ευρω
  • Ελεγχοι εισητηριων
  • Εκδοτικα μεσα στα οχηματα

Δεν θελει πολλη σκεψη.. Ενεργειες θελει.
Απάντηση
#4
(06-03-2010, 02:12 PM)Cmaniac Έγραψε: Εγω το ειπα και στο blog, κατι κατηγοριες πιο κατω..
  • Προστιμο 300-400 Ευρω
  • Ελεγχοι εισητηριων
  • Εκδοτικα μεσα στα οχηματα

Δεν θελει πολλη σκεψη.. Ενεργειες θελει.
Δεν ξέρω εάν σχετίζεται, αλλά την προηγούμενη δευτέρα (1/3) πήρα το 55ο από το Μαρούσι (στην στάση μετά την ΗΒΗ) προς Κηφισία. Μία στάση πιο κάτω πέρασε ελεγκτής. Δεν μου έχει ξανατύχει τόσο μακριά από το κέντρο να γίνει έλεγχος.

Τώρα σχετικά με το εισητήριο των 1,60 εγώ θα προτιμούσα να γινόντουσαν πρώτα κάποιες οικονομίες:
1)Κατάργηση των γραμμών παράλληλων με το Μετρό. Τα έχουμε γράψει πολλές φορές και τελικά έγινε μόνο στην Μεσογείων και το Β5 συνεχίζει να πηγαίνει Τσακό και το 403 ενισχύει τους κορμούς
2)Μείωση των υπερωριών με την πρόσληψη οδηγών
3)Ποιοί πολλοί έλεγχοι στα εισητήρια.

Τι πιστεύω ότι θα γίνει. Ότι και να λένε τώρα το εισητήριο θα αυξηθεί το Φθινόπωρο για να καλυφθεί αυτό που δεν μπορεί να καλύψει ο κρατικός προϋπολογισμός.
Απάντηση
#5
Ειδικά για τον έλεγχο εισητηρίων, θα συμφωνήσω απόλυτα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν ελεγκτές. Από ότι ξέρω οι πιο πολλοί που κάνουν έλεγχο είναι οδηγοί απλά και τπτ άλλο. Για τα εκδοτικά μέσα στο όχημα είναι πολύ καλή ιδέα, αν και πιστεύω είναι μη πραγματοποιήσιμη, για τον απλούστατο λόγο ότι θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να φύγει το όχημα. Είχε εφαρμοστεί και παλιά μία τέτοια ιδέα, αλλά είχε αποτύχει το σχέδιο. Δυστυχώς στα λόγια είναι όλα καλά, οι πράξεις δεν γίνονται και αν γίνουν καθυστερούν πολύ...
Απάντηση
#6
(06-03-2010, 07:16 PM)kostas260 Έγραψε: Ειδικά για τον έλεγχο εισητηρίων, θα συμφωνήσω απόλυτα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν ελεγκτές. Από ότι ξέρω οι πιο πολλοί που κάνουν έλεγχο είναι οδηγοί απλά και τπτ άλλο. Για τα εκδοτικά μέσα στο ...

να κάνω μία τολμηρή πρόταση:

1)Αύξηση του προστίμου όπως προτείνει ο cmaniac
2)Χρήση ιδιωτικής εταιρείας η οποία θα πληρώνεται από την παραπάνω αύξηση. Δηλαδή ο ΟΑΣΑ θα εισπράτει ότι και σήμερα

Δεδομένου και του εκτεταμένου δικτύου της ΕΘΕΛ και των ΗΛΠΑΠ θα βοηθήσει και στην μείωση της ανεργίας.
Απάντηση
#7
Να κάνω μια πιο "δυναμική" πρόταση: Τώρα που γυρίζει (και θα κάνουν τουμπεκί και τα μικροσυμφέροντα - δημαρχαίοι), κόψιμο όποιας γραμμής/σαβούρας κυκλοφορεί στην Αθήνα. Χονδρικά ό,τι λέμε από καιρό (όχι παράλληλη κυκλοφορία με μετρό κλπ).
Έτσι πρόχειρα μού 'ρχονται: 103, 108, 111, 208, ΑΒ17, 839, 812, 851. Το Χ94 από/προς Νομισματοκοπείο. Στον Πειραιά 218/232/Χ96 πίσω στην Πλ. Καραισκάκη.
Σε δεύτερο πλάνο, γενική αναδιάταξη των γραμμών του Πειραιά και των προαστείων του, που έχει 100 γραμμές και η κάθε μια πάει από άλλο στενό.
Απάντηση
#8
(07-03-2010, 01:23 AM)Citaro Έγραψε: Το Χ94 από/προς Νομισματοκοπείο. Στον Πειραιά 218/232/Χ96 πίσω στην Πλ. Καραισκάκη.
Ειδικά για το Χ94 όπως έχω ξαναγράψει η πρόταση μου είναι να μείνει στην άμυνα να γίνει 24ώρη (όπως η Χ92) και η Χ95 να πηγαίνει από περιφερειακή υμηττού.
Απάντηση
#9
ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΒΛΑΚΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ !ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΠΕΤΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΤΑΙ!
Απάντηση
#10
(07-03-2010, 02:43 AM)abc Έγραψε: Ειδικά για το Χ94 όπως έχω ξαναγράψει η πρόταση μου είναι να μείνει στην άμυνα να γίνει 24ώρη (όπως η Χ92) και η Χ95 να πηγαίνει από περιφερειακή υμηττού.
Συγγνωμη που θα βγω Off topic αλλα τα ψωμια του Χ94 δεν ειναι πολλα. Εξοικονομηση 6 οχηματων και 12 οδηγων.
Και για να μπω λιγο μεσα στο θεμα, σε τοσα καναν αυξηση μεχρι και στο ΦΠΑ δεν κανουν και στα εισιτηρια? Δεν λεω καλη η κοινωνικη πολιτικη αλλα πρεπει να γινει και τιποτα πιο ουσιαστικο.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Εθνος] Τρέχουν αυξήσεις και περικοπές με bonus malus οι επιδοτήσεις Cmaniac 2 3.713 11-07-2010, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panitos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)