Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[LamiaReport] Η κόντρα φοιτητών - ΚΤΕΛ συνεχίζεται
#1
Σήμερα συναντήθηκαν για 3η φορά στα δικαστήρια οι δύο πλευρές, αφού οι σπουδαστές μίσθωσαν άλλο λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους, προς και από το ΤΕΙ Λαμίας.

Και αυτή τη φορά το δικαστήριο εξέδωσε προσωρινή διαταγή να σταματήσει το μισθωμένο λεωφορείο τα δρομολόγια των σπουδαστών.

Ωστόσο εκκρεμεί και η μήνυση που κατέθεσε το τουριστικό γραφείο εναντίον του Αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, υποστηρίζοντας ότι τα δρομολόγια του μισθωμένου λεωφορείου δεν έχουν καμία σχέση με το δρομολόγιο της γραμμής του Αστικού και έτσι δεν υπάρχει ταύτιση στο δρομολόγιο και τις στάσεις, που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την έκβαση της υπόθεσης.

Οι σπουδαστές από την πλευρά τους δηλώνουν ότι θα παλέψουν και θα αγωνιστούν για το δίκαιο και εύλογο αίτημά τους, την ελεύθερη επιλογή του τρόπου μετακίνησης τους στο ΤΕΙ Λαμίας.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Έτσι!!! Καλά κάνουν και συνεχίζουν και ανταποδίδουν γιατί πολύ θράσος απο τα Αστικά ΚΤΕΛ βλέπω, ενώ οι τιμές συναρτήσει των αποστάσεων είναι εξωφρενικές.

Η ιδέα με το πουλμαν ήταν παρα πολύ καλή... Αντε να δούμε αν δικαιωθούν στην Λαμία πιστεύω θα ανοίξει ο δρόμος για αντίστοιχες διαμαρτυρίες σε πιο μεγαλες επαρχιακές πόλεις που στηρίζονται στους φοιτητές!

Να καταλάβουν επιτέλους και αυτοί οι κύριοι που μας στριμώχνουν σαν σαλάμια σε ώρες αιχμής επειδή περνάνε ανα μισή (και αν) ώρα ότι όταν κάποιος δεν κάνει την δουλεία του σωστά υπάρχουν και άλλες λύσεις... Η μετακίνηση είναι δικαίωμα και μάλιστα όσοι νομίζουν ότι μπορούν να έχουν το μονοπώλιο είναι γελασμένοι... Και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι να πάνε οι εν λόγω κάποιοι σπίτια τους...
Απάντηση
#3
Επομενο σταδιο ειναι να γινει αναληψη της υπηρεσιας μεσω δαγωνισμου.

Μπορει να αναγνωριστει ως τουριστικη υπηρεσια και οχι συγκοινωνια, δηλαδη αρχη και τελος, χωρις ενδιαμεσες στασεις για εξυπηρετηση.

Εκει τοτε μπορει το Αστικο ΚΤΕΛ και καθε Αστικο ΚΤΕΛ να διεκδικησει την υπηρεσια αυτη εφ οσον εχει την αναλογη αδεια. Γιατι εγω μπορει να μην θελω να πραγματοποιω την διαδρομη την οποια μπορει να γινεται μεσα σε 10 λεπτα σε μιση ωρα ή και 40 λεπτα.

Δεν ξερω αν το παραπανω στεκει νομικα, αλλα θα το μαθουμε συντομα με την αποφαση του δικαστηριου. Εσεις στο Ηρακλειο η αληθεια ειναι οτι εχετε πολυ υψηλο κοστος στις μετακινησεις σας. Εδω στην Καβαλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ καποια ανταποδωση για τους τακτικους πελατες (μηνιαιες καρτες απεριοριστων), πραγμα που με εβρισκε αντιθετο απο την πρωτη στιγμη.

Επισης δεν γνωριζουμε τι ωρα φευγει το λεωφορειο εκ των προτερων. Δεν υπαρχει προγραμμα αναχωρησεων απο την αφετηρια. Δηλαδη ακομα και τον σταθμαρχη να ρωτησουμε δεν προκειται να μαθουμε ποτε θα ερθει το λεωφορειο. Μονο εμπειρικά και αυτο γιατι μαλλον εχουν βρει καποιον μπουσουλα που ακολουθουν. Βεβαια, αν το λεωφορειο ειναι πιο γρηγορο η πιο αργο απο τα αλλα γινεται ενας χαμος, το γρηγορο προλαβαινει το αργο, το προσπερναει και αμα τυχει.. Εαν περισσεψει καποιο, απο την αλλη για να μην καθεται παει σε οποιο δρομολογιο να ναι.. Δεν συγχρονιζουν τα δρομολογια ωστε να υπαρχει αλληλουχια μεταξυ των λεωφορειων που εξυπηρετουν και τις ιδιες περιοχες, ενω για το κερασακι στην τουρτα, η τηλεματικη που δουλευει και δεν δουλευει δεν βλεπω να εχει χρησιμοποιηθει ποτε για τον συντονισμο των λεωφορειων.
Απάντηση
#4
Αυτό που προτείνεις είναι η λύση... Να πούμε ότι "Εγώ θέλω να μπαίνω σε λεωφορείο που έχει προορισμό το Πανεπιστήμιο/Τει και να φτάνω σε 10 λεπτά και δεν θέλω ούτε 50 άσχετες στάσεις, ούτε παππούδες που έχουν βγεί πρωί πρωί για βόλτα εξετάσεις ή ότι άλλο". Βέβαια θα πρέπει να γίνει σαν τις γραμμές του αεροδρομίου στην Αθήνα όπου επιτρέπεται μόνο η επιβίβαση σε μερικά ενδιάμεσα σημεία γιατί αλλιώς δεν θα έχει απήχηση.

Βέβαια αυτό πρέπει να γίνει σε συνεννόηση με την πρυτανεία η οποία και θα επικυρήξει τον διαγωνισμό για τις μετακινήσεις των φοιτητών και θα βάλει και τους όρους και την ανταμοιβή για την μετακίνηση αυτή.




(05-05-2011, 09:01 PM)Cmaniac Έγραψε: Εσεις στο Ηρακλειο η αληθεια ειναι οτι εχετε πολυ υψηλο κοστος στις μετακινησεις σας. Εδω στην Καβαλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ καποια ανταποδωση για τους τακτικους πελατες (μηνιαιες καρτες απεριοριστων), πραγμα που με εβρισκε αντιθετο απο την πρωτη στιγμη.

Μην νομίζεις ότι έχεις κανένα τρομερό κέρδος... Αν τα βάλεις κάτω θα δείς ότι για να κερδίσεις 5-10 ευρώ από την κάρτα σε σχέση με τα εισητήρια πρέπει να πηγαίνεις κάθε μέρα στο πανεπιστήμιο όλο το μήνα και να κάνεις και κάποιες ενδιάμεσες διαδρομές αλλιώς το μόνο προνόμιο είναι η μετεπιβίβαση και ότι δεν έχεις το άγχος να τρέχεις για εισητήρια... Δεν θέλω να σχολιάσω ότι τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο δεν εκδίδουν κάρτα λες και παύουμε να είμαστε φοιτητές. Το ακόμη πιο εξωφρενικό είναι ότι η κάρτα τυπικά ισχύει σε γραμμές απο το σπίτι σου και προς το πανεπιστήμιο μόνο (γι αυτό και γράφει διευθυνση κατοικίας και σχολή στην οποία είσαι) αλλά προς το παρόν κανένας δεν μου έχει δημιουργήσει θέμα γι αυτό (αυτό έλειπε με τα 40 ευρώ που σκάμε)...

Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ημέρα] Έκπτωση 25% από το ΚΤΕΛ Ζακύνθου στα εισιτήρια των πρωτοετών φοιτητών Konstantinos MercedesBenz 1 3.260 06-10-2011, 11:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Paul
  [Το Βήμα] ΚΤΕΛ εναντίον φοιτητών στη Λαμία Konstantinos MercedesBenz 0 2.211 19-04-2011, 10:50 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)