Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.47 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Πεύκης
#1
ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η Δημοτική Συγκοινωνία ξεκίνησε στην Πεύκη το 1995, με ένα λεωφορείο ΕΛΒΟ-Μίδας. Η διαδρομή αρχικά ήταν (όπως έγραφε και στην προμετωπίδα του λεωφορείου) ΚΑΤ - ΕΙΡΗΝΗ.

Η αφετηρία του Κ.Α.Τ. βρίσκεται στην γωνία των οδών Άρεως και Μικράς Ασίας, στα σύνορα Αμαρουσίου - Πεύκης - Κηφισιάς, δύο τετράγωνα από την είσοδο του σταθμού των Η.Σ.Α.Π.

Αρχικά, στην κάθοδο κατευθυνόταν στον σταθμό της Ειρήνης, ώστε να συνδέει με τον Η.Σ.Α.Π. και στα δύο άκρα, βεβαίως τότε δεν υπήρχε ο σταθμός Νερατζιώτισσας ούτε ο Προαστιακός. Η στάση ήταν στην είσοδο της ΣΕΛΕΤΕ, δεν έκανε όμως άλλες στάσεις εντός του Δήμου Αμαρουσίου. Όταν ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής της Αττικής Οδού και η πρόσβαση στην Ειρήνη μέσω της οδού Πέλικα αποκόπηκε, τα δρομολόγια έπαψαν να εξυπηρετούν τον σταθμό και τερμάτιζαν στην οδό Βύρωνος.

Στην άνοδο, αρχικά δεν περνούσε από την οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης και την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, αντ' αυτού από την Κονίτσης συνέχιζε ευθεία Κορίνθου και δεξιά Αγωνιστών.

Τα δρομολόγια ήταν ανά 1 ώρα, Δευτέρα με Παρασκευή, από 06:00 μέχρι 15:30.

Από το 1998, κατόπιν παρότρυνσης των κατοίκων, το ωράριο επεκτάθηκε μέχρι τις 22:30. Τα απογευματινά δρομολόγια εκτελούσε το σχολικό λεωφορείο της Πεύκης.

Το 2002 έγινε ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης, με την προμήθεια τον Σεπτέμβριο δύο νέων λεωφορείων ΜΑΝ-Sfakianakis. Από τις 18 του μήνα, τα δρομολόγια πύκνωσαν (κάθε 30 λεπτά), καθιερώθηκαν δρομολόγια το πρωϊ και μεσημέρι του Σαββάτου, και η διαδρομή της ανόδου τροποποιήθηκε ώστε να διέρχεται και από τις οδούς Χρυσοστόμου Σμύρνης, Δαγκλή και Ελευθερίου Βενιζέλου, αποκτώντας έτσι ένα σχήμα S στην Κάτω Πεύκη, ενώ στην κάθοδο καθιερώθηκε το λεωφορείο να επιστρέφει στο ΚΑΤ μετά από το Ηλιακό Χωριό, και κατόπιν να αναχωρεί προς το κέντρο της Πεύκης και την Κάτω Πεύκη.

Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η γραμμή ξεκίνησε να κατευθύνεται προς τον σταθμό της Νερατζιώτισσας, αποκαθιστώντας έτσι την σύνδεση της Κάτω Πεύκης με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Όμως, η μειωμένη κίνηση τα απογεύματα/βράδυα και το Σάββατο οδήγησε στην περικοπή των δρομολογίων, που από τις 5:30 το απόγευμα και το Σάββατο επανήλθαν σε 60λεπτη συχνότητα.

Το 2007 η Δημοτική Συγκοινωνία Πεύκης νομιμοποιήθηκε. Όμως, οι συχνές βλάβες που παρουσίαζαν τα δύο λεωφορεία (εν τω μεταξύ ο Μιδας, που από το 2002 ήταν εφεδρικός, αποχώρησε από τον στόλο), οδήγησαν στην απόφαση τα δρομολόγια να γίνονται όλη την ημέρα ανά 1 ώρα, καθώς σχεδόν πάντα ένα λεωφορείο ήταν χαλασμένο. Έτσι, η επιβατική κίνηση μειώθηκε σημαντικά.

Τον Οκτώβριο του 2009 παραγγέλθηκαν από την Solaris δύο νέα λεωφορεία Urbino 8.6, ίδια με αυτά της Ε.ΘΕ.Λ., με την μέθοδο του leasing. Παρότι το σχετικό δελτίο τύπου ανέφερε ότι θα κυκλοφορούσαν από τα Χριστούγεννα του 2009, και στα παλιά λεωφορεία έβαλαν μάλιστα και φωτογραφία του ενός Solaris έξω από το εργοστάσιο στην Πολωνία, τα δύο νέα λεωφορεία δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα στους δρόμους της Πεύκης.

ΣΤΟΛΟΣ
Αυτή την στιγμή κυκλοφορούν μόνο τα δύο MAN-Sfakianakis, ημιχαμηλού τύπου (1 σκαλί ανά πόρτα), 33 θέσεων.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Διαδρομή Νο 1 (Από Ανω Πεύκη προς Σταθμό ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσας)
Αφετηρία οδός Αρεως & Μ.Ασίας (ΚΑΤ -Αφετηρία Νο 1)

ΚΑΤ - Κωνσταντινουπόλεως -25ης Μαρτίου -Αργυροκάστρου - Δάσους-Βενιζέλου - Ηλίου -Αιόλου -Καράγιωργα - Αγ.Βαρβάρας- Μ.Μπότσαρη- Δημοκρατίας - Πίνδου - ΚΑΤ - Κων/πόλεως -Πλαστήρα-Λ.Ειρήνης - Ελ.Βενιζέλου -Κορίνθου - Αγωνιστών - Βύρωνος- Σταθμός ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσας

Διαδρομή Νο 2 (Από Σταθμό ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσας προς Ανω Πεύκη)
Αφετηρία Σταθμός ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσας (Αφετηρία Νο 2)

Σταθμός ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσας -Ψαρρών-Βύρωνος(Φούρνος Βενέτη)-Ναούσης-Δωδεκανήσου-Κονίτσης-Χρ.Σμύρνης - Δαγκλή-Ελ.Βενιζέλου -Κορίνθου -Αγωνιστών -Βόλου-Αγωνιστών -Αποστολοπούλου - Λ.Ειρήνης - Δημοκρατίας - Πίνδου-ΚΑΤ (Άρεως & Μ.Ασίας)

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
Δευτέρα με Παρασκευή από 5:30 μέχρι 22:30 ανά 1 ώρα.
Σάββατο από 8:00 μέχρι 15:00 ανά 1 ώρα

ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΑ
Αρχικά, το λεωφορείο πάρκαρε στο προαύλιο του παλιού Δημαρχείου. Μετά ο χώρος χρησιμοποιήθηκε για τα έργα κατασκευής του νέου κτιρίου που περιλαμβάνει το Δημαρχείο, το Δημοτικό Θέατρο και το Δημοτικό Αναψυκτήριο και Κολυμβητήριο. Τα λεωφορεία από τότε πάρκαραν στο αμαξοστάσιο του Δήμου στα σύνορα Πεύκης και Λυκόβρυσης, κοντά στο Ηλιακό Χωριό και το κλειστό γυμναστήριο. Πρόσφατα, ο χώρος αυτός παραχωρήθηκε για άλλη χρήση, και τα λεωφορεία μένουν εκτεθιμένα σε ένα αναξιοποίητο οικόπεδο επί των οδών Δαγκλή και Κουντουριώτη, που προορίζεται για πλατεία.
Απάντηση
#2
(05-02-2010, 03:23 PM)panos81 Έγραψε: ...και τα λεωφορεία μένουν εκτεθιμένα σε ένα αναξιοποίητο οικόπεδο επί των οδών Δαγκλή και Κουντουριώτη, που προορίζεται για πλατεία.

Ευκαιρία να πάνε οι "μπογιατζήδες της νύχτας" να τα περάσουν ένα χέρι χρώμα (καταλαβαίνετε πιστεύω τι εννοώ). Και ύστερα να ανέβουν τα δημοτικά τέλη (έξοδα συντήρησης δήθεν), για να καθαρίσουν από τα σπρέϋ και να επιδιορθωθούν και τυχόν άλλες φθορές! Άλλωστε, ποιός να νοιαστεί. "Δε βαριέσαι, δημόσια είναι".
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
Ήδη το ένα φέρει κάτι γαλάζιες γραμμές από γκραφίττι έξω. Όσο για μέσα περιττό να πούμε πόσα μηνυματάκια με στυλό, μαρκαδόρους, μπλάνκο και χαραγμένα τζάμια υπάρχουν μέσα. Επίσης, τα λεωφορεία παρουσιάζουν και πρόβλημα στεγανότητας στις πλάγιες προμετωπίδες. Όταν βρέχει, μπάζουν...
Απάντηση
#4
Μεταφέρω και εδώ ένα e-mail που έστειλα στον Δήμο Πεύκης σήμερα. Γιατί (και) χθες, το δρομολόγιο των 6:00 είτε πέρασε (πάλι) αρκετά πριν την ώρα του ή το "έφαγαν" τελείως (πάλι) και ενώ σκοτώθηκα να φτάσω έγκαιρα στην Νερατζιώτισσα, εν τέλει αναγκάστηκα να πάρω ΗΣΑΠ για Μαρούσι και μετά 020 και να κάνω μισή ώρα παραπάνω να φτάσω σπίτι μου, και επειδή αυτό συμβαίνει συχνά έχει αρχίσει να μου την βιδώνει...

Προς τους αρμοδίους για την Δημοτική Συγκοινωνία Δήμου Πεύκης

Χρησιμοποιώ τακτικά την Δημοτική Συγκοινωνία επιστρέφοντας από την εργασία μου, κυρίως το δρομολόγιο των 18:00 ή των 19:00 από τον σταθμό Νερατζιώτισσας, συνήθως φτάνοντας με το δρομολόγιο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αεροδρόμιο - Άνω Λιόσια με προγραμματισμένη ώρα διέλευσης από την Νερατζιώτισσα στις 17:53 ή 18:53 αντίστοιχα. Με δεδομένο ότι το δημοτικό λεωφορείο έχει προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης από τον σταθμό Νερατζιώτισσας στις 18:00 ή 19:00, με βάση τα όσα αναφέρετε στον σχετικό πίνακα δρομολογίων στην ιστοσελίδα του Δήμου ( http://www.dhmospefkis.gr/ODHMOS/dhmotikh.htm ), μεσολαβεί έτσι ένα διάστημα 7 λεπτών από την άφιξη του τρένου μέχρι την αναχώρηση του λεωφορείου και, υπολογίζοντας ότι η μετάβαση από την αποβάθρα ως την στάση δεν διαρκεί πάνω από 2 λεπτά, δίδει 5 περίπου λεπτά αναμονής στην στάση.

Πολλές φορές όμως, όπως και εχθές 17-2-2010, η αναμονή είναι μάταιη καθώς το λεωφορείο δεν έρχεται ούτε στις 18:00 όπως είναι προγραμματισμένο ούτε, με μια μικρή αναμονή στην στάση για να δοθεί το περιθώριο μιας εύλογης καθυστέρησης στο δρομολόγιο, λίγα λεπτά αργότερα, με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι και εγώ όπως και άλλοι συνεπιβάτες μου, να χρησιμοποιούμε τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, που το διάστημα αυτό λόγω των έργων ανακατασκευής της επιδομής είναι ιδιαίτερα αναξιόπιστος και παρουσιάζει πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια) μέχρι το Μαρούσι και κατόπιν να πρέπει να χρησιμοποιήσουμε άλλο λεωφορείο του Ο.Α.Σ.Α. (Α8, 541, 527, 501, 555) ή της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (020, 070) για να μεταβούμε στον προορισμό μας, και βεβαίως με δεδομένο το ότι τα λεωφορεία αυτά διέρχονται στις πλείστες των περιπτώσεων αρκετά μακριά από τις στάσεις της Δημοτικής Συγκοινωνίας Πεύκης, που συνεπάγεται ίσως και αρκετό περπάτημα ως τον προορισμό μας, δημιουργώντας έτσι μια συνολική καθυστέρηση της τάξεως των 20 έως 40 λεπτών ανάλογα με το πού κατοικεί ο καθένας.

Η μη διέλευση του λεωφορείου την προγραμματισμένη ώρα συνεπώς σημαίνει είτε ότι το λεωφορείο περνά από την στάση αρκετά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα, είτε ότι το δρομολόγιο δεν εκτελείται καθόλου. Όποιο και από τα δύο να συμβαίνει, είναι αδικαιολόγητο.

Εάν το δρομολόγιο περνά νωρίτερα, ο οδηγός οφείλει να περιμένει την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης πριν να φύγει. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, λόγω ιδιωτικών αυτοκινήτων που έχουν σταθμεύσει παράνομα στην στάση, θα πρέπει είτε να περιμένει σε κοντινό σημείο όπου μπορεί να σταθμεύσει προσωρινά, είτε στην έσχατη ανάγκη να κάνει έναν κύκλο του τετραγώνου και να επιστρέψει. Δεν είναι επιτρεπτό, ειδικά με την τόσο αραιή συχνότητα δρομολογίων της γραμμής (60') και ελλείψη εναλλακτικών λύσεων (τα 527 και 501 του Ο.Α.Σ.Α. που ακολουθούν παραπλήσια διαδρομή σε μεγάλο βαθμό δεν διέρχονται ούτε από την Νερατζιώτισσα ούτε από άλλο σταθμό του Προαστιακού), να αφήνετε τους επιβάτες "απ' έξω".

Το να μην εκτελούνται καθόλου τα δρομολόγια χωρίς ενημέρωση πάλι δεν είναι επιτρεπτό. Με βάση το τι ανέφερε ο Δήμαρχος στο δελτίο τύπου σχετικά με την αγορά των 2 νέων Solaris Urbino ( http://www.dhmospefkis.gr/DELTIA/THEMATA...202009.htm ), ο λόγος που περιορίστηκε η συχνότητα δρομολογίων στα 60 λεπτά αντί 30 που ήταν προηγουμένως, ήταν οι συχνές βλάβες που παρουσίαζαν τα υπάρχοντα 2 λεωφορεία ΜΑΝ-Sfakianakis, και έτσι προτιμήθηκε να είναι το ένα σε κυκλοφορία και το άλλο ως εφεδρικό. Τι συμβαίνει λοιπόν; Είναι χαλασμένα και τα δύο και δεν εκτελούνται τα δρομολόγια; Βεβαίως κάποτε υπήρχε και τρίτο λεωφορείο που είχε ακριβώς αυτόν τον ρόλο, του εφεδρικού, έτσι ώστε αν χαλούσε ένα από τα 2 τότε κυκλοφορούντα, να μπορεί να αντικατασταθεί χωρίς επίπτωση στα δρομολόγια. Προφανώς το τρίτο λεωφορείο αποσύρθηκε, με τα προαναφερθέντα επακόλουθα.

Και μιας και αναφέρθηκα στα δύο νέα Solaris Urbino, το ως άνω δελτίο τύπου μιλούσε για παραλαβή και έναρξη κυκλοφορίας τους προς το τέλος του 2009. Στα παράθυρα των υφιστάμενων λεωφορείων επικολλήθηκε το σχετικό άρθρο από το περιοδικό του Δήμου, μαζί με μια φωτογραφία του ενός από τα νέα λεωφορεία στο εργοστάσιο της Solaris στην Πολωνία. Όπου να'ναι όμως φεύγει και ο Φεβρουάριος του 2010 και τα λεωφορεία τα έχουμε δει μόνο στην φωτογραφία αυτή, και όχι στους δρόμους. Πού οφείλεται η τόσο μεγάλη καθυστέρηση; Προφανώς τα λεωφορεία έχουν κατασκευαστεί, για να υπάρχει και φωτογραφία τους, γιατί λοιπόν δεν παραδίδονται και δεν τίθενται στην κυκλοφορία, ώστε να υπάρξει, αν όχι επαναφορά της συχνότητας στα 30 λεπτά, τουλάχιστον αύξηση της αξιοπιστίας των ήδη εκτελούμενων δρομολογίων; Και αν υπάρχει πρόθεση για αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, τότε εξυπακούεται πως τουλάχιστον 1 από τα υφιστάμενα λεωφορεία πρέπει να παραμείνει σε λειτουργία ως εφεδρικό. Τα Solaris είναι λεωφορεία με πολύ πιο σύνθετη κατασκευή και προδιαγραφές από τα υπάρχοντα, με τις όποιες απαιτήσεις αυτό συνεπάγεται για την συντήρησή τους. Και εάν τύχουν ελλειπούς συντήρησης όπως συνέβαινε με τα λεωφορεία που κυκλοφορούν μέχρι τώρα, τόσο επί της προηγούμενης δημοτικής αρχής όσο και επί της σημερινής (προσωπικά δεν έχω κανένα ενδιαφέρον για την πολιτική και δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι Δήμαρχος και από ποια παράταξη προέρχεται, αλλά το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει ο Δήμος του οποίου ηγείται στους πολίτες), δεν θα αργήσουν και τα Solaris να βγάλουν προβλήματα που ίσως μάλιστα η επισκευή να είναι και πιο πολύπλοκη, χρονοβόρα και δαπανηρή, με τις όποιες συνέπειες προς τους επιβάτες - πολίτες.

Εάν η Δημοτική Συγκοινωνία δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο έργο που καλείται να επιτελέσει, θα έπρεπε επίσης ο Δήμος να μεριμνήσει για εναλλακτικές λύσεις σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Α. Πολύ σωστά όταν ο Δήμος Αμαρουσίου εξέφρασε την πρόθση κατάργησης της διαδημοτικής γραμμής 070, αφήνοντας την Πεύκη μόνο με το 555 του Ο.Α.Σ.Α. για το οποίο, πέραν του ότι πρέπει κάποιος να πληρώσει εισιτήριο για να το χρησιμοποιήσει, δεν εξυπηρετεί επαρκώς το κέντρο της Πεύκης, η δημοτική αρχή τοποθετήθηκε και εν τέλει κατάφερε, σε συνεργασία και με τους ομολόγους της από τον Δήμο Λυκόβρυσης, να διατηρηθεί το 070 σε λειτουργία. Γιατί δεν επεμβαίνει π.χ. στο θέμα των 501/527 και 642; Οι γραμμές αυτές πηγαινοέρχονται με νούμερα επιβατών που θυμίζουν Ι.Χ. ή ταξί, παρότι θα μπορούσαν, με την χάραξη που έχουν, να καλύψουν αρκετά καλά τις συγκοινωνιακές ανάγκες της Πεύκης (ειδικά της Κάτω Πεύκης) καλύπτοντας τις αδυναμίες της Δημοτικής Συγκοινωνίας, εάν η δημοτική αρχή είχε ζητήσει π.χ. την επέκταση των 501/527 μέχρι τον Ο.Τ.Ε. στην Λεωφόρο Κηφισίας, ώστε να έχουν σύνδεση και με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο αλλά και να τροφοδοτούν καλλίτερα τις γραμμές-κορμούς της Λεωφ. Κηφισίας. Ή την επέκταση της 642 προς το κέντρο της Πεύκης ή και προς την Άνω Πεύκη στα χνάρια του παλιού 502;

Γιατί τόσον καιρό ο Δήμος δεν προβαίνει σε κινήσεις απλές και σχετικά ανέξοδες, ώστε να κάνει την Δημοτική Συγκοινωνία πιο εύχρηστη; Σε πολλά σημεία υπάρχουν ακόμα οι πινακίδες των στάσεων του 1995, που δείχνουν τα δρομολόγια όπως ίσχυαν τότε. Σε άλλα σημεία, έχουν τοποθετηθεί "σκέτες" πινακίδες Π-28 που απλά απεικονίζουν ένα σκαρίφημα λεωφορείου, αλλά δεν προσφέρουν καμία περαιτέρω πληροφόρηση στον κόσμο πέραν του ότι απλά, εδώ κάποτε σταματά κάποιο λεωφορείο. Τόσο δύσκολο είναι να επικολληθεί πάνω τους ένα αυτοκόλλητο με το λογότυπο του Δήμου Πεύκης και τις ισχύουσες ώρες διέλευσης; Πιστεύω πως ένας laser εκτυπωτής και ένα πακέτο αυτοκόλλητο χαρτί είναι μέσα στις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου. Όπως επίσης και ένας χάρτης της διαδρομής μπορεί να αναρτηθεί μέσα στα λεωφορεία, για να ξέρει ο κόσμος πού πηγαίνει. Δεν μπορούν όλοι να γνωρίζουν την διαδρομή απ' έξω, ούτε μπορούν να έχουν όλοι πρόσβαση στο Internet και ειδικά όταν είναι στον δρόμο για να ενημερώνονται μέσω αυτού για τα δρομολόγια. Και όταν υπάρχει δίπλα το Μαρούσι (με το 070 της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου να περνά και από την Πεύκη), όπου η ανάρτηση της ώρας διέλευσης σε κάθε στάση και χάρτη σε όσες έχουν στέγαστρα είναι κάτι το δεδομένο, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες, λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλοί χρήστες της δημοτικής συγκοινωνίας της Πεύκης χρησιμοποιούν τακτικά και αυτή του Αμαρουσίου.

Βεβαίως δεν λέω ότι πρέπει να αντιγράψετε το Μαρούσι ή κάποιον άλλο Δήμο. Γιατί υπάρχουν και Δήμοι όπου οι δημοτικές συγκοινωνίες είναι είτε τελείως υποτυπώδεις, ή υπάρχουν μόνο στα χαρτιά. Με την νοοτροπία "υπάρχουν και χειρότερα" όμως, δεν γίνεται δουλειά. Η Πεύκη, αναλογικά με το μέγεθος, τον πληθυσμό και τα σημεία ενδιαφέροντος που έχει, αντιμετωπίζει δυσανάλογα μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Και γι' αυτό χρειάζεται μια δημοτική συγκοινωνία που να μπορεί ο κόσμος να την εμπιστευτεί και όχι να ωθεί όσους έχουν Ι.Χ. να το χρησιμοποιούν αβέρτα, ενώ όσοι δεν έχουν να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν είτε τα μπλε λεωφορεία είτε, ακόμα χειρότερα, ταξί για τις μετακινήσεις τους. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μια συγκοινωνία εύχρηστη και αξιόπιστη.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Παναγιώτης Χ. Κωνσταντινίδης
panayiotis.constantinides@otenet.gr

______________________________________________________
Think before you print
Απάντηση
#5
Την περασμένη Τετάρτη (17-3-2010) ο Δήμος Πεύκης παρέλαβε επιτέλους, με καθυστέρηση 3 μηνών περίπου, τα δύο Solaris Urbino 8.6 για την Δημοτική Συγκοινωνία.

Τα λεωφορεία θα τεθούν σε λειτουργία όταν πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας και εκπαιδευτούν οι οδηγοί, καθώς οι διαφορές τους είναι αρκετές με τα παλαιότερα λεωφορεία που έχει ο Δήμος Πεύκης, με κυριότερες το χαμηλό δάπεδο και το αυτόματο κιβώτιο. Προς το παρόν είναι παρκαρισμένα μπροστά από το παλαιό Δημαρχίο και σημερινό δημοτικό αστυνομικό τμήμα της Πεύκης.

Τα νέα λεωφορεία έχουν και διαφορετικό χρωματισμό σε σχέση με τα προηγούμενα, με πράσινο σκούρο σε ποδιές και προφυλακτήρα, λευκό το υπόλοιπο αμάξωμα, με μια λεπτή σκούρα πράσινη λωρίδα λίγο κάτω από την οροφή και μία φαρδύτερη κίτρινη περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα. Για πρώτη φορά, υπάρχει και το λογότυπο του Δήμου Πεύκης.

Διαθέτουν φυμέ τζάμια όπως τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ., όμως δεν ήταν δυνατόν να παρατηρήσω το εσωτερικό τους για να δω αν υπάρχουν διαφορές στην διαμόρφωση / διαρρύθμιση σε σχέση με τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ. Πάντως είχα ακούσει ότι ο Δήμος Πεύκης ζήτησε, αν είναι εφικτό, το προτελευταίο κάθισμα της δεξιάς πλευράς, που σε αυτά της Ε.ΘΕ.Λ. "βλέπει" προς τα πίσω, να τοποθετηθεί κανονικά (να βλέπει προς τα εμπρός) σε αυτά της Πεύκης, αποφεύγοντας έτσι το να υπάρχουν δύο συνεχόμενα ανάποδα καθίσματα. Θα δούμε αν αυτό τελικά πραγματοποιήθηκε.

Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία για την τύχη των δύο MAN-Sfakianakis κατασκευής 2002 που έχει ο Δήμος Πεύκης, αν θα διατηρηθούν ως εφεδρικά, αν θα πωληθούν αλλού ή αν θα αποσυρθούν οριστικά. Όπως δεν αναφέρθηκε τίποτε περί επαναφοράς της συχνότητας των δρομολογίων στα 30 λεπτά όπως ήταν από τον Σεπτέμβρη του 2002 που μπήκαν σε υπηρεσία τα MAN-Sfakianakis, κάτι που καταργήθηκε όταν τα πολλά προβλήματα που εμφάνιζαν λόγω της ελλιπούς συντήρησης ανάγκασαν τον Δήμο να κυκλοφορεί μόνο το ένα και να κρατά το άλλο ως εφεδρικό (χωρίς να λείψουν περιπτώσεις που ήταν χαλασμένα και τα δύο και τότε ή επιστρατευόταν το σχολικό λεωφορείο ή δεν λειτουργούσε η Δημοτική Συγκοινωνία καθόλου). Πάντως, η εκτέλεση δρομολογίων ανά 30 λεπτά είναι αναγκαία, ειδικά τις ώρες αιχμής, απαιτεί όμως περισσότερους οδηγούς και την ύπαρξη και τρίτου διαθέσιμου λεωφορείου.

Το δελτίο τύπου του Δήμου Πεύκης είναι εδώ:
http://www.dhmospefkis.gr/web/

Έπονται και φωτογραφίες μόλις μπορέσω.
Απάντηση
#6
Τις τελευταίες μέρες τα συνεργεία του Δήμου αντικαθιστούν και τα σήματα των στάσεων. Το νέο σήμα είναι ορθογώνιο παραλληλόγραμμο σχεδόν τετράγωνο με κίτρινο περίγραμμα, πράσινο φόντο, και πάνω με λευκά γράμματα γράφει ΔΗΜΟΣ ΠΕΥΚΗΣ 2010 και από κάτω ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ. Επίσης υπάρχει μια λευκή καρικατούρα ενός λεωφορείου που απεικονίζει το μπροστινό του τμήμα (αντί του πλάγιου που έχει η στάνταρ Π-28) και το λογότυπο του Δήμου Πεύκης.

Ως τώρα υπήρχαν τα παλιά (από το 1995) σήματα, που έγραφαν τα ωράρια αναχωρήσεων και είχαν τον χάρτη της αρχικής διαδρομής (ΚΑΤ - Ειρήνη), που πλέον δεν ισχύουν. Σε ορισμένες στάσεις όμως υπήρχε η κλασσική Π-28 πινακίδα, ενώ όπου η στάση ήταν κοινή με την Ε.ΘΕ.Λ. δεν υπήρχε... τίποτα. Γενικά γίνονται κάποιες κινήσεις για να παρουσιάσει μια καλλίτερη εικόνα η δημοτική συγκοινωνία, όμως πιστεύω ότι αν αφήσουν και τα Σολαρίνια στο έλεος του ενός και του άλλου όπως γινόταν με τα παλαιότερα λεωφορεία, δεν πιστεύω ότι θα επιτύχουν κάτι.
Απάντηση
#7
Πανε θα σκορπισουν τα καημενα τα Solariνια. Ειναι καμποσοι δρομοι στη Πευκη που απλα δεν παλευονται απο τις κρατηρολακουβες που υπαρχουν.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#8
Προεκλογικα βλεπω να δινονται πινακιδες στα λεωφορεια.
Ασε που ειναι περιττο να υπαρχουν λεωφορεια μετα τις 20.00.Στις 6 το πρωι που η μητερα μου περιμενει στη λεωφορο ειρηνη το λεωφορειο βλεπει μονο 1 ατομο να ειναι μεσα στο λεωφορειο προς κατ.
Αλλωστε και το 070 η 001 το μαρουσι-πευκη λυκοβρυση τελοσπαντων αρχιζει πρωτο δρομολογιο 7.06 και τελευταιο στις 19.09 προς μαρουσι και προς λυκοβρυση 7.26 και 19.45 και εδω και καμποσους μηνες.Για σαββατο τα ιδια αλλα ξεκινανε 9.02 και 9.27 αντιστοιχα
http://www.maroussi.gr/frontoffice/porta...&cnode=125
Επειδη ο πατερας μου ειναι δημοτικος συμβουλος και το υψος του ελλειματος του δημου καθε χρονο δεν ειναι και μικρο δεν ξερω κατα ποσο θα αντεξει να κανει κοινωνικο εργο εχοντας λεωφορεια αδεια να πηγαινοερχονται.
Απάντηση
#9
(23-07-2010, 01:32 PM)kounoupis Έγραψε: Επειδη ο πατερας μου ειναι δημοτικος συμβουλος και το υψος του ελλειματος του δημου καθε χρονο δεν ειναι και μικρο δεν ξερω κατα ποσο θα αντεξει να κανει κοινωνικο εργο εχοντας λεωφορεια αδεια να πηγαινοερχονται.

Χωρίς προσωπική αιχμή, θα προτιμούσα οι Δήμοι, να κάνουν κοινωνικό έργο με άλλους τρόπους π.χ. διευκολύνοντας τη δημόσια συγκοινωνία, ελευθερώνοντας τα πεζοδρόμια και αποτρέποντας την παράνομη στάθμευση.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#10
Επιτέλους τα δύο Solaris πήραν πινακίδες κυκλοφορίας, όμως ακόμα παραμένουν μαντρωμένα στο δημαρχείο.

Οι αριθμοί τους είναι ΙΜΟ-3990 και ΙΜΟ-3991, και είναι η πρώτη φορά που λεωφορεία του Δήμου Πεύκης παίρνουν κανονικές πινακίδες. Τα 3 προηγούμενα της Δημοτικής Συγκοινωνίας και το σχολικό είχαν/έχουν πορτοκαλί κρατικές.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)