22-04-2011, 11:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2014, 03:18 PM από mercedes elbo.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 190
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YΜΙ-1540 έως ΥΜΙ-1729
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ : 540, 543, 545, 549, 568, 571, 572, 573, 577, 580, 584, 585, 589, 601, 605, 607, 608, 609, 610, 619, 623, 624, 628, 631, 637, 638, 649, 652, 653, 669, 670, 684, 686, 702, 704, 708, 714 και 716.
12μετρο λεωφορείο με αμάξωμα κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. Φοράνε τον κινητήρα OM447hLA II/2 που αποδίδει 250 άλογα.
Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 036, 054, 224, 732, 813, 821, 861, Α16/876, Γ16/866, 836, 865, X14, Χ93 και πιο σπάνια τα Τοπικά Θριασίου (805, 817, 855, 862, 863, 864, 881).
Στην Ράλλη εξυπηρετούν τις γραμμές : 051, 054, 622/815, 813, Α7, Β9, Α/Β10, A/Β11, Β12, Α13, Β15 και Β/Γ18.
Τα Ν2 είναι απ' τα πιο ξενιτεμένα λεωφορεία της ΕΘΕΛ. Έχουν γυρίσει όλα τα αμαξοστάσια εκτός απ'τα Λιόσια .
Αρχικά μοιράστηκαν μεταξύ Αγ. Δημητρίου με αρ. παρμπρίζ 140-177 και στον Πειραιά με αρ. παρμπρίζ 578-729. Τον Νοέμβριο του 2004 με την έλευση των Irisbus Agora S Diesel τα Ν2 φύγαν απ' τον Πειραιά και μοιράστηκαν μεταξύ Ελληνικού τα 674-695 και 716-729 και Π. Ράλλη τα 578-673 και 696-715. Προς τα τέλη του 2005 μεταφέρθηκαν όλα τα Ν2 απ' τον Αγ. Δημήτριο στη Ράλλη 140-177 και άλλαξαν αρ. παρμπρίζ λόγω κοινού με τα Volvo και έγιναν 540-577. Επίσης εκείνο τον καιρό μεταφέρθηκαν και όλα τα Ν2 Ελληνικού στη Ράλλη 674-695 και 716-729. Έτσι η Ράλλη είχε όλα τα Ν2 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 όπου άρχισαν να μεταφέρονται σταδιακά τα 540-662 στον Βοτανικό που αντικατέστησαν τα αποσυρθέντα Vanhool A300 και Neoplan N4016NF.
Σήμερα είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : #540 - #657
Ράλλη : #658 - #729
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 190
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YΜΙ-1540 έως ΥΜΙ-1729
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ : 540, 543, 545, 549, 568, 571, 572, 573, 577, 580, 584, 585, 589, 601, 605, 607, 608, 609, 610, 619, 623, 624, 628, 631, 637, 638, 649, 652, 653, 669, 670, 684, 686, 702, 704, 708, 714 και 716.
12μετρο λεωφορείο με αμάξωμα κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. Φοράνε τον κινητήρα OM447hLA II/2 που αποδίδει 250 άλογα.
Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 036, 054, 224, 732, 813, 821, 861, Α16/876, Γ16/866, 836, 865, X14, Χ93 και πιο σπάνια τα Τοπικά Θριασίου (805, 817, 855, 862, 863, 864, 881).
Στην Ράλλη εξυπηρετούν τις γραμμές : 051, 054, 622/815, 813, Α7, Β9, Α/Β10, A/Β11, Β12, Α13, Β15 και Β/Γ18.
Τα Ν2 είναι απ' τα πιο ξενιτεμένα λεωφορεία της ΕΘΕΛ. Έχουν γυρίσει όλα τα αμαξοστάσια εκτός απ'τα Λιόσια .
Αρχικά μοιράστηκαν μεταξύ Αγ. Δημητρίου με αρ. παρμπρίζ 140-177 και στον Πειραιά με αρ. παρμπρίζ 578-729. Τον Νοέμβριο του 2004 με την έλευση των Irisbus Agora S Diesel τα Ν2 φύγαν απ' τον Πειραιά και μοιράστηκαν μεταξύ Ελληνικού τα 674-695 και 716-729 και Π. Ράλλη τα 578-673 και 696-715. Προς τα τέλη του 2005 μεταφέρθηκαν όλα τα Ν2 απ' τον Αγ. Δημήτριο στη Ράλλη 140-177 και άλλαξαν αρ. παρμπρίζ λόγω κοινού με τα Volvo και έγιναν 540-577. Επίσης εκείνο τον καιρό μεταφέρθηκαν και όλα τα Ν2 Ελληνικού στη Ράλλη 674-695 και 716-729. Έτσι η Ράλλη είχε όλα τα Ν2 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 όπου άρχισαν να μεταφέρονται σταδιακά τα 540-662 στον Βοτανικό που αντικατέστησαν τα αποσυρθέντα Vanhool A300 και Neoplan N4016NF.
Σήμερα είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : #540 - #657
Ράλλη : #658 - #729