Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Μπορεί ο τύπος να είχε υπεράνω στυλάκι, αλλά ήταν καλά πληροφορημένος:
Ο405Ν, 9 Οκτωβρίου 2009, από το παλιό φόρουμ:

"Το έργο στους ΗΣΑΠ ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2009.

Συμβατικά πρέπει να τελειώσει σε 63 εβδομάδες...

Αστεία πράγματα βέβαια...

Θα κρατήσει τουλάχιστον 3 χρόνια χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το τμήμα Φάληρο-Πειραιάς που θα υπογειοποιηθεί με άλλη εργολαβία...

Και δεν έχω μάθει και για το τμήμα ΚΑΤ-Κηφισιά που επειδή θα εγκαταληφθεί κανονικά δεν πρέπει να το αγγίξουν.

Επίσης ο άγνωστος Χ είναι το τμήμα της σήραγγας και ειδικά της παλαιάς σήραγας Μοναστηράκι-Ομόνοια όπου όλοι τρέμουν για τα απρόβλεπτα... Το τμήμα επρόκειτο να κλείσει αυτό το καλοκαίρι αλλά τελικά δεν ήταν έτοιμοι και μάλλον θα πάει για το επόμενο καλοκαίρι. Και θα είναι στην καλή περίπτωση με λειτουργία μέχρι το θησείο και όχι το Μοναστηράκι.

Καλά κουράγια σε όσους χρησιμοποιούν τους ΗΣΑΠ..."

Γνωστά εκ των προτέρων ήταν συνεπώς τα πράγματα και απλώς κάποιοι μας κορόιδευαν με χρονοδιαγράμματα της πλάκας...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν να παραδίδεται στην κυκλοφορία η γραμμή ανόδου Μοναστηράκι Αττική στις 17/4/2011 και ενα τμήμα της γραμμής καθόδου άγνωστο ποιό.
Ίδιες πηγές αναφέρουν οτι θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Αττική Ανω Πατήσια για 4-7 ημέρες προκειμένου να μονοδρομηθούν κάποια τμήματα.
Απο οτι αντιλαμβάνομαι, οι συρμοί θα πρέπει να μονοδρομούνται απο το τμήμα Αττική Μοναστηράκι εως ότου ολοκληρωθεί η κατασκευή της γραμμής καθόδου.
Στις 17/4 είναι όντως πολύ πιθανό να δώσουν την γραμμή ανόδου. Σήμερα στην Αττική έριχναν σκύρο ενώ έχει πέσει τσιμέντο στα σημεία που υπάρχουν στρωτήρες σταθερής επιδομής.

Πριν από 2-3 εβδομάδες που είχα περάσει από την Ομόνοια είχαν τελειώσει με την γραμμή ανόδου και είχαν έτοιμες τις σιδηροτροχιές στην γραμμή καθόδου.
(07-04-2011, 12:45 AM)Giannis Έγραψε: Στις 17/4 είναι όντως πολύ πιθανό να δώσουν την γραμμή ανόδου. Σήμερα στην Αττική έριχναν σκύρο ενώ έχει πέσει τσιμέντο στα σημεία που υπάρχουν στρωτήρες σταθερής επιδομής.

Πριν από 2-3 εβδομάδες που είχα περάσει από την Ομόνοια είχαν τελειώσει με την γραμμή ανόδου και είχαν έτοιμες τις σιδηροτροχιές στην γραμμή καθόδου.

Για μισό λεπτό: Αυτή τη στιγμή από Αγ. Νικόλαο μέχρι Αττική έχει μονογράμμιση και θα συνεχίσει να έχει, γιατί η γραμμή καθόδου δεν έχει φτιαχτεί.
Στο τούνελ πιθανότατα να έχει στρωθεί εκατέρωθεν η γραμμή, αλλά λόγω του προβλήματος στο Μοναστηράκι, κάτω από Ομόνοια και μέχρι Θησείο πάλι θα έχει αναγκαστικά μονογράμμιση.
Για να δοθεί ξανά σε λειτουργία διαμπερώς η γραμμή, θα πρέπει :
α) να κλείσει το Μοναστηράκι (ιδανικά ως προς τις δύο κατευθύνσεις, τουλάχιστον όμως προς Κηφισιά) για να μή χάνεται χρόνος στο μονό τμήμα.
β) Να δουλεύει (πάλι) η γραμμή με 8λεπτα και να γίνεται το αδιαχώρητο στην Ομόνοια και τη Βικτώρια.

Δηλαδή, θα κερδίσουν μεν ξανά την απευθείας σύνδεση, αλλά με πολύ μεγάλες χρονοτριβές λόγω μονογράμμισης (θα περιμένουν τα τρένα με τις ώρες στα Πετράλωνα, στην Αττική, στον Αγ. Νικόλα και στην Ομόνοια.
Κυρίως όμως (ξανα)θυσιάζεται η μετεπιβίβαση γραμμή 3- γραμμή 1, που είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες του μετρό πέραν Ευαγγελισμού.
Άρα θα χάσουν όλοι.

Τουλάχιστον σήμερα εχει ισορροπήσει το πράγμα σε ένα βαθμό, τα τρένα του ΗΣΑΠ δεν καθυστερούν και κυρίως δεν πήζουν από κόσμο, και όλοι έχουν ψιλοβολευτεί. Μόνο πρόβλημα η Βικτώρια, που όμως έχει ένα κάρο τρόλλευ.
Στο σταθμο της Ομονοιας, πριν και μετα υπαρχουν ψαλιδια. Συντομα πιστευω οτι το τουνελ θα τελειωσει, αρα θα μιλαμε για μονογραμμιση Μοναστηρακι - Θησειο. Μικρο το κακο και λιγος ο χρονος που θα χανεται.

Πιστευω οτι εχουν και αλλου ειδους προβληματα, που τους κανουν να θελουν να ανοιξουν το τουνελ.

Σιγουρα καποια τρενα θα πρεπει να κατεβουν στην επισκευαστικη στον Πειραια για συντηρηση.
Θα υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στις μονογραμμίσεις αλλά τουλάχιστον θα λειτουργήσει έστω και έτσι το δίκτυο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Πιστεύω ότι σταθερή εγκιβωτισμένη επιδομή έπρεπε να επιλεγεί μόνο στις σήραγγες και τους σταθμούς. Διότι δεν ξέρω αν σκέφτηκε κανείς το θέμα της ζέστης το καλοκαίρι (τόσο τσιμέντο προστιθέμενο στην πυκνοδομημένη Αθήνα). Ας κάνανε συμβατική στρώση γραμμής στο υπέργειο κομμάτι. Έστω και έτσι όμως, ας τελειώσουν κάποια στιγμή.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Μόλις άκουσα στον σταθμό flash ότι το Αττική-Άνω Πατήσια είναι εκτός λόγω βλάβης.


Edit: Η βλάδη επιδιορθώθηκε

Ναυτεμπορική Έγραψε:11:11----ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΗΣΑΠ ΑΤΤΙΚΗ - ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΕ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....................... κάπου εδώ κοντά δεν είναι που (και καλά) θα ανοίξει η σήραγγα Αττική - Μοναστηράκι; (Λέω εγώ τώρα......)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=2421 Big Grin


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)