Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Μήπως ξέρει κανείς ποια εταιρεία αντιπροσωπεύει η Synergy Hellas?
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
Την δουλεία πιστεύω να την πάρει ή η EVOBUS ή η SOLARIS ή ο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ. Μέτα από τα τελευταία που έχουν συμβεί ο ΟΑΣΘ αποκλείεται να πάρει λεωφορεία από την IRISBUS- IVECO και από την Σαρακάκης.

Θα αντικαταστήσουν τα πρώτα 18 scania του 1998 και τους αλέκους (165-179);

O Σφακιάνακης αντιπροσωπεύει ακόμη τα MAN;

ΓΙΑΝΝΗΣ Β10Μ εδώ και καιρό τα έχουνε δώσει παράταση λόγω των καινούργιων γραμμών στον Λαγκαδά δεν τους έφταναν τα λεωφορεία.
Απάντηση
Ο Σφακιανάκης αντιπροσωπεύει την TEMSA...ας ελπίσουμε ότι θα την πάρει η EVOBUS ή έστω η Solaris...αν βέβαια υπήρχαν αξιοπρεπή ελληνικά λεωφορεία να τα προτιμούσαμε...
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
Τα 15 αρθρωτά θα αντικαταστήσουν τους αλέκους (165-179). τα 18 μονά πια θα αντικαταστήσουν;

Και μην ξεχνάτε άμα πάρει την δουλειά η EVOBUS για τα μονά μπορεί ο ΟΑΣΘ να μην πάρει μονά citaro ή conecto αλλά setra

Απάντηση
Πάντως φαίνονται καλύτερα από τα Citelis...Τα 18 μονά θα αντικαταστήσουν κάποια Scania του 95 που κυκλοφορούν με παράταση αν δεν κάνω λάθος.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
(30-01-2011, 12:37 PM)GiannisB Έγραψε: Τα 15 αρθρωτά θα αντικαταστήσουν τους αλέκους (165-179). τα 18 μονά πια θα αντικαταστήσουν;

Και μην ξεχνάτε άμα πάρει την δουλειά η EVOBUS για τα μονά μπορεί ο ΟΑΣΘ να μην πάρει μονά citaro ή conecto αλλά setra

Γιάννη, οι προμήθειες των δημόσιων φορέων δεν γίνονται έτσι. Μια προσφορά θα κάνει η κάθε εταιρία και αυτή θα κριθεί σε σύγκριση με τις υπόλοιπες προσφορές. Διαφορετικά τινάζεται όλη η διαδικασία στον αέρα. Υπάρχουν προεδρικά διατάγματα που προβλέπουν τα σχετικά. Από εκεί και πέρα έχε υπόψη σου οτι η SETRA, εκτός του οτι είναι πανάκριβη, έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια να προσφέρει αστικά λεωφορεία, εκτός εάν ο ΟΑΣΘ επιθυμεί να αγοράσει ημιαστικά.
Απάντηση
(30-01-2011, 09:51 PM)antonis Έγραψε: Γιάννη, οι προμήθειες των δημόσιων φορέων δεν γίνονται έτσι. Μια προσφορά θα κάνει η κάθε εταιρία και αυτή θα κριθεί σε σύγκριση με τις υπόλοιπες προσφορές. Διαφορετικά τινάζεται όλη η διαδικασία στον αέρα. Υπάρχουν προεδρικά διατάγματα που προβλέπουν τα σχετικά. Από εκεί και πέρα έχε υπόψη σου οτι η SETRA, εκτός του οτι είναι πανάκριβη, έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια να προσφέρει αστικά λεωφορεία, εκτός εάν ο ΟΑΣΘ επιθυμεί να αγοράσει ημιαστικά.

Ανάλογα με την προσφορά που θα κάνει η εταιρία με το είδος του λεωφορείου μονού ή διπλού π.χ. αν η EVOBUS κάνει συμφέρουσα προσφορά για τα διπλά ενώ για τα μονά δεν είναι συμφέρουσα τότε ο ΟΑΣΘ θα πάρει μόνο από τα διπλά επειδή η προσφορά της είναι συμφέρουσα.

Τέλος αυτά τα λεωφορεία που θα πάρει ο ΟΑΣΘ υποθέτω ότι θα τα βάλλει σε γραμμές που να μην διέρχονται από το κέντρο επειδή είναι πετρελαιοκίνητα δήλαδη τα διπλά θα πάνε σίγουρα στο 72 και τα μόνα σε 53,55,90,91,92 και σε άλλες γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης που να μην διέρχονται από το κέντρο της πόλης
Απάντηση

Από τον Ο.Α.Σ.Θ. ανακοινώνεται ότι την 21.1.2011 διενεργήθηκε Διεθνής Δημόσιος ανοικτός διαγωνισμός για την προμήθεια 15 καινουργών αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) και 18 καινουργών κανονικών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-100), σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με κινητήρες EURO V, κλιματισμό και σύστημα πρόσβασης Α.με.Α..
Στο διαγωνισμό για την προμήθεια των 18 καινουργών κανονικών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-100) συμμετείχαν οι εταιρείες:
1. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.
2. EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε.
3. Αφοι ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε.
4. Solaris Bus & Coach S.A.
5. IRISBUS ITALIA SpA
6. SYNERGY HELLAS S.A.
Τα 18 καινουργή κανονικά λεωφορεία θα τα παραλάβει ο Ο.Α.Σ.Θ. εντός του Σεπτεμβρίου του 2011 και θα αντικαταστήσουν αντίστοιχο αριθμό λεωφορείων παλαιότερης τεχνολογίας.
Στο διαγωνισμό για την προμήθεια των 15 αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) συμμετείχαν οι εταιρείες:
1. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.
2. EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε.
3. Αφοι ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε.
4. Solaris Bus & Coach S.A.
5. IRISBUS ITALIA SpA
Τα 15 καινουργή αρθρωτά λεωφορεία θα τα παραλάβει ο Ο.Α.Σ.Θ. τον Φεβρουάριο του 2012 και θα αντικαταστήσουν αντίστοιχο αριθμό λεωφορείων παλαιότερης τεχνολογίας, που θα συμπληρώνουν τον μήνα αυτό τα 15 έτη κυκλοφορίας.
Στην αριθμ. 6/10.3.2011 συνεδρίασή του το Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Θ. κατακύρωσε:
α. Την προμήθεια των 18 καινουργών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-100) στην εταιρεία IRISBUS ITALIA SpA.
β. Την προμήθεια των 15 αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) στην εταιρεία EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε..
Απάντηση
(23-03-2011, 09:24 PM)GiannisB Έγραψε: β. Την προμήθεια των 15 αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) στην εταιρεία EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε..

HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
Απάντηση
EVOBUS special. Wink
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)