02-03-2011, 11:55 PM
Η εν ψυχρώ δολοφονία δύο νεαρών αστυνομικών της νεοσύστατης ομάδας ΔΙ.ΑΣ και ο σοβαρός τραυματισμός άλλων δύο, φέρνει στην επιφάνεια τη δραματική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη ομάδα της ΕΛ.ΑΣ τους τελευταίους μήνες.
Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ, που με αυταπάρνηση περιπολούν όλο το εικοσιτετράωρο δημιουργώντας την εντύπωση ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει, υπερβαίνουν δυσκολίες και προβλήματα που δίνουν την εικόνα της πλήρους διάλυσης.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες τους, «τα χρήματα για την αγορά καυσίμων των μοτοσυκλετών δεν υπάρχουν, ενώ πολλές μηχανές είναι παροπλισμένες». Μάλιστα λένε, ότι «οι μοτοσυκλέτες δεν επιδιορθώνονται και τελικά ακινητοποιούνται.
«Αναγκαζόμαστε να βγαίνουμε σε πεζές περιπολίες ή παραμένουμε στο τμήμα» περιγράφουν χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν και κάποια παιδιά που πληρώνουν τα καύσιμα για τις μοτοσυκλέτες από την τσέπη τους. Αλλά πόσο ακόμα; Δεν είμαστε υψηλόμισθοι», ενώ καταγγέλλουν ότι όσοι έχουν την οικονομική ευχέρεια αγοράζουν με δικά τους έξοδα αλεξίσφαιρα γιλέκα , «γιατί αυτά της υπηρεσίας είναι παλιά».
Δεν είναι λίγοι οι αστυνομικοί της ομάδας που εκτός από το θέμα του τραγικού χαμού των συναδέλφων τους, συζητούν μια πληροφορία των τελευταίων ημερών που θέλει την νεοσύστατη ομάδα ΔΙΑΣ να απενεργοποιείται σε λίγες εβδομάδες.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr, ιδιώτες μηχανικοί που επισκευάζουν και συντηρούν μοτοσυκλέτες και περιπολικά, παραπονιούνται ότι η ΕΛ.ΑΣ τους χρωστάει χιλιάδες ευρώ εδώ και μήνες. «Αν το δημόσιο δεν πληρώσει τους προμηθευτές δε θα πάρουμε καύσιμα και μοιραία όλη η ομάδα θα ακινητοποιηθεί» προειδοποιεί ο Σπήλιος Κρικέτος, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής. «Πιστεύω, ωστόσο, να μην αφήσει η πολιτεία την ομάδα να φτάσει στο ναδίρ».
Η γραφειοκρατία ακινητοποιεί τη ΔΙ.ΑΣ
Σε επικοινωνία που είχαμε με το γραφείο Τύπου της ΕΛ.ΑΣ διευκρινίστηκε ότι «το πρόβλημα είναι διαδικαστικό και όχι οικονομικό» και μας επιβεβαίωσαν ότι μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα το 17% της ομάδας ήταν εκτός λόγω τεχνικών αδυναμιών. Δε μας είπαν όμως πόσο ανέβηκε το ποσοστό τις τελευταίες ημέρες που σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας ξεπερνά το 50% της ομάδας «Κάποιοι από τους προμηθευτές δεν υπέβαλαν εγκαίρως τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για να εισπράξουν τα οφειλόμενα Δηλαδή, το πρόβλημα είναι διαδικαστικό και υφίσταται τους τελευταίους πέντε μήνες».
Με άλλα λόγια, άλλαξε η διαδικασία με την οποία η ΕΛ.ΑΣ πληρώνει τους προμηθευτές της και πλέον, ελέω διαφάνειας, για να εκδοθεί εντολή πληρωμής θα πρέπει: Ο προμηθευτής να ενταχθεί στο σχετικό μητρώο, μετά το αίτημά του να υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών, να πάρει έγκριση και στη συνέχεια να δημοσιευθεί στον ισότοπο «Διαύγεια». «Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ πιέζει σε πολιτικό και υπηρεσιακό επίπεδο το Υπουργείο Οικονομικών για να βρεθεί λύση και να επιταχυνθούν οι διαδικασίες» μας είπαν από το Γραφείο Τύπου τονίζοντας εμφατικά ότι «ίσως το προηγούμενο σύστημα πληρωμής να ήταν πιο σύντομο».
της Μαίρης Πολλάλη
Πήγη είδησης / Real.gr
http://www.real.gr/?page=arthro&id=50466&catID=3
Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ, που με αυταπάρνηση περιπολούν όλο το εικοσιτετράωρο δημιουργώντας την εντύπωση ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει, υπερβαίνουν δυσκολίες και προβλήματα που δίνουν την εικόνα της πλήρους διάλυσης.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες τους, «τα χρήματα για την αγορά καυσίμων των μοτοσυκλετών δεν υπάρχουν, ενώ πολλές μηχανές είναι παροπλισμένες». Μάλιστα λένε, ότι «οι μοτοσυκλέτες δεν επιδιορθώνονται και τελικά ακινητοποιούνται.
«Αναγκαζόμαστε να βγαίνουμε σε πεζές περιπολίες ή παραμένουμε στο τμήμα» περιγράφουν χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν και κάποια παιδιά που πληρώνουν τα καύσιμα για τις μοτοσυκλέτες από την τσέπη τους. Αλλά πόσο ακόμα; Δεν είμαστε υψηλόμισθοι», ενώ καταγγέλλουν ότι όσοι έχουν την οικονομική ευχέρεια αγοράζουν με δικά τους έξοδα αλεξίσφαιρα γιλέκα , «γιατί αυτά της υπηρεσίας είναι παλιά».
Δεν είναι λίγοι οι αστυνομικοί της ομάδας που εκτός από το θέμα του τραγικού χαμού των συναδέλφων τους, συζητούν μια πληροφορία των τελευταίων ημερών που θέλει την νεοσύστατη ομάδα ΔΙΑΣ να απενεργοποιείται σε λίγες εβδομάδες.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr, ιδιώτες μηχανικοί που επισκευάζουν και συντηρούν μοτοσυκλέτες και περιπολικά, παραπονιούνται ότι η ΕΛ.ΑΣ τους χρωστάει χιλιάδες ευρώ εδώ και μήνες. «Αν το δημόσιο δεν πληρώσει τους προμηθευτές δε θα πάρουμε καύσιμα και μοιραία όλη η ομάδα θα ακινητοποιηθεί» προειδοποιεί ο Σπήλιος Κρικέτος, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής. «Πιστεύω, ωστόσο, να μην αφήσει η πολιτεία την ομάδα να φτάσει στο ναδίρ».
Η γραφειοκρατία ακινητοποιεί τη ΔΙ.ΑΣ
Σε επικοινωνία που είχαμε με το γραφείο Τύπου της ΕΛ.ΑΣ διευκρινίστηκε ότι «το πρόβλημα είναι διαδικαστικό και όχι οικονομικό» και μας επιβεβαίωσαν ότι μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα το 17% της ομάδας ήταν εκτός λόγω τεχνικών αδυναμιών. Δε μας είπαν όμως πόσο ανέβηκε το ποσοστό τις τελευταίες ημέρες που σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας ξεπερνά το 50% της ομάδας «Κάποιοι από τους προμηθευτές δεν υπέβαλαν εγκαίρως τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για να εισπράξουν τα οφειλόμενα Δηλαδή, το πρόβλημα είναι διαδικαστικό και υφίσταται τους τελευταίους πέντε μήνες».
Με άλλα λόγια, άλλαξε η διαδικασία με την οποία η ΕΛ.ΑΣ πληρώνει τους προμηθευτές της και πλέον, ελέω διαφάνειας, για να εκδοθεί εντολή πληρωμής θα πρέπει: Ο προμηθευτής να ενταχθεί στο σχετικό μητρώο, μετά το αίτημά του να υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών, να πάρει έγκριση και στη συνέχεια να δημοσιευθεί στον ισότοπο «Διαύγεια». «Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ πιέζει σε πολιτικό και υπηρεσιακό επίπεδο το Υπουργείο Οικονομικών για να βρεθεί λύση και να επιταχυνθούν οι διαδικασίες» μας είπαν από το Γραφείο Τύπου τονίζοντας εμφατικά ότι «ίσως το προηγούμενο σύστημα πληρωμής να ήταν πιο σύντομο».
της Μαίρης Πολλάλη
Πήγη είδησης / Real.gr
http://www.real.gr/?page=arthro&id=50466&catID=3
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.