Δημοσιεύσεις: 383
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Καλά το 305 δεν παλεύεται καθόλου. Όσο μπορείς να το αποφύγεις τόσο το καλύτερο. Μονίμως γεμάτο με τον χειρότερο κόσμο , καλή τύχη στους κατοίκους της Λούτσας για ακόμη ένα καλοκαίρι.
Δημοσιεύσεις: 578
Θέματα: 31
Εγγραφή: 14-10-2009
Αλλαγές με θερινό 1, Α3 από Μπραχάμι, 209 Μπραχάμι, 230 Βοτανικός, 140 παίρνει βάρδιες το Μπραχάμι, 112 μάλλον όλο Μπραχάμι
Δημοσιεύσεις: 1.428
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(24-06-2026, 08:11 AM)aliance Έγραψε: Αλλαγές με θερινό 1, Α3 από Μπραχάμι, 209 Μπραχάμι, 230 Βοτανικός, 140 παίρνει βάρδιες το Μπραχάμι, 112 μάλλον όλο Μπραχάμι
Mόνο να μην ξαναβαλουν Solaris στο 230 ... γλιτωσαμε απ'αυτα ενάμιση χρόνο τωρα. Πέρα από την ηχορρύπναση κ τη ζεστη εντός οχήματος, παιρνουν 10-12 ατομα λιγοτερα απ'οτι τα Yutong (για το 230 πολυ σημαντικο)
Δημοσιεύσεις: 1.332
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
(24-06-2026, 08:11 AM)aliance Έγραψε: Αλλαγές με θερινό 1, Α3 από Μπραχάμι, 209 Μπραχάμι, 230 Βοτανικός, 140 παίρνει βάρδιες το Μπραχάμι, 112 μάλλον όλο Μπραχάμι
Την καθημερινή στο Θερινό 1 το Α3 θα έχει και ένα αμάξι από ΑΜ ΡΑΛ, Σαβ ΑΜ ΒΟΤ - ΑΜ ΡΑΛ - ΑΜ ΜΠΡ και Κυρ ΑΜ ΜΠΡ - ΑΜ ΒΟΤ.
209 και 140 όπως πέρσι, 112 όπως χειμερινό, 230 μόνο Καθ ΑΜ ΒΟΤ κτλ κτλ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''