Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ
#91
Το ξήλωμα του δικτύου τυπικά μπορεί να γίνει και in-house από τα συνεργεία του πρώην ΗΛΠΑΠ. Όμως, μιας και το έγκλημα είναι οργανωμένο, δεν αποκλείεται να δούμε απευθείας ανάθεση ή express φωτογραφικό διαγωνισμό.
Απάντηση
#92
Έρχονται και 125 ηλεκτρικά ακόμη, όπως γνωρίζουμε.
Όσο, το να πάρουν με τις πέτρες Υπουργούς, επειδή αντί  για κίτρινο κερατοφόρο όχημα 25ετιας θα έλθει σύγχρονο ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό ή ντηζελοκίνητο, η συλλογιστική με ξεπερνάει!
Απάντηση
#93
Τα Man είναι ελάχιστα και διάσπαρτα σε 3 αμαξοστάσια. Αν υπάρχει κάτι σε διαθεσιμότητα αυτά είναι τα Irisbus αλλιώς αν βάλουν με το ζόρι Yutong θα πρέπει να αφαιρεθούν από άλλες γραμμές του Ρέντη οι οποίες θα γεμίσουν Irisbus. Δηλαδή το ίδιο αλλά επικοινωνιακά θα φαίνεται καλύτερα.
Απάντηση
#94
Γνωρίζουμε εάν οι οδηγοί τρόλεϊ στο Α/Σ Ρουφ θα μεταφερθούν στον Πειραιά, αν θα μετακινηθούν Yutong εκεί πέρα από άλλο αμαξοστάσιο -πιθανότατα από τον Πειραιά- ή άμα οι οδηγοί του Ρουφ θα βγάζουν οχήματα του Πειραιά όπως έκαναν παλιότερα με τα Iribus οι οδηγοί της Ράλλης; Φαντάζομαι ότι άμα μαθευτεί η απάντηση σε αυτό θα είναι πιο εύκολο να προβλεφθεί πως θα κινηθεί η δρομολόγηση.

Η δεύτερη περίπτωση φαίνεται ως σενάριο αποκλειστικής δρομολόγησης ηλεκτρικών στις τωρινές γραμμές τρόλεϊ και μετά δρομολόγηση ντιζελοκινητων και τυχόν εναπομείναντων Yutong στις γραμμές του Πειραιά. Στις άλλες δύο περιπτώσεις φαίνεται πιο πιθανή η μικτή δρομολόγηση ντιζελοκινητων και ηλεκτρικών σε όλες τις γραμμές, ειδικά αφού περάσει λίγος καιρός και ξεχαστεί ο κόσμος. Κάποιο άλλο πιθανό σενάριο δεν έχω σκεφτεί.
Απάντηση
#95
(28-11-2025, 01:15 AM)notis Έγραψε: Έρχονται και 125 ηλεκτρικά ακόμη, όπως γνωρίζουμε.
Όσο, το να πάρουν με τις πέτρες Υπουργούς, επειδή αντί  για κίτρινο κερατοφόρο όχημα 25ετιας θα έλθει σύγχρονο ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό ή ντηζελοκίνητο, η συλλογιστική με ξεπερνάει!
Tο ...κερατοφόρο 25ετίας έχει μηδενικό θόρυβο σε σταση, μηδενικούς ρύπους εν κινήσει. Αν, τώρα  ενα θερμικό ντήζελ χαρτόκουτο Citaro είναι προτιμότερο απο ενα όχημα τρόλλεϋ, είναι δική σου οπτική και θα μ'ενδιέφερε να το αναλυσουμε
Απάντηση
#96
(28-11-2025, 08:05 AM)Citaro Έγραψε: Tο ...κερατοφόρο 25ετίας έχει μηδενικό θόρυβο σε σταση, μηδενικούς ρύπους εν κινήσει. Αν, τώρα  ενα θερμικό ντήζελ χαρτόκουτο Citaro είναι προτιμότερο απο ενα όχημα τρόλλεϋ, είναι δική σου οπτική και θα μ'ενδιέφερε να το αναλυσουμε

 Στην ουσία συμφωνούμε, είναι προτιμότερα τα τρόλευ, ειδικά τα σύγχρονα, που κινούνται και με ντιζελ, αν χρειαστεί!
 Η διαφωνία μου είναι οτι είναι είναι το μικρότερο θέμα, που θα πρέπει να μας διχάσει, την ίδια ώρα που υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα θέματα στις συγκοινωνίες του Λεκανοπεδίου, αυτήν την στιγμή!
Απάντηση
#97
Συμφορουμίτες, έσβησα ανάρτηση. Παρακαλώ να αποφεύγετε να προβαίνετε σε άκομψους χαρακτηρισμούς πολιτικών προσώπων. Ακόμα κι αν μας εξοργίζουν, οφείλουμε να διατηρούμε την ψυχραμία μας!
Απάντηση
#98
(28-11-2025, 09:17 AM)notis Έγραψε:  Στην ουσία συμφωνούμε, είναι προτιμότερα τα τρόλευ, ειδικά τα σύγχρονα, που κινούνται και με ντιζελ, αν χρειαστεί!
 Η διαφωνία μου είναι οτι είναι είναι το μικρότερο θέμα, που θα πρέπει να μας διχάσει, την ίδια ώρα που υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα θέματα στις συγκοινωνίες του Λεκανοπεδίου, αυτήν την στιγμή!

Και βασικά υπάρχει έτοιμη υποδομή. Να πω ότι είχαμε μια γραμμή τρόλλεύ όλη κι όλη να καταλάβω την κατάργηση, αλλά εδώ στην Αθήνα το δίκτυο είναι εκτενές.

Συν ότι τα σύγχρονα τρόλλεϋ πλέον είναι ουσιαστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, δεν έχουν πρόβλημα να μείνουν από μπαταρία, δεν χρειάζονται νέους φορτιστές και έχουν μικρότερες μπαταρίες οι οποίες όταν χρειαστεί αντικαθίστανται φθηνότερα από τις μπαταρίες ενός BEV οχήματος.

Και να πούμε εδώ ότι ο UITP (παγκόσμια ένωση δημοσίων μεταφορών) συστήνει την διατήρηση των τρόλλεϋ για τους παραπάνω λόγους, δείτε την σελίδα 8 του παρακάτω pdf:

https://www.uitp.org/wp-content/uploads/...us_WEB.pdf
Απάντηση
#99
Τα σύγχρονα τρόλεϊ ως δευτερεύοντα τρόπο κίνησης δεν έχουν ντιζελοκινητήρα και δεξαμενή καυσίμου αλλά μπαταρία. Δηλαδή δεν διαφοροποιούνται πολύ από τα In Motion Charging (IMC) τα οποία έχουν απλώς μεγαλύτερη μπαταρία και ενδεχομένως κάποιο καλύτερο σύστημα για το ανέβα-κατέβα των κεραιών καθώς αυτό γίνεται συχνά εντός δρομολογίων και όχι όταν και άμα χρειαστεί. Παρακαλώ διορθώσετε με αν κάνω λάθος.
Απάντηση
(27-11-2025, 07:31 PM)Leon377 Έγραψε: Υπάρχουν ήδη γραμμές 817 820 και 816


σωστά.. δεν μπήκα στο κόπο να το ψάξω (δεν είμαι και τόσο φανατικός στο θέμα λεωφορείων ROFL )

Λογικά χωράνε στη σειρά των 9 (εκει δεν υπάρχει πάντως χιχι)
Τα λεωφορεία του Πειραιά : https://bit.ly/piraeusbuses
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)