Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[The Best] Ο προαστιακός της Πάτρας ισχυρό όπλο κατά του κυκλοφοριακού
#1
Το πλέον επιτυχημένο εγχείρημα του ΟΣΕ στην περιοχή μας αγκαλιάστηκε από τους Πατρινούς

Ως ένα από τα ισχυρότερα όπλα κατά του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης αναδεικνύεται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που ενώνει την Πάτρα με το Ριον. Δεκάδες χιλιάδες είναι οι επιβάτες που μεταφέρει κάθε μήνα, ενώ τα στοιχεία δείχνουν έντονες αυξητικές τάσεις.

Μόνο σε ένα απόγευμα του περασμένου Δεκεμβρίου μετακινηθήκαν 900 επιβάτες, ενώ όλοι ζητούν την επέκταση των δρομολογίων τουλάχιστον μέχρι τα Βραχνεικα από την δυτική πλευρά της πόλης και μέχρι τον Άγιο Βασίλη και τον Ψαθοπυργο, από την ανατολική πλευρά της.

Οι άνθρωποι του ΟΣΕ, όσοι απέμειναν μετά τις μετατάξεις, ευγενικοί και πρόθυμοι κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να εξυπηρετήσουν το κοινό, ενώ οι νέοι συρμοί προσφέρουν άνετη μετακίνηση με θέρμανση και κλιματισμό και είναι εύκολα προσβάσιμοι σε άτομα με ειδικές ανάγκες και ηλικιωμένους.

Μένει η αναπτυξιακή στροφή λοιπόν, που θα έρθει με την επέκταση των δρομολογίων, ενώ πρέπει άμεσα να επανεξεταστεί και η ώρα του τελευταίου από Πάτρα, καθώς το δρομολόγιο των 10.30 φαντάζει να είναι πολύ νωρίς, για τις σύγχρονες ανάγκες των Πατρινών.

Επίσης δεν θα ήταν άσχημο σε ώρες αιχμής να πυκνώσουν τα δρομολόγια, αφού και οι φοιτητές δείχνουν την προτίμηση τους.

Όπως σε κάθε τι επιτυχημένο στην πόλη μας, έτσι και στην περίπτωση αυτή, κάποιοι βαλθηκαν να "χτυπήσουν" τον προαστιακό με κάθε τρόπο.

Στα άξια της προσοχής μας είναι και η δικαστική διαμάχη με το αστικό ΚΤΕΛ, με την εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η διοίκησή του και θα συζητηθούν την Τετάρτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες πολλοί γνωστοί Πατρινοί και Ριώτες, δικηγόροι και απλοί πολίτες, θα κάνουν παρέμβαση υπέρ του ΟΣΕ, προσδοκώντας στην συνέχεια της απρόσκοπτης λειτουργίας του, προς όφελος μιας τεράστιας μερίδας πληθυσμού της περιοχής μας.

Τέλος θεωρείται επιβεβλημένη η παρέμβαση του Δήμου Πάτρας για την επίτευξη των στόχων διεύρυνσης των δρομολογίων, τουλάχιστον στα διοικητικά όρια του.

Νίκος Ξανάλατος
Απάντηση
#2
Ολα καλα με τον προαστικο,καλως υπαρχει γιατι και ο Ρηγας το ειχε παραξηλωσει με τις''υπηρεσιες''που προσφερει αυτος και οι ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΙ του..Το μονο μειον ειναι οτι εξαιτιας αυτης της διαμαχης δεν υπαρχει καλη συνδεση του σταθμου του Ριου με το Πανεπιστημιο κ το Νοσοκομειο της Πατρας(γινεται με τα πουλμαν του ΟΣΕ και ανα 1 ωρα απ οτι μου χουν πει)
Απάντηση
#3
Η Πάτρα είναι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και σίγουρα έχει ανάγκη την ύπαρξη προαστιακών τρένων. Από την ανατολική πλευρά, μπορεί να φτάσει ακόμα και στο Αίγιο (καθώς η χάραξη της γραμμής υψηλών ταχυτήτων από Αίγιο μέχρι Πάτρα δεν ταυτίζεται με αυτή της μετρικής γραμμής) ενώ προς τα ανατολικά μια λύση θα ήταν να ξαναλειτουργήσει ο σταθμός του Λάππα, από όπου θα μπορούσε να συνδέεται με λεωφορεία με το αεροδρόμιο του Αράξου που τους θερινούς μήνες έχει και επιβατική κίνηση με πτήσεις charter. Γιατί η οικονομική κατάσταση δεν είναι τέτοια που να επιτρέπει την δημιουργία διακλάδωσης προς Άραξο, παρότι τεχνικά δεν θα ήταν και τόσο δύσκολο.
Απάντηση
#4
Kαλησπέρα! Επειδή επισκέπτομαι συχνά την Πάτρα θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τον τοπικό προαστιακό, υπάρχει κάποια σελίδα με πληροφορίες για δρομολόγια στάσεις κλπ;
Γενικά στην Πάτρα υπάρχει η άποψη ότι τα λεωφορεία περνάνε όποτε θέλουν αυτά και ότι δεν υπάρχει πληροφόρηση.
Απάντηση
#5
(25-01-2011, 10:12 AM)panos81 Έγραψε: Η Πάτρα είναι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και σίγουρα έχει ανάγκη την ύπαρξη προαστιακών τρένων. Από την ανατολική πλευρά, μπορεί να φτάσει ακόμα και στο Αίγιο (καθώς η χάραξη της γραμμής υψηλών ταχυτήτων από Αίγιο μέχρι Πάτρα δεν ταυτίζεται με αυτή της μετρικής γραμμής) ενώ προς τα ανατολικά μια λύση θα ήταν να ξαναλειτουργήσει ο σταθμός του Λάππα, από όπου θα μπορούσε να συνδέεται με λεωφορεία με το αεροδρόμιο του Αράξου που τους θερινούς μήνες έχει και επιβατική κίνηση με πτήσεις charter. Γιατί η οικονομική κατάσταση δεν είναι τέτοια που να επιτρέπει την δημιουργία διακλάδωσης προς Άραξο, παρότι τεχνικά δεν θα ήταν και τόσο δύσκολο.

Δε σκέφτηκες όμως αν έχουν θέληση οι καρεκλοκένταυροι του ΟΣΕ. Μπορεί να τους μαλώσει ο Ρέππας.Big GrinBig Grin
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes.com] Προαστιακός Πάτρας: νέο σήριαλ... με τις νέες στάσεις στην Αγυιά Konstantinos MercedesBenz 1 3.460 08-06-2012, 04:24 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [Newskosmos.com] Προαστιακός για την ΒΙ.ΠΕ Πάτρας GeorgIrisbus 0 1.929 11-03-2012, 01:33 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Ypodomes.com] Προαστιακός Πάτρας: επεκτείνεται μέχρι τα Βραχνέικα από την 1η Μάη GeorgIrisbus 0 1.676 07-02-2012, 02:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [The Best] Προαστιακός Πάτρας: προ των πυλών οι αυξήσεις στα εισιτήρια Konstantinos MercedesBenz 0 1.772 01-12-2011, 11:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)