Δημοσιεύσεις: 299
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Θα πρότεινα την διατήρηση μιας γραμμής για τουριστικούς λόγους, για ρομαντικούς σαν κι εμας, του στυλ Πετράλωνα-Λ.Όλγας-Παγκράτι, αν είναι να αφαιρεθούν οι εναέριοι στο κέντρο.
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Σκεφτόμουν τώρα τυχόν ενώσεις και αλλαγές που μπορούν να γίνουν αν προχωρήσει η μετατροπή σε λεωφορεία
Κομμάτι Καλλιθέας: μια γραμμή από κέντρο για Καλλιθέα-Μοσχατο. Αφού το κομμάτι του 1 είναι αρκετά άχρηστο από Ομόνοια ως Αττική λόγω μέτρο, φτάνουμε στο πιθανό αποτέλεσμα 5: Λαμπρινή-Καλλιθεα-Μοσχατο
Κομμάτι Περιστερίου: το 12 δεν γίνεται τίποτα και το Α13 κάνει upgrade ως Σύνταγμα και φεύγει η τελευταία αφετηρία από την μαύρη ζώνη της πρωτεύουσας
Τα 24+25 δεν χρειάζεται να πηγαίνουν και τα δύο Άγιο Αντώνιο, θα μπορούσε να γίνει το εξής
24: Πετρούπολη-Σταθμος Ανθούπολη στο πρότυπο των 701/747
25: Καματερό-Λεωφορος Κωνσταντινουπολεως (both κατευθύνσεις)-Σταθμος Άγιος Αντώνιος
Κομμάτι Πειραιά
Εδώ δεν νομίζω να παίρνει αλλαγές σε καμία από τις γραμμές 16-17-20-21
Άξονας Πατησίων-Κεντρο-Παγκρατι:
1. Μόνο το 4 από Κυψέλη ως Άγιο Ιωάννη που απορροφάει το πρόγραμμα δρομολόγιων του 2. Το 2 γενικά ήδη πολλές φορές έχει τόσα κενά που είναι σαν να μην λειτουργεί. Λογικό αφού κάνει 3 στάσεις μετά το Παγκράτι προς τέρμα
2: Το 6 τοπικό ως Άνω Πατήσια ή ακόμα καλύτερα ένωση 3+6 ως 3: Κόκκινος Μύλος-Ανω Πατήσια-Νεο ψυχικό
3: Τα 10+11 ως έχουν. 15 γενικά έχει κόσμο μόνο τις ώρες που δουλεύουν τα δικαστήρια. Δε ξέρω αν θα ήταν καλύτερο να υπαρχει κανονικά ή να υπάρχουν δύο πιο αξιόπιστες γραμμές: τοπικό Πετράλωνα-Φιξ (με Ε9 εννοείται) και τοπικό Πανεπιστήμιο-Δικαστηρια τις ώρες των δικαστηρίων. Απόγευμα όσες φορές το έχω πάρει προς τα πάνω μετράει πάντα μέχρι 4 άτομα
4: Ένωση 14+18/19 ως 14: Άνω Πατήσια-Αλεξανδρας-Χαλανδρι (από εθνικής αντιστάσεως)
Αυτά βέβαια προϋποθέτουν ενίσχυση των Α13, Β9 και 224 και πολύ συχνά δρομολόγια των 3 και 5
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Είναι λογικές οι προτάσεις απλά πιστεύω ότι θα γίνουν εντελώς αναξιόπιστες γραμμές τόσο μεγάλες. Το νέο 3 θα θέλει τουλάχιστον 95 λεπτά χρόνο διαδρομής, το νέο 5 τουλάχιστον 110 λεπτά, στο νέο 14 τουλάχιστον 90 και επίσης το Α13 τουλάχιστον 75 λεπτά, επίσης όλες οι γραμμές θα περνάνε από δρόμους με κίνηση πχ Κηφισιάς Πατησίων Πανεπιστημίου, οπότε θα τιναχθεί το πρόγραμμα στον αέρα και ειδικά όταν είναι κλειστό το κέντρο από πορείες. Επίσης για να βγει η Αχαρνών και η Λένορμαν με μια γραμμή θα θέλει 8 λεπτό, ώστε το πρωί που ξεκινάει σιγά σιγά η κίνηση στην πράξη να είναι έστω 10 λεπτά
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Για το Περιστέρι γίνεται και τοπικό από Κηπούπολη μέχρι Περιστέρι και διάδοχος του 12 όπως σήμερα ή κυκλικό Ομόνοια. Το 24 θα μπορούσε να συγχωνευτεί και με το 706.
Για μένα Αλεξάνδρας Πατησίων πρέπει να κρατήσουν το δίκτυο για αρχή ώστε να ρίξουν τα 9000αρα εκεί αφού η επιβάρρυνση σε νταλίκες λεωφορεία για να βγάζουν το 14 θα ήταν μεγάλη για να γίνει λεωφορειογραμμή.
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-07-2025, 07:37 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Είναι λογικές οι προτάσεις απλά πιστεύω ότι θα γίνουν εντελώς αναξιόπιστες γραμμές τόσο μεγάλες. Το νέο 3 θα θέλει τουλάχιστον 95 λεπτά χρόνο διαδρομής, το νέο 5 τουλάχιστον 110 λεπτά, στο νέο 14 τουλάχιστον 90 και επίσης το Α13 τουλάχιστον 75 λεπτά, επίσης όλες οι γραμμές θα περνάνε από δρόμους με κίνηση πχ Κηφισιάς Πατησίων Πανεπιστημίου, οπότε θα τιναχθεί το πρόγραμμα στον αέρα και ειδικά όταν είναι κλειστό το κέντρο από πορείες. Επίσης για να βγει η Αχαρνών και η Λένορμαν με μια γραμμή θα θέλει 8 λεπτό, ώστε το πρωί που ξεκινάει σιγά σιγά η κίνηση στην πράξη να είναι έστω 10 λεπτά
Έχεις δίκιο. Νταξει το 3 δεν είναι μεγάλη διαφορά αλλά το 5 είναι ήδη τεράστιο. Ίσως ένα τοπικό Λαμπρινή-Σταθμο Ανω Πατήσια και να ξεκινουν οι άλλες από Πατησίων αλλά και πάλι δεν έχει χώρους. Δεν βλέπω πάντως την οσυ να κρατάει 2 γραμμές για Λαμπρινή ή τα 18/19 ή το 6 όταν σε όλες τις στάσεις του εκτός από 5 είναι ίδιο με το Β9. Πρέπει να βρεθει η καλύτερη δυνατή λύση με τους χρόνους όμως, αυτό είναι σίγουρο
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-07-2025, 08:02 PM)ecoj Έγραψε: Για το Περιστέρι γίνεται και τοπικό από Κηπούπολη μέχρι Περιστέρι και διάδοχος του 12 όπως σήμερα ή κυκλικό Ομόνοια. Το 24 θα μπορούσε να συγχωνευτεί και με το 706.
Για μένα Αλεξάνδρας Πατησίων πρέπει να κρατήσουν το δίκτυο για αρχή ώστε να ρίξουν τα 9000αρα εκεί αφού η επιβάρρυνση σε νταλίκες λεωφορεία για να βγάζουν το 14 θα ήταν μεγάλη για να γίνει λεωφορειογραμμή.
706 από Άγιο Αντώνιο και αντί για κέντρο Ιλίου να συνεχίζει πάνω από Λακιωτη ως 24;
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-07-2025, 08:07 PM)Leon377 Έγραψε: 706 από Άγιο Αντώνιο και αντί για κέντρο Ιλίου να συνεχίζει πάνω από Λακιωτη ως 24;
Ναι. Άλλωστε αν χρειάζεται γραμμή από κέντρο ίλιον προς Άγιο Αντώνιο θα μπορούσε να το κάνει ο διάδοχος του 25 που θα κάλυπτε και τη Κωνσταντινουπόλεως.
Δημοσιεύσεις: 361
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
Είναι όλα πολύ αβέβαια ακόμα. Μιλάμε για μια πολύ ξαφνική και βεβιασμένη απόφαση με πολύ γρήγορο/ανήκουστο χρόνο υλοποίησης (κάτι που είναι σπάνιο για τη χώρα μας). Δεν καταλαβαίνω γιατί βιάζονται τόσο πολύ και γιατί αποφασίζουν και διατάζουν δίχως να σκέφτονται λογικά και ρεαλιστικά. Χωρίς καν προγραμματισμό. Υπάρχουν πολλές λύσεις για να βελτιωθεί η υπηρεσία των τρόλεϊ ή/και για να αξιοποιείται καλύτερα το δίκτυο. Το μαζικό ξήλωμα και μάλιστα γρήγορα για να μην υπάρχουν αντιδράσεις δεν είναι λύση. Μιλάμε για το μεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης που λειτουργεί και εξελίσσεται τα τελευταία 70 χρόνια. Το γεγονός ότι τα τρόλεϊ τα τελευταία χρόνια δεν παρέχουν τις υπηρεσίες που πρέπει, είναι επειδή οι ίδιοι το υποβαθμίζουν συνειδητά και διαχρονικά και προφανώς όχι επειδή τα ίδια τα οχήματα και το δίκτυο το αποφάσισαν. Όσο για την κατάσταση των πεζοδρομίων της Αθήνας και του Πειραιά, και την αισθητή των δρόμων των περιοχών αυτών, το λιγότερο που ευθύνεται είναι η εναέριος των τρόλεϊ. Και άμα κάπου όντως εμποδίζει, το διορθώνεις, δεν το καταργείς. Οι οδικές συγκοινωνίες του λεκανοπεδίου, ιδίως τώρα με τις νέες τεχνολογίες, θα μπορούσαν, αν όχι θα έπρεπε, να βασίζονται κατά κύριο λόγο στα τρόλεϊ όπου είναι όντως το πιο πράσινο οδικό μέσο (το γιατί θα το αναλύσω σε επόμενο ποστ).
Τώρα για τα παραπάνω που αναφέρατε, αρχικά δεν φαίνεται να είναι το μεγάλο πρόβλημα τα οχήματα (παρότι είναι σχετικά παλιά και δεν διαθέτουν ράμπες για ΑμεΑ), γιατί είτε θα τους έκαναν ανακαίνιση είτε θα αγόραζαν νέα. Αυτό που τους ενοχλεί είναι η ύπαρξη του εναερίου δικτύου που οι μη σχετικοί φαίνεται πως αδυνατούν να καταλάβουν την χρησιμότητα του και το βλέπουν μόνο ως αχρείαστη οπτική ρύπανση. Γι' αυτό και δεν ξεκινούν το ξήλωμα από τις γραμμές που δρομολογούνται με παλαιότερα οχήματα αλλά από αυτές του κέντρου, ώστε να μην χρειαστεί να επανεγκαταστήσουν ή λογοδοτήσουν για το πρόωρο ξήλωμα στην Βασ. Όλγας αλλά και χωρίς να κάνουν οποιαδήποτε κίνηση για την επέκταση του Τραμ σε Πανεπιστημίου, Πατησίων και όχι μόνο.
Προσωπικά, όπως με πρόλαβαν κάποιοι συμφορουμίτες όσο έγραφα τα παραπάνω, πιστεύω θα δούμε αρκετές αλλαγές στις γραμμές που εκτελούν σήμερα τα τρόλεϊ καθώς μην ξεχνάμε ότι σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής που υποτίθεται θα είναι ο "οδηγός" για πολλές ακόμα αλλαγές.
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Πέραν της επιβάρυνσης από το δίκτυο και του υψηλότερου κόστους ανά οχηματοχιλιόμετρο είναι και το ότι τα τρόλει κινούνται απελπιστικά αργά. Σε μια πόλη που λόγω κίνησης, κακού σχεδίου, φαναριών κλπ δεν υπάρχει γρήγορη ροή των οχημάτων τα τρόλει έχουν ακόμα μεγαλύτερο θέμα. Βάλε και σε αυτό την αδυναμία εύρεσης προσωπικού που αν στα λεωφορεία είναι μεγάλο θέμα, στα τρόλει είναι μεγαλύτερο. Και εδώ δεν υπάρχει να το δώσεις σε ιδιώτη σαν την κοινοπραξία.
Προφανώς βλέπουν ότι έρχεται η ώρα που θα πρέπει να αγοραστούν νέα οχήματα οπότε τρέχουν για να προλάβουν.
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-07-2025, 08:15 PM)Crabman Έγραψε: Είναι όλα πολύ αβέβαια ακόμα. Μιλάμε για μια πολύ ξαφνική και βεβιασμένη απόφαση με πολύ γρήγορο/ανήκουστο χρόνο υλοποίησης (κάτι που είναι σπάνιο για τη χώρα μας).
Το ίδιο γρήγορα έγινε και η 24ωρη λειτουργία. Ο νέος υπουργός είναι για κάποιο λόγο Λούης