Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ
#31
(15-07-2025, 07:36 PM)Thanos2265 Έγραψε: Σε 25 χρόνια θα συζητάμε για σκάνδαλο διαστάσεων....
Σε 25 χρόνια που τα οχήματα θα φορτιζουν ασύρματα με αυτονομία 500 τουλάχιστον χιλιόμετρα δεν ξέρω αν θα θυμόμαστε τι είναι το τρόλεϊ.
Δεν νομίζω ότι έχουν πολύ μέλλον τα τρόλεϊ στη μορφή που είναι σήμερα με την εξέλιξη της τεχνολογίας.  Ακόμη για μερικά χρόνια έχει νόημα η παραμονή τους, αλλά κανείς δεν περιμένει ότι θα αντικατασταθούν από τη μια μέρα στην άλλη. Άλλωστε και το άρθρο γενικότητες περιγράφει και ιδέες από αυτές που κάθε τόσο διαβάζουμε. Αν κατάλαβα καλά, γίνεται λόγος για κατάργηση μέρους του δικτύου που δεν έχει συχνή χρήση και είναι ασύμφορη η συντήρησή του και διατήρηση για κάποιο διάστημα του υπολοίπου για υβριδικά τρόλεϊ, χωρίς ωστόσο κάτι συγκεκριμένο. Εγώ προσωπικά θα συνηγορούσα στο τελευταίο για τη γραμμή 15, για την οποία έχω προσωπική άποψη καθώς κατοικούσα κάποτε στο τέρμα της και θυμάμαι ότι ποτέ δεν είχε καλή εξυπηρέτηση, ακόμη και τις καλές παλιές εποχές. Το γράφω αυτό για όσους σπεύσουν να κάνουν λόγο για υπονόμευση, σκόπιμη υποβάθμιση κλπ. Το 15 μια ζωή φάντασμα ήταν. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για άλλες γραμμές.
Απάντηση
#32
(16-07-2025, 02:32 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Είσαι σίγουρος ;Γιατί εγώ έμαθα ότι πήγαν ένα για να δουν αν χωράει στους λακους από πάνω για τα κλιματιστικά,να τα βλέπουν οι Κινέζοι
Ότι έμαθα λέω
Απάντηση
#33
Νέο δημοσίευμα για το τέλος των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων
https://www.athenstransport.com/2025/07/...ei-athnas/
Απάντηση
#34
Λέει ότι Συγγρού και Πειραιώς θα έχει τρόλεϊ, αυτό ένα πράγμα σημαίνει. Σκέφτονται να μείνει το 10 και να γίνει και το 049 τρόλεϊ για να βάζουν τα 9000 αφού δεν μπορούν να αλλαχτούν προς το παρόν με ηλεκτρικά αρθρωτά και για να μην έχουν έλλειμμα λεωφορείων μέχρι να γίνει νέα παραλαβή

Επίσης σίγουρα κάτι γραμμές τύπου 16/17 θα τις δοκιμάσουν με Ε9 από Ρέντη που είναι και δίπλα
Απάντηση
#35
(21-07-2025, 06:38 PM)Leon377 Έγραψε: Λέει ότι Συγγρού και Πειραιώς θα έχει τρόλεϊ, αυτό ένα πράγμα σημαίνει. Σκέφτονται να μείνει το 10 και να γίνει και το 049 τρόλεϊ για να βάζουν τα 9000 αφού δεν μπορούν να αλλαχτούν προς το παρόν με ηλεκτρικά αρθρωτά και για να μην έχουν έλλειμμα λεωφορείων μέχρι να γίνει νέα παραλαβή

Επίσης σίγουρα κάτι γραμμές τύπου 16/17 θα τις δοκιμάσουν με Ε9 από Ρέντη που είναι και δίπλα
Σοβαρά τώρα ; Θα οργώνουμε όλη την Πειραιώς με σύρματα των τρόλεϊ για να τα ξανά ξηλώσουμε σε 10-15 χρόνια; Πόσο οικονομικά συμφερον είναι αυτό;
Απάντηση
#36
Η Πειραιώς έχει εναέριο μέχρι Πειραιά για να συνδεθεί με το 20 και τα 16, 17. Δεν έχει όμως ακριβώς την διαδρομή του 049 μέσα στον Πειραιά. Απλά σε αυτή την περίπτωση γιατί να καταργήσεις τα τρόλεϊ του Πειραιά. Εκτός αν έχουν σκοπό να μεταφερθούν όλα προς το Ρουφ και να ξηλώσουν Πατησίων κλπ
Απάντηση
#37
Στο άρθρο λέει πάντως ότι το ξήλωμα θα ξεκινήσει από το κέντρο. Θα έχει ενδιαφέρον αν θα κοπεί κατευθείαν το 12 ή αρχικά θα περιοριστεί πχ μέχρι Μεταξουργείο.
Απάντηση
#38
Έλεγα ότι θ αρχίσουν από τις γραμμές που παίρνουν φάλαινες αλλά βγάζει περισσότερο νόημα να κοπούν τα του κέντρου ώστε ο τουρίστας αντί να βλέπει vanhool να βλέπει yutong
Οπότε οι πρώτες γραμμές δοκιμής θα είναι 1/2/4 και 12 και όταν νιώσουν έτοιμοι λίγο καιρό μετά να αφαιρέσουν τις εναέριους θα ακολουθήσουν 3 5 11
Απάντηση
#39
Από το άρθρο δεν προκύπτει ότι θα μείνουν αμετάβλητες οι γραμμές. Θα φανεί από Σεπτέμβριο βέβαια αλλά εκτιμώ ότι θα κοπούν και ή θα γίνουν τοπικές κάποιες γραμμές.
Για παράδειγμα παράλληλη λειτουργία 12 και Α13 με λεωφορεία και οι δύο θα μου κάνει εντύπωση πάντως.
Απάντηση
#40
(22-07-2025, 04:25 PM)ecoj Έγραψε:  Για παράδειγμα παράλληλη λειτουργία 12 και Α13 με λεωφορεία και οι δύο θα μου κάνει εντύπωση πάντως.
Σωστό δεν το είχα σκεφτεί. Μετά από δεκάδες φορές που αυτό το φόρουμ είδε στο παρελθόν τη πρόταση "1 γραμμή στη Λένορμαν" ίσως πλησιάζουμε σε αυτό
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)