Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
αντε να δουμε πως πανε και αυτα!!!
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
Κι εγώ είδα σήμερα στο Ο.Α.Κ.Α. στο Α8.

Πάντως δεν μπορούμε να είμαστε και τόσο αισιόδοξοι για το μέλλον τους... ούτε τα Άνω Λιόσια φημίζονται για την συντήρησή τους, ενώ οι πλείστες των διαδρομών που κυκλοφορούν είναι στις χειρότερες περιοχές της Αθήνας, τόσο από πλευράς οδικού δικτύου όσο και από πλευράς επιβατών (γύφτοι, μετανάστες "κακής πάστας" κ.τ.λ.).

Τελικά θα αποσυρθούν οριστικά τα Renault με την είσοδο των Citelis ή θα τα στείλουν προσωρινά στο αμαξοστάσιο του Ο.Σ.Ε. μέχρις ώτου ολοκληρωθούν τα έργα στην Ανθούσα και πάνε όλα τα Agora φυσικού αερίου εκεί;
Απάντηση
Πριν λιγο ηρθε ενα Citelis στο Α/Σ Ελληνικου. Smile
Απάντηση
Εγώ σήμερα είδα ένα στο 700 το πρωί και ένα στο 822 το μεσημέρι. Το μόνο που μου αρέσει είναι οι ευανάγνωστες πορτοκαλί μετωπίδες. Κατα τ' άλλα είναι σα Playmobil. Ειδκά το πίσω είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Απάντηση
Εμένα μου φάνηκαν κιτρινοπράσινα τα γράμματα στις προμετωπίδες... σαν κουτσουλιά ένα πράμα!

Καλά τώρα... Γαλλάκια είναι, τι περιμένεις; Εκκεντρική φινέτσα είναι οι Γάλλοι σε όλα τους. Από ουσία λίγα πράγματα...
Απάντηση
εκανα μια βολτα με το Α8 με citelis βεβαια.Ωραιες φωτεινες επιγραφες και πολυ καλη επιταχυνση.αυτο που με εκνευρισε ηταν ο συναγερμος καθε φορα που ανοιγοκλειναν οι πορτες
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
Αυτό όμως είναι πλέον υποχρεωτικό βάσει κανονισμών της Ε.Ε.. Το έχουν και τα Solaris.
Απάντηση
(25-01-2011, 07:50 PM)panos81 Έγραψε: Αυτό όμως είναι πλέον υποχρεωτικό βάσει κανονισμών της Ε.Ε.. Το έχουν και τα Solaris.
μερικα MIDI δεν εχουν...μαλλον τα χουν βγαλει
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
Πάντως, η αντοχή ενός οχήματος είναι αντίστροφα ανάλογη της ποιότητας των διαδρομών που εκτελεί! Και επιμένω σε αυτό! Αν συνεχίσουν να μπαίνουν σε γραμμές της ίδιας ποιότητας, τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια, και σε 10 χρόνια (αν όχι λιγότερο), θα είμαστε πάλι εδώ, να κάνουμε τρισάγιο στα Citelis! Η λύση είναι μια: να μπουν τα νέα οχήματα σε διαδρομές με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ δρόμους! π.χ. 024, 421, 504, 537, 605, Α8, Β8 κλπ. Όχι στους καρόδρομους, τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια!

Και κάτι άλλο: παρατηρώ ότι σε πολλά τοπικά του Μενιδίου, μπαίνουν 12μετρα (λόγω γειτνίασης με το Α/Σ Λιοσίων). Γιατί να μην γίνει κάποια "ανταλλαγή" με γραμμές που έχουν παραδισιακά τσιμεντόλιθους;; (π.χ. 524/526 με 537)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
Τελικά ο Dante έχει δίκιο, τα γράμματα στις προμετωπίδες είναι πορτοκαλί.

Μπήκα κι εγώ για λίγο χθες σε Citelis στο Α8. Γενικά το λεωφορείο εμφανισιακά είναι κάργα Γαλλικό, ειδικά μπροστά ακολουθεί αυτό που λέω "εκκεντρική φινέτσα" των Γάλλων, με έναν φουτουριστικό σχεδιασμό που είτε τον λατρεύεις είτε τον μισείς, αρκετά διαφορετικό από την πιο συμβατική μάσκα των Agora. Πλευρικά δεν διαφέρουν από τα Agora ενώ πίσω η διαφορά είναι ότι τα πίσω φωτιστικά, αντί για στενόμακρα οριζόντια, είναι τρία στρογγυλά φώτα σε κάθε πλευρά, που θυμίζουν πούλμαν Bova Futura. Το ότι το αμάξωμα γύρω από αυτά είναι λευκό αντί μαύρο όπως στα Agora δίνει μια πιο σύγχρονη και "καθαρή" όψη, όπως συμβαίνει και στα πετρελαιοκίνητα Agora που έχουν γαλάζιο γύρω από τα πίσω φώτα.

Πάμε μέσα τώρα. Όντως δεν κοπανάνε πολύ όπως τα Irisbus Agora (πετρελαίου και αερίου), αλλά σκεφτείτε ότι τα Citelis κυκλοφορούν 2 μέρες και όχι 6 χρόνια, και αυτές οι 2 μέρες είναι σε γραμμές με βατό οδόστρωμα και όχι στους καρόδρομους των Μεσογείων ή κάποιων από τα βορειότερα προάστια. Είναι αδόκιμο σε αυτή την φάση να κάνουμε συγκρίσεις.

Η εσωτερική διαρρύθμιση διαφέρει από τα Agora στο ότι υπάρχουν 4 καθίσματα λιγότερα μεταξύ της μπροστινής και της μεσαίας πόρτας, δηλ. υπάρχουν από 2 "κανονικά" (ενν. όχι αυτά στους θόλους των τροχών) καθίσματα σε κάθε πλευρά, που βλέπουν το ένα μπρος και το άλλο πίσω. Αυξάνεται έτσι ο χώρος για όρθιους (τα Agora χωλαίνουν σε αυτό το θέμα σε γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση, όπως το Α8), σε καμία όμως περίπτωση δεν φτάνουν τα αείμνηστα Neoplan N4016 που ο χώρος ορθίων ήταν άπλετος.

Τα χρώματα στα εσωτερικά πάνελ έχουν περισσότερο μπεζ και λιγότερο άσπρο από τα Irisbus Agora, ενώ απουσιάζει το γκρι που κυριαρχεί στα Renault, όπως και οι πράσινες χειρολαβές (στα Citelis είναι άβαφτο μέταλλο) και τα πράσινα ακυρωτικά (τα Citelis έχουν νέο τύπο ακυρωτικού που δεν μοιάζει καθόλου με αυτά των άλλων λεωφορείων και τρόλλεϊ). Τα καθίσματα είναι ίδια ακριβώς, με την γνωστή επένδυση με τις "μπουρμπουλήθρες". Κατά τα άλλα, οι αλλαγές είναι περισσότερο στυλιστικές.

Κάτι που θα ξενίσει τους επιβάτες (ήδη χθες αρκετοί το περιεργάζονταν) είναι ο τρόπος που απασφαλίζουν τα παράθυρα για να ανοίξουν, με μια ασφάλεια που βρίσκεται στην μέση του παραθύρου (όταν είναι κλειστό) που την πατάς κάτω για να ξεκλειδώσει το παράθυρο και να συρθεί προς το πλάι. Αυτές άκουσα τον οδηγό να λέει ότι μπορούν να κλειδωθούν όλες μαζί (με κεντρικό κλείδωμα) ώστε να μην ανοίγουν κάποιοι τα παράθυρα όταν λειτουργεί ο κλιματισμός και έχει απώλεια. Χρήσιμο αυτό από την μία γιατί όντως είναι σπατάλη να λειτουργεί ο κλιματισμός και να υπάρχουν παράθυρα ανοιχτά, από την άλλη όμως σκεφτείτε πόσο θα βρωμίσει μέσα το λεωφορείο σε γραμμές όπως π.χ. τα Α8/Β8/Γ8 που είναι σπάνιο να μπει μέσα Έλληνας πριν την Ριζούπολη... μέχρι τότε το λεωφορείο μοιάζει περισσότερο να κινείται κάπου στο Καράτσι ή την Καμπούλ.

Τέλος, τα Citelis έχουν και εσωτερικά πινακίδα που αναγράφει τον αριθμό γραμμής (σταθερό) και την ονομασία της (κυλιόμενο σε μία γραμμή). Οπότε κάποιοι σπαστικοί που μπαίνουν μέσα χωρίς να κοιτάξουν πού μπήκαν και μετά ρωτάνε "ποια γραμμή είναι αυτή;" ή "πού πάει αυτό;", στα Citelis δεν έχουν καμία δικαιολογία.

Από εκεί και πέρα, Κυριακή κοντή γιορτή. Στην πορεία θα φανεί πόσο θα αντέξουν και σε τι κατάσταση.

Τέλος, ξέρουμε τον αριθμό των Neoplan Midi, Mercedes-Benz O405N1 και Renault Agora που έχουν αποσυρθεί; Τα Den Oudsten/DAF προφανώς όλα.

Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)