Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 2.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
Άρχισαν οι παραιτήσεις
https://www.ethnos.gr/greece/article/359...dromologia
Απάντηση
Δεν άρχισαν τώρα, απλά τώρα το κάναν άρθρο
Απάντηση
Επειδή στην αρχή είχε αναφερθεί ότι το 309Β θα λειτουργεί μόνο Δευ-Σα, να πούμε ότι πλέον λειτουργεί κανονικά και Κυριακές, απλώς ως κύκλωμα με το 309 και όχι με ξεχωριστό όχημα. Γι' αυτό και το πρώτο δρομολόγιο τις Κυριακές ξεκινάει από τον Προαστιακό Σταθμό Κορωπίου και όχι από το Μαρκόπουλο. Σύμφωνα με το "ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΚΥΡΙΑΚΗ" έχει 11 δρομολόγια με πρώτο στις 07:40 και τελευταίο στις 21:05. Τα δρομολόγια γίνονται με ένα TEMSA MD9 LE της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής, συγκεκριμένα σήμερα το ΖΝΜ-3935 (αρ. τηλεματικής #93935), που εκτελεί εναλλάξ τις γραμμες 309 και 309Β.
Απάντηση
Από την Δευτέρα να πούμε πως στο 122 έχει νέα υπηρεσία Καθ με αύξηση του χρόνου διαδρομής στην επιστροφή από τις 1300. Παράλληλα από την 1/5 θα ισχύσουν τα σενάρια Μαΐου (με έναρξη λειτουργίας της γραμμής 122Θ) με 2 οχήματα λιγότερα από πέρσι (αλλά με τον ίδιο αριθμό δρομολογίων εννοείται) και αύξηση του χρόνου διαδρομής και τα Σάββατα.

Από 1/5 επίσης, θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής στο 049 όλες τις ημέρες. Καθ και Σαβ θα προστεθεί μισό δρομολόγιο παραπάνω, ενώ τις Κυριακές 3 δρομολόγια (6 διαδρομές).
Και στην 5 από 1/5 θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής και στην 14 θα προστεθεί ένα δρομολόγιο.

Υπάρχει πολύ πράγμα να γίνει, οπότε τώρα ελέγχονται οι υπηρεσίες Θερινών 1 και 2 για χρόνους και δρομολόγια. Και θα γίνουν πολλά!
Απάντηση
(30-04-2025, 07:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Από 1/5 επίσης, θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής στο 049 όλες τις ημέρες. Καθ και Σαβ θα προστεθεί μισό δρομολόγιο παραπάνω, ενώ τις Κυριακές 3 δρομολόγια (6 διαδρομές).
Και στην 5 από 1/5 θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής και στην 14 θα προστεθεί ένα δρομολόγιο.

Υπάρχει πολύ πράγμα να γίνει, οπότε τώρα ελέγχονται οι υπηρεσίες Θερινών 1 και 2 για χρόνους και δρομολόγια. Και θα γίνουν πολλά!
Το 235 στενάζει τα Σαββατα! 55' από 11:00-16:00 κ 50' από 16:00- 23:25 είναι ανέκδοτο. Τα οχήματα χανουν ανά τρια δρομολόγια κ απο ενα. Οπωσδήποτε πρεπει να αυξηθεί ο χρόνος στα 60' από 11:00-23:30 .
Απάντηση
(30-04-2025, 10:58 PM)Citaro Έγραψε: Το 235 στενάζει τα Σαββατα! 55' από 11:00-16:00 κ 50' από 16:00- 23:25 είναι ανέκδοτο. Τα οχήματα χανουν ανά τρια δρομολόγια κ απο ενα. Οπωσδήποτε πρεπει να αυξηθεί ο χρόνος στα 60' από 11:00-23:30 .
1700-1900 Καθ και 1200-1500 Σαβ αρκετές γραμμές έχουν θέμα. Δεν είναι εύκολο όμως, γιατί φτιάχνοντας το ένα, χαλάει το άλλο (συχνότητα, βάρδιες, σημεία αλλαγών), εκτός από τις αλλαγές μεταξύ των Αμαξοστασίων που αλλάζουν όλη την βάση της γραμμής.

Σε πολλές γραμμές που πάνε στο κέντρο θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής τους (838, 025/6, 035, 227, 040, 049, 5), ελπίζουμε να τα έχουμε έτοιμα με το νέο χειμερινό. 

Για την ώρα στα Θερινά, υπάρχουν γραμμές που θέλουν χρόνο και υπάρχουν και άλλες που μπορεί να (και θα) κοπεί χρόνος και να γίνουν θαύματα, όπως το Α2 τις Κυριακές στην επιστροφή σε Θ1 και Θ2 με χρόνο 70' και κάνουν το μέγιστο 55'. Έτσι θα κοπούν 4 βάρδιες και 2 οχήματα και θα έχει και 3 δρομολόγια παραπάνω κιόλας (6 διαδρομές)!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Από τότε που αυξήθηκε ο χρόνος διαδρομής στο 224 έστω κατά 5 λεπτά (πλέον 120 κύκλος αντί 110-115), όλα τα δρομολόγια τηρούνται εκτός απροόπτου και έχει γίνει πολύ πιο τυπικό από τότε που τα μισά πήγαιναν κενά. Επομένως, περιμένουμε πως και πως να αυξηθούν και σε άλλες γραμμές οι χρόνοι.
Στις γραμμές που πήρε πρόσφατα η κοινοπραξία, στο 740 δεν άλλαξε το πρόγραμμα, ενώ στα 721/727 προσθέθηκε και 7ο όχημα ωστόσο ακόμα και ο κύκλος 100 λεπτών έβγαινε με καθυστερήσεις και ακόμα χειρότερα το 866 που έφτασε να κάνει και 110 αντί για 90 το μεσημέρι
Απάντηση
(05-05-2025, 06:44 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Από τότε που αυξήθηκε ο χρόνος διαδρομής στο 224 έστω κατά 5 λεπτά (πλέον 120 κύκλος αντί 110-115), όλα τα δρομολόγια τηρούνται εκτός απροόπτου και έχει γίνει πολύ πιο τυπικό από τότε που τα μισά πηγαιναν κενα.
Μα αυτο λεμε. Τί λογική εχει να διατηρειται ενας προγραμματισμός απο την εποχή της κρίσης και των capital controls, που εφαρμόσθηκε σε μια ρημαγμένη Αθηνα; 
Το μόνο που προσφέρει ειναι μπάχαλο. Στις διακεντρικές τα οχηματα τρεχουν κενά απο αλλη διαδρομή μπας κ προλάβουν το επόμενο δρομολόγιο, μόνο και μόνο για να χασουν το ...μεθεπόμενο. 
Στις ακτινικές τα πραγματα είναι πιο ...κυριλέ. Στα 3 δρομολόγια, το τέταρτο μένει ανεκτέλεστο με - ενίοτε - μισαωρα εκτακτα διαλείμματα.
Όλες οι γραμμές κέντρου (Ιλίσια/Ζωγραφου/Βυρωνας) θέλουν + 5 ' μίνιμουμ, ειδικα τα ΣΚ
Εν τω μεταξύ, το 224 απλά ξαναγύρισε στους χρόνους του ...1995 (και τότε 60+60 είχε ...).
Απάντηση
(06-05-2025, 02:02 PM)Citaro Έγραψε: Μα αυτο λεμε. Τί λογική εχει να διατηρειται ενας προγραμματισμός απο την εποχή της κρίσης και των capital controls, που εφαρμόσθηκε σε μια ρημαγμένη Αθηνα; 
Το μόνο που προσφέρει ειναι μπάχαλο. Στις διακεντρικές τα οχηματα τρεχουν κενά απο αλλη διαδρομή μπας κ προλάβουν το επόμενο δρομολόγιο, μόνο και μόνο για να χασουν το ...μεθεπόμενο. 
Στις ακτινικές τα πραγματα είναι πιο ...κυριλέ. Στα 3 δρομολόγια, το τέταρτο μένει ανεκτέλεστο με - ενίοτε - μισαωρα εκτακτα διαλείμματα.
Όλες οι γραμμές κέντρου (Ιλίσια/Ζωγραφου/Βυρωνας) θέλουν + 5 ' μίνιμουμ, ειδικα τα ΣΚ
Εν τω μεταξύ, το 224 απλά ξαναγύρισε στους χρόνους του ...1995 (και τότε 60+60 είχε ...).
Το θέμα με τις γραμμές αυτές είναι πως οι μετρήσεις δεν είναι απαραίτητα ακριβείς λόγω θεμάτων στο κέντρο κτλ.

Έπειτα, στα καθαρώς επιχειρησιακα, όταν οι γραμμές αλλάζουν Αμαξοστάσια διαρκώς, τα δρομολόγια δεν μπορούν να μένουν σταθερά και οι υπολογισμοί που γίνονται βάση αυτών. Αλλά αν πούμε ότι χρειάζεται σίγουρα χρόνο στο μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας, θα χαθούν δρομολόγια και θα αραιώσει επίσημα, πέρα από το τι βάρδιες θα λείπουν μετά. 

Στις δε γραμμές που οι αλλαγές είναι δύσκολες, είναι ακόμα χειρότερα. Θα δώσουμε πχ άλλα 5 λεπτά στο 140 Καθ και Σαβ Ιουλίου που τα χρειάζεται, αλλά με Βοτανικό μόνο δεν βγαίνουν οι αλλαγές.. Όπως ούτε και το Α3 που όλες οι βάρδιες είναι ανάποδα, στο 8ωρο φτάνουν Γλυφάδα. 

Και για το τέλος, από τις 24/5 ξεκινάει το Χ80 για φέτος, με νέα δρομολόγηση πλέον! 3 οχήματα το πρωί (2 ΣΚ) - 1 το απόγευμα, 0830-1935 πρώτο-τελευταίο, για να ενισχυθεί τις ώρες της κρουαζιέρας και όχι το απόγευμα που δεν έχει κανένα νόημα.. Και το καλοκαίρι αρχίζουν τα μπλεξίματα! Smile
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Όντως υπό αυτές τις συνθήκες ακόμα και ένας καλός προγραμματισμός δεν φαίνεται να κρατάει για πολύ. Υποθέτω όμως ότι σε έναν χρόνο όπου θα έχει ολοκληρθεί (ή προχωρήσει σημαντικά) η αναδιάρθωση του στόλου και η κατανομή του στα αμαξοστάσια, θα μπορούν να διορθωθούν και επαναπρογραμματιστούν οι δρομολογήσεις ανά Α/Σ, οι βάρδιες και οι χρόνοι διαδρομής.

Επίσης, χρησιμοποιούν τουρίστες την X80 ή ενισχύεται πειραματικά ώστε να δούμε αν με τις καλύτερες συχνότητες θα την χρησιμοποιούν; Προσωπικά όσες φορές έχω πετύχει οχήματα της Χ80 ήταν με 0-2 επιβάτες. Το ίδιο έχει γραφτεί πολλαπλά και εδώ στο φόρουμ. Όπως έχω ξαναπροτείνει, ένας τρόπος για να μην πηγαίνει άδεια η Χ80 και να αποσυμφορίζεται λίγο το υπόλοιπο δίκτυο είναι να επιτραπεί σε περισσότερους τακτικούς επιβάτες του ΟΑΣΑ να την χρησιμοποιούν. Αυτή την στιγμή μπορείς να επιβιβαστείς μόνο με:
  • «Ημερήσιο Εισιτήριο» αξίας 4,10€ και διάρκειας 24 ωρών από την 1η επικύρωση
  • «Τουριστικό Εισιτήριο» αξίας 20,00€ και διάρκειας 72 ωρών από την 1η επικύρωση
  • «Ετήσια Κάρτα Αεροδρομίου» αξίας 446€ (μειωμένη 223€) και διάρκειας 8.756 ωρών (365 24ωρα) από την 1η επικύρωση.
Δεν νομίζω ότι θα καταστραφόταν η γραμμή αν επιτρεπόταν στα κόμιστρα όπου ο μοναδικός περιορισμός είναι η Χ80 να την χρησιμοποιούν. Μιλάω αρχικά για τις υπόλοιπες 3 κάρτες του αεροδρομίου (30/90/180 ημερών) και δευτερευόντως για το πενθήμερο εισιτήριο των 8,20€. Ύστερα, κρίνοντας τα αποτελέσματα των παραπάνω "απελευθερώσεων" θα μπορούσε να εξεταστεί η άρση του περιορισμού και για τα υπόλοιπα προϊόντα μεγάλης χρονικής διάρκειας (δλδ τις κάρτες για όλα τα μέσα εκτός του αεροδρομίου).
Γενικότερα υπάρχουν και άλλα «κενά» στο σύστημα κομίστρου αλλά δεν βρισκόμαστε στο σωστό θρεντ.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)