Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Saracakis B7LA "Αθηνά"
#91
Παρόλο καθαρά Δευτέρα και παρόλο αργία ένα Volvo ΑΘΗΝΑ είναι έξω, το #188 στο Α10.
Πάντως συνήθως τα Σαββατοκύριακα απ' ότι έχω δειδε βγαίνουν Volvo έξω.
Απάντηση
#92
(03-03-2025, 12:21 PM)F. P Transporations Έγραψε: Παρόλο καθαρά Δευτέρα και παρόλο αργία ένα Volvo ΑΘΗΝΑ είναι έξω, το #188 στο Α10.
Πάντως συνήθως τα Σαββατοκύριακα απ' ότι έχω δειδε βγαίνουν Volvo έξω.
Σάββατα βγαίνουν κανονικά. Κυριακή βγαίνουν ως 2
Απάντηση
#93
(14-02-2025, 08:33 PM)Giannis93 Έγραψε: Και η #136 βγήκε ξανά.

150 και 221 μάλλον χαιρέτησαν.
Η Volvo ΑΘΗΝΑ #221 είχε μείνει με βλάβη στις 21 Ιανουαρίου μαζί με την #166 ενώ την ίδια μέρα σταμάτησε να κυκλοφορεί και η #150

Η Volvo ΑΘΗΝΑ #166 έχει επανέλθει, η #221 σύμφωνα με το Mesametaforas.Gr βγήκε για δρομολόγιο στο Β10 στις 27 Φεβρουαρίου, η #150 έχει να βγει από τότε. 

Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε σε δρομολόγια τη #221.

Η #150 είναι άγνωστο αν ξαναβγεί μιάς και ήρθαν τα Iveco Urbanway. 

Τέλος να σημειώσουμε ότι η #166 ήταν στη γραμμή Β10 μέχρι λίγο μετά τις Εννιά.
Απάντηση
#94
Μαζί με τα 12 λειτουργικά Volvo ΑΘΗΝΑ, πόσα είναι ακόμα στο αμαξοστάσιο (που χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά των λειτουργικών Volvo) ;

Κι άλλη μια ερώτηση, σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους λεωφορείων που όταν χαλάνε επιστρέφουν σύντομα στη κυκλοφοριά, γιατί τα Volvo όταν χαλάνε κάνουν να τα φτιάξουν μετά από αρκετούς μήνες μέχρι κι επτά μήνες ; Και κάτι ακόμα η Volvo ΑΘΗΝΑ #130 είχε πινακίδες ΥΝΝ 9985, τι απέγινε; γιατί έχει να κυκλοφορήσει πάνω από 1,5 χρόνο και τα #140, #141, #196, #210, #229 μετά την απόσυρση τους τι απέγιναν, ποια είναι η κατάσταση τους; 
Επίσης μερικές μέρες έχουν να εμφανιστουν η #149 & #151.

Σας ευχαριστώ πολύ!!
Απάντηση
#95
Η #151 είναι η μόνη νταλίκα(από τα παλιά αρθρωτά)που δεν έχει εξωτερικές φθορές στη φυσαρμόνικα ενώ κάποιες άλλες οριακά σωριάζονται στο δρόμο
Απάντηση
#96
Το #130 ήταν πάρα πολύ καλό. Παρόμοια σχόλια είχα ακούσει και για το #229 όπως και για το αγαπημένο #234.

Με σιγουριά μόνο όσοι δουλεύουν στο συγκεκριμένο αμαξοστάσιο γνωρίζουν για το που μπορεί να βρίσκονται(το πιθανότερο Θριάσιο για το #234 καθώς όταν είχαν βγει οι πινακίδες των οχημάτων για εκποίηση ένας από τους πολλούς αριθμούς κυκλοφορίας αντιστοιχούσε στο #234. Το #130 δεν υπήρχε στην λίστα)

Η οριστική απόσυρση τους πλησιάζει (σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει) οπότε θεωρώ απίθανο να επιστρέψουν σε κυκλοφορία.
Απάντηση
#97
(05-03-2025, 11:54 PM)SniperB12 Έγραψε: Η #151 είναι η μόνη νταλίκα(από τα παλιά αρθρωτά)που δεν έχει εξωτερικές φθορές στη φυσαρμόνικα ενώ κάποιες άλλες οριακά σωριάζονται στο δρόμο
Όντως η φυσσούνα στη Volvo ΑΘΗΝΑ #151 είναι σε καλή κατάσταση, αλλά στη πραγματικότητα τόσο στις Mercedes GN, όσο και στις Volvo δεν είναι αντικατάσταση Φυσσούνας, είναι ένα πλαστικό κάλλυμα που το τοποθετούν μέσα από τη φυσσούνα και το έβαλαν πρώτα στις Mercedes GN το 2013 και στις Volvo ΑΘΗΝΑ το 2017, φαντάζομαι ότι θα το βάλουν και στα Solaris 18m στο μέλλον. 

Σε μια GN που είδα, το κάλλυμα της Φυσσούνας είχε σκίστε και φαίνεται από μέσα η φυσσούνα κι επίσης όντως στις Volvo ΑΘΗΝΑ σοριάζονται στο δρόμο αλλά και σε όλες τις Mercedes GN και μάλιστα η φυσσούνα από κάτω κρέμεται σαν μεγάλη ανθρώπινη κοιλιά, το ίδιο και σε μερικά Solaris ( η φυσσούνα ακουμπάει στο δρόμο).
Απάντηση
#98
Η Volvo ΑΘΗΝΑ #222 είναι η πρώτη περίπτωση ενός λεωφορείου που άλλαξε πινακίδες 3 φορές, οι πρώτες ήταν ΥΜΙ-1522 το 2000, μετά έγινε ΥΝΖ-5980 νομίζω το 2007 και μετά ΥΝΝ-9978 πρέπει το 2014 , έχει σταματήσει να κυκλοφορει το 2016, ενδιαφέρον ότι άλλαξε 3 πινακίδες.
Απάντηση
#99
Αυτή τη στιγμή δρομολογούνται 3 Volvo ΑΘΗΝΑ, είναι τα #124, #155, #166 στις αντίστοιχες γραμμές Β9 και Β10 (2 οχήματα).
Απάντηση
(25-02-2025, 12:42 PM)antonis Έγραψε: Από τις φωτογραφίες που κοίταξα, φαίνεται ότι από το φθινόπωρο του 2009 άρχισαν να αφαιρούνται. Σε όλο το 2010 υπάρχει μια μοναδική, το 200, τον Σεπτέμβριο του 2010. Μετά τίποτα.
Μαζί με το #200 το τελευταίο με διαφήμιση Kinitron θα συμπεριλάβουμε και το #184 ,το οποίο υπάρχει σε φωτωγραφία εδώ στο Leoforeia.gr στη γραμμή 608 , ήτανε Φεβρουάριος 2010, άλλη μία φωτογραφία του είναι στη γραμμή 421 το Νοέμβριο του 2009. 
Πάντως κοιτάζω συχνα φωτογραφίες των Volvo που είχαν το Kinitron. Ωραίες εποχές!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)