03-02-2025, 09:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-02-2025, 10:35 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Μπήκε ένα πάντως το πρωί στο 859 η οποία είναι 16-17 χιλιόμετρα
Yutong E9 (ZK6890BEVG) - leasing
|
03-02-2025, 09:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-02-2025, 10:35 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Μπήκε ένα πάντως το πρωί στο 859 η οποία είναι 16-17 χιλιόμετρα
04-02-2025, 11:44 AM
(03-02-2025, 12:09 PM)Leon377 Έγραψε: Αυτά βλέπω τώρα έξω σε 021 022 035 046 060 227 230 300 827 828 910 911Να προσθέσουμε στην λίστα και τα 2147, 2166, 2198 και 2209. Πάντως σήμερα όλα πήραν μπροστά 3 στην τηλεματική
04-02-2025, 11:45 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-02-2025, 11:46 AM από Leon377. Edited 2 times in total.)
143 144 147 149 150 151 153 160 161 162 163 165 166 168 169 173 176 177 178 179 182 186 192 194 198 201 207 208 209 έχουν δει δρόμο
Με πρόλαβες και έχεις και άλλα οπότε τροποποιω
04-02-2025, 12:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-02-2025, 01:40 PM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
Καλορίζικα και καλοτάξιδα!
Μπήκα νωρίτερα σε δρομολόγιο του 021 και καταθέτω μερικές εντυπώσεις: εξωτερικά η πινακίδα της μετόπης μου φάνηκε κάπως μικρή, ενώ η πλαϊνή μια χαρά. Οι θύρες ίσως ένα κλικ πιο γρήγορες από τα 12μ. Yutong και, πράγματι, χωρίς beeper, όπως είπε άλλος χρήστης προηγουμένως. Λογικά ο έξτρα χώρος που έχει σαν όχημα (ότι είναι 9μετρο δηλαδή) αντισταθμίζει την αναβαθμίδα μετά τη πίσω θύρα και ο μπροστινός χώρος θα είναι επαρκής στα γεμάτα δρομολόγια με ορθίους (σαφώς καλύτερα από τα Solaris). Αντίστοιχα, η αναβαθμίδα επιτρέπει καλύτερη διάταξη και περισσότερες θέσεις (ειδικά στη γαλαρία), καμία σχέση με εκείνες τις "μίαμιση" θέσεις που έχουν στα δεξιά τα σολαρίνια. Φάνηκε δηλαδή και στην επιστροφή από Ιπποκράτους, όπου επιβιβάστηκε αρκετός κόσμος, όχι μόνο στην Αφετηρία, αλλά και στην Τσιμισκή (κάπου στα 10 άτομα, σπάνια περισσότερος κόσμος από ό,τι στην Ιπ.Αφετηρία) και υπήρχαν καθίσματα πρακτικά για όλους και άνετος χώρος για όρθιους. Οι μονές πλαϊνές θέσεις πάνω στον μπροστινό άξονα έξυπνη προσθήκη, αλλά σίγουρα όχι κατάλληλες για άτομα με δυσκολία στην κίνηση (ηλικιωμένοι κλπ). Σαν αίσθηση κίνησης (και αισθητικά το εσωτερικό) είναι όπως τα 12μετρα Yutong, δεν θα έλεγα ότι είναι πιο αθόρυβα στην αρχική εκκίνηση, ίσα-ίσα που άκουγα και ένα "γουργουρητό" κατά την επιτάχυνση. Πολύ καλές αναρτήσεις επίσης (όπως και τα 12μ). Στην ανηφόρα της Ι. Βαρβάκη δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα, τουναντίον ένιωθα ότι ο οδηγός είχε σαφώς περιθώριο να ρεγουλάρει με το γκάζι, ώστε να μην λιγώνεται στις διασταυρώσεις (που περνάνε άλλα οχήματα) μέχρι το φανάρι με την Παράσχου. Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί χτυπάει τριπλά ο ήχος του stop, καλό/δυνατό καλοριφέρ. Με το καλό και σε άλλες γραμμές! Υγ: Ας σταματήσει το κακόγουστο αστείο με τη συνεχή εκφώνηση του μηνύματος περί ελέγχουν των εισιτηρίων και το μακρυνάρι του νόμου τάδε του 198τάδε και η υποχρέωση εγγράφων ταυτοπροσωπίας. Η ηχητική δυνατότητα των μηνυμάτων δεν φτιάχτηκε για να γίνονται τέντα τα νεύρα επιβατών (και κυρίως οδηγών που πρέπει να το ακούν ίσα με 6 φορές την ώρα). Edit: 6 φορές την ώρα όπως είπε ο Leon377)
04-02-2025, 01:10 PM
05-02-2025, 12:55 PM
Τα λεωφορεία του Πειραιά : https://bit.ly/piraeusbuses
05-02-2025, 11:38 PM
Το 6014 στο Μπραχάμι
06-02-2025, 12:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-02-2025, 12:32 AM από Leon377. Edited 3 times in total.)
06-02-2025, 07:07 AM
Το αρχικό σχέδιο είναι να έρθουν 25 midi και να κοπούν τα Ν2.
06-02-2025, 12:19 PM
Ανανεωμένη λίστα με όσα ηλεκτρικά μπεμπε έχουν βγει έξω συμπληρώτε όσα λείπουν
143 144 145 147 149 150 151 153 160 161 162 163 165 166 168 169 173 176 177 178 179 182 186 192 194 198 201 206 207 208 209 |
|