14-11-2024, 01:07 PM
Iveco Urbanway 18 CNG
|
14-11-2024, 02:23 PM
14-11-2024, 04:04 PM
Αντε και καλα δρομολόγια στο 608 και στο Β5!
14-11-2024, 04:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2024, 04:52 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
14-11-2024, 05:33 PM
Πάντως όταν με το καλό έρθουν και τα 100 για να βγει η δρομολόγηση συνολικά, θα πρέπει η Ανθούσα να πάρει +50 οχήματα σε νταλικογραμμές, ενώ η Ράλλη να αφήσει 50 και αντίθετη αλλαγή να γίνει στις γραμμές με 12μετρα. Η Ανθούσα θα πρέπει να βγάζει τουλάχιστον τα 22 οχήματα που βγαίνουν στο 608, τα 12 του Α7, τα 12 του Β5, τα 8 του 250, τα 6 του 242 και τα 15 του 550 + κάποιες βάρδιες σε 421 και καμία νταλίκα στο Β5. Αντίθετα θα περιοριστούν οι γραμμές της Ράλλη αφού πλέον θα έχει 150 οχήματα, για 33 των Χ95/Χ96, για 13 Β9, για 12 του Α7, για 16 των Α10/Β10, για 15 του 040, για 8 στο 049, για 13 στο 703, για 11 στο 843 και για 12 στο Α2.
Ακόμα και διαφορετική να είναι η κατανομή ανά αμαξοστάσια (πχ 550 δεν βολεύει για τις βάρδιες στο Φάληρο κλπ, αντίθετα το 608 δεν θα έχει μεγάλο θέμα με Ράλλη), δεν αλλάζει ότι εφόσον πάνε +50 νταλίκες στην Ανθούσα και φύγουν από την Ράλλη 50 θα πρέπει πλέον η Ανθούσα να βγάζει τις μισές γραμμές
14-11-2024, 05:33 PM
Προτεραιότητα το Χ97
14-11-2024, 05:39 PM
Μάλιστα θα ήταν ευκαιρία να πάει Ανθούσα και το Χ95 καθώς το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα. Το Χ96 είναι άβολο για Ανθούσα.
14-11-2024, 06:01 PM
Άφιξη των Iveco Urbanway στην Ανθούσα
https://www.instagram.com/reel/DCWwi-OtC9l/
14-11-2024, 06:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2024, 06:14 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(14-11-2024, 05:33 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως όταν με το καλό έρθουν και τα 100 για να βγει η δρομολόγηση συνολικά, θα πρέπει η Ανθούσα να πάρει +50 οχήματα σε νταλικογραμμές, ενώ η Ράλλη να αφήσει 50 και αντίθετη αλλαγή να γίνει στις γραμμές με 12μετρα. Η Ανθούσα θα πρέπει να βγάζει τουλάχιστον τα 22 οχήματα που βγαίνουν στο 608, τα 12 του Α7, τα 12 του Β5, τα 8 του 250, τα 6 του 242 και τα 15 του 550 + κάποιες βάρδιες σε 421 και καμία νταλίκα στο Β5. Αντίθετα θα περιοριστούν οι γραμμές της Ράλλη αφού πλέον θα έχει 150 οχήματα, για 33 των Χ95/Χ96, για 13 Β9, για 12 του Α7, για 16 των Α10/Β10, για 15 του 040, για 8 στο 049, για 13 στο 703, για 11 στο 843 και για 12 στο Α2.Χ95 πολύ πιθανό Ανθούσα Ξέχασες το Α1 που λογικά θα γυρίσει Ράλλη. Έβαλες δύο φορές το Α7
14-11-2024, 06:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2024, 06:16 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
(14-11-2024, 05:39 PM)ecoj Έγραψε: Μάλιστα θα ήταν ευκαιρία να πάει Ανθούσα και το Χ95 καθώς το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα. Το Χ96 είναι άβολο για Ανθούσα.Με δεδομένο ότι οι 8ωρες του Χ96 βγάζουν 2 δρομολόγια στο Χ96 και οι 16ωρες 4 δρομολόγια και ο χρόνος διαδρομής Ανθούσα Αεροδρόμιο είναι ίδιος με το Πειραιάς Ράλλη, θα μπορούσε πολύ εύκολα να βγει αρκεί όλες οι ενάρξεις και τα σχολάσματα να μεταφέρουν στο Αεροδρόμιο. Απλά δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να διαλυθούν στο Αεροδρόμιο όπως τα Solaris, αφού άλλωστε εξίσου ωραία οχήματα θα είναι τα νέα leasing της Ράλλη |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)